vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 det får så være.. men bedre å være på den sikre siden enn å ha lastet ned en 14gb stor rick roll eller keylogger :> hehe, skjønner bekymringen.. Jeg tok sjansen og lasta ned den ene som ble posta her, gikk helt fint det. Når jeg fikk approved på kontosiden sletta jeg den jeg lasta ned her og startet den nye jeg lastet ned fra account siden. Den fortsatte på de filene som allerede var lastet ned. Heller ikke fått noen advarsel fra firewall eller antivirus ang trojaner eller lignende. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jo, ja. Men en viss grense er det jo for hvor paranoiditeten skal ta hen. Føler meg fortsatt ikke helt trygg selv, men da dette er en alvorlig sak for oss alle regner jeg med rickrolling på dette stadiet er uhyre morsomt og saklig. Nei, dårlig gjort. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 det får så være.. men bedre å være på den sikre siden enn å ha lastet ned en 14gb stor rick roll eller keylogger :> hehe, skjønner bekymringen.. Jeg tok sjansen og lasta ned den ene som ble posta her, gikk helt fint det. Når jeg fikk approved på kontosiden sletta jeg den jeg lasta ned her og startet den nye jeg lastet ned fra account siden. Den fortsatte på de filene som allerede var lastet ned. Heller ikke fått noen advarsel fra firewall eller antivirus ang trojaner eller lignende. Gjorde akkurat det samme. Den fortsatte der jeg stoppa downloaden. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noe som til tilsi at det er samme klient! Hvem av de sine linker tok du? Helst link til innlegget er du grei! Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noe som til tilsi at det er samme klient! Hvem av de sine linker tok du? Helst link til innlegget er du grei! Tok nAD sin. Like etter fikk jeg approved fra Funcom med download link og alt mulig. Var samme klient. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://home.no.net/blokia/AoC-EU-EarlyAccess.exe Den nAD la ut. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jau er samme. the md5 checksum on the downloader i can download on my account page is 100% match to the one in this thread. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) så mens jeg venter, hvilke classes har dere tenkt? kjører MT guardian her jeg =) antakelig en pole-arm leveling/tanking spec edit: this just in! fikk mailen min<3 Endret 11. mai 2008 av Bojangle Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noe som til tilsi at det er samme klient! Hvem av de sine linker tok du? Helst link til innlegget er du grei! nAD sin ja.. Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har ikke peiling på hva jeg skal være.. Har ikke satt meg inn i noen klasser eller spec's. Får bare ta det som det kommer. Spilte mye fury/arms warrior i WoW da. Men prøver vel Guardian, bearshaman eller barbarian eller noe sånt. Vet knapt hva jeg kan velge i. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, stemmer det vgard! Hadde nAD sin hele tiden viste det seg, fortsatte på 13.3 % installeren! Men det er bra, da er jeg tilfreds! Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra. Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge Endret 11. mai 2008 av TommyGavin Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror jeg skal ha en av healerklassene, siden jeg var veldig fonøyd som healer i WoW. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veldig usikker. Lysten på Demonologist jeg altså.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Blir Dark Templar på meg Er nyervervet medlem i "the axemen", og klarer nesten ikke vente til launch! Endret 11. mai 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Eneste klassene jeg fikk "prøvd" i OP beta var barbarian, necromancer og priest of mitra.Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge Hvordan syns du barbarian var? Har tenkt på å være 2H barbarian, hvis han er noe tess da. Enten det eller bear shaman. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei, nå stikker jeg og legger meg. Skal tidlig opp på jobb i morgen.. :/ 36%. Blir bra dette. Gleder meg stort til jeg kan logge inn og må velge klasse og lage character. Alltid morsomt i begynnelsen. God natt! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tenker Conqueror jeg. Kommer til å bli en skikkelig survival class, utifra det jeg har hørt ihvertfall Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja gleder meg noe SINNSYKT til startupscreenen og charactercreation.. Haha! Imagine error! Haha, alle gleder seg, serverne går klikk, grafikken sprenger, pc`en klikker, jorda går under... Mye som kan skje! Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Står mellom Tank eller Assassin.. Men tror det blir tank.. Så mangler jeg bare healer når jeg ska i gruppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå