vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Wohoo!! (Mail fra FC i spoiler) Welcome to the Age of Conan Early Access Program! You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive. To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account XXXXXXXXX Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey. The gates to Hyboria will open on May 17th. Welcome to Hyboria! Regards, Funcom Endelig approved.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Fikk mail for litt siden. Welcome to the Age of Conan Early Access Program! You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive. To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account xxxxxx Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey. The gates to Hyboria will open on May 17th. Welcome to Hyboria! Regards, Funcom Edit: Liker ikke tanken at jeg og vgard tenker så likt! Endret 11. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fikk mail for litt siden. Welcome to the Age of Conan Early Access Program! You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive. To start your journey you will first have to download and install the client available at https://register.ageofconan.com/ with your account XXXXXX Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey. The gates to Hyboria will open on May 17th. Welcome to Hyboria! Regards, Funcom Edit: Liker ikke tanken at jeg og vgard tenker så likt! hehe, jeg var smart nok til å sensurere accounten min.. hvis ikke du var enda smartere å fake din da.. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lol, la ikke merke til det, takk for at du sa fra Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 sensurerte din i quoten min og.. Skal prøve å la være å hacke deg. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Noen som veit når de første anmeldelsene kommer? Blir det nærmere release? Etter release? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er jo alt en i siste utgave av GameReactor bladet.. Totalt 9 / 10 Grafikk: 9 / 10 Lyd 10 / 10 GamePlay 9 / 10 Holdbarhet 9 / 10 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Er vel komme en fra gamereactor allerede. Men kan ikke si jeg stoler helt på den. For å få en bra review av et slikt spill må man gjerne spille spillet et halvt år eller noe etter release. Er iværtfall slik jeg føler det. Endret 11. mai 2008 av Konamixx Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veit ikke helt om jeg stoler på den anmeldelsen sjøl Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 1: Stoler aldri på noe som kommer fra GameReactor 2: At de har klart å presse sammen noe de ser på som en "fullverdig" anmeldelse etter å ha vært hos Funcom og spilt spillet i noen få timer på en ikke release klient sier vell det meste om GameReactor Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) 37% ferdig her, getting close Endret 11. mai 2008 av albions Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 huff nei, nå legger jeg meg til å sove.. får satse på at Funcom har tatt i mot penga mine til i morra.. god natt Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, du kjører i fra meg albions.. 29,2% her nå. Farten har gått ned til 544kbyte/sec. Kanskje det hjelper å lukke den andre torrentklienten min. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 1: Stoler aldri på noe som kommer fra GameReactor 2: At de har klart å presse sammen noe de ser på som en "fullverdig" anmeldelse etter å ha vært hos Funcom og spilt spillet i noen få timer på en ikke release klient sier vell det meste om GameReactor Er generelt skeptisk til anmeldelser av MMORPG-spill fordi folk verdsetter så vidt forskjellige aspekter ved sjangeren. Har i hvert fall null tiltro til det Gamereactor har hastet seg til å spytte ut. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 /sigh stoler ikke på open shared links andre har posted.. så må nok bare vente og vente og vente.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det har allerede blitt bekreftet flere ganger at det er den riktig klienten. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg kan bekrefte det her og nå ... Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 det får så være.. men bedre å være på den sikre siden enn å ha lastet ned en 14gb stor rick roll eller keylogger :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå