Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

det får så være.. men bedre å være på den sikre siden enn å ha lastet ned en 14gb stor rick roll eller keylogger :>

hehe, skjønner bekymringen.. :) Jeg tok sjansen og lasta ned den ene som ble posta her, gikk helt fint det. Når jeg fikk approved på kontosiden sletta jeg den jeg lasta ned her og startet den nye jeg lastet ned fra account siden. Den fortsatte på de filene som allerede var lastet ned. Heller ikke fått noen advarsel fra firewall eller antivirus ang trojaner eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, ja. Men en viss grense er det jo for hvor paranoiditeten skal ta hen. :)

Føler meg fortsatt ikke helt trygg selv, men da dette er en alvorlig sak for oss alle regner jeg med rickrolling på dette stadiet er uhyre morsomt og saklig. Nei, dårlig gjort.

Lenke til kommentar
det får så være.. men bedre å være på den sikre siden enn å ha lastet ned en 14gb stor rick roll eller keylogger :>

hehe, skjønner bekymringen.. :) Jeg tok sjansen og lasta ned den ene som ble posta her, gikk helt fint det. Når jeg fikk approved på kontosiden sletta jeg den jeg lasta ned her og startet den nye jeg lastet ned fra account siden. Den fortsatte på de filene som allerede var lastet ned. Heller ikke fått noen advarsel fra firewall eller antivirus ang trojaner eller lignende.

Gjorde akkurat det samme. Den fortsatte der jeg stoppa downloaden.

Lenke til kommentar

Har ikke peiling på hva jeg skal være.. :D Har ikke satt meg inn i noen klasser eller spec's. Får bare ta det som det kommer. Spilte mye fury/arms warrior i WoW da. Men prøver vel Guardian, bearshaman eller barbarian eller noe sånt. :p Vet knapt hva jeg kan velge i.

Lenke til kommentar
Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra.

Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge :hmm:

Hvordan syns du barbarian var? Har tenkt på å være 2H barbarian, hvis han er noe tess da. Enten det eller bear shaman.

Lenke til kommentar

Nei, nå stikker jeg og legger meg. Skal tidlig opp på jobb i morgen.. :/ 36%. Blir bra dette. Gleder meg stort til jeg kan logge inn og må velge klasse og lage character. Alltid morsomt i begynnelsen.

God natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...