Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du "må" ikke avinstallere, men du må installere retail klient om du ønsker å spille release utgaven ja.

 

Nå varer vell Early Access playtime i 12dager, så du kan sikkert bruke Early Access klienten til den tide er løpt ut, men etter det må du ha retail klienten for å spille videre..

 

Retail klienten er jo større og nyere enn Early Access klienten også, så jeg vil anbefale all å installere den så fort de får diskene sine.

Lenke til kommentar
Er det ikke den 23. De blir sendt ut? Eller er det 20? Er det bare tre dager headstart? :shocked:

 

 

Det er vell litt usikkert, egentlig skulle ikke vår headstart starte før 20Mai, så kanskje også selve spillet kommer tidligere siden vi får Early Access tidligere.. Men jeg tviler, siden release dagen for spill her i Europa er fredag.

 

Opprinnelig skulle det jo bare være en tredagers headstart, så ser ikke helt problemet om det da måtte bli tre og ikke seks?

Skal heller være glad om vi får hele seks dagers forsprang.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Er det ikke den 23. De blir sendt ut? Eller er det 20? Er det bare tre dager headstart? :shocked:

 

 

Det er vell litt usikkert, egentlig skulle ikke vår headstart starte før 20Mai, så kanskje også selve spillet kommer tidligere siden vi får Early Access tidligere.. Men jeg tviler, siden release dagen for spill her i Europa er fredag.

 

Opprinnelig skulle det jo bare en tredagers headstart, så ser ikke helt problemet om det da måtte bli tre og ikke fem?

Skal heller være glad om vi får hele fem dagers forsprang.

 

Da er ikke jeg glad. Alle har jo kommet godt igang med spillet innen jeg får startet.

 

Noen som har tall på hvor mange som har forhåndsbestilt CE og vil få War Mammuth/Rhino?

Lenke til kommentar
Stemmer. Nå glemte jeg HELT at jeg har eksamen den (neste) uke.. :p

 

Erhm. Nei, får se til å passe litt på spillinga mi da.

 

Jeg også. Skriftlig eksamen den 19. Det passer bra, men da må jeg droppe early access.

 

Edit: Har uansett tenkt å ta det litt rolig å begynne hardcore når eksamensperioden er ferdig.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Det skal jo gå fint vel. Er jo pause og resume der, så regner med det går bra? :)

 

Ang. Eksamen så håper jeg jeg kommer opp i engelsk, da skal jeg holde til mandagen. -> Game resten av uka. :p

 

EDIT: Kommer jeg opp i norsk.. (fredag) så går det nok dårlig. Matte kommer til å gå dårlig regardless, siden det går til helvett, men ENGELSK; måtte GUDENE se til at jeg kommer opp i engelsk!

 

#1: Jeg er 6er-elev i engelsk.

#2: Jeg kan bli ferdig med eksamen fort.

#3: Jeg kan få spilt Age of Conan (lite spilling under eksamensøvelser gitt)

#4: Norsk og matte? Nei takk.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Ligger på 460kb/s og 4,7% ferdig. Veit egentlig ikke om det er noe vits i å laste den ned siden jeg er usikker på om jeg skal kjøpe early access. Det kan uansett ikke være skadelig, med mindre nAD sender oss en trojaner.

 

Edit: Nå kom jeg på tidenes mareritt. I filen nAD sender oss ligger det en keylocker (eller hva det nå heter) som leser av våres brukernavn og passord når vi skal logge oss inn på AoC.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...