Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Wohoo!! :D

(Mail fra FC i spoiler)

Welcome to the Age of Conan Early Access Program!

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account XXXXXXXXX

Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey.

The gates to Hyboria will open on May 17th.

Welcome to Hyboria!

Regards,

Funcom

Endelig approved.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mail for litt siden. :D

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account xxxxxx

Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey.

Welcome to Hyboria!

Regards,

Funcom

Edit: Liker ikke tanken at jeg og vgard tenker så likt!

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Fikk mail for litt siden. :D

To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account XXXXXX

Welcome to Hyboria!

Regards,

Funcom

Edit: Liker ikke tanken at jeg og vgard tenker så likt!

hehe, jeg var smart nok til å sensurere accounten min.. :p hvis ikke du var enda smartere å fake din da.. :D

Lenke til kommentar

Er vel komme en fra gamereactor allerede. Men kan ikke si jeg stoler helt på den. For å få en bra review av et slikt spill må man gjerne spille spillet et halvt år eller noe etter release. Er iværtfall slik jeg føler det.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

1: Stoler aldri på noe som kommer fra GameReactor

2: At de har klart å presse sammen noe de ser på som en "fullverdig" anmeldelse etter å ha vært hos Funcom og spilt spillet i noen få timer på en ikke release klient sier vell det meste om GameReactor :roll:

Lenke til kommentar
1: Stoler aldri på noe som kommer fra GameReactor

2: At de har klart å presse sammen noe de ser på som en "fullverdig" anmeldelse etter å ha vært hos Funcom og spilt spillet i noen få timer på en ikke release klient sier vell det meste om GameReactor :roll:

Er generelt skeptisk til anmeldelser av MMORPG-spill fordi folk verdsetter så vidt forskjellige aspekter ved sjangeren. Har i hvert fall null tiltro til det Gamereactor har hastet seg til å spytte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...