Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg starte nedlastingen nå og kjøpe early access etterpå? Jeg ble så gira av alt snakket her at jeg også har lyst til å begynne på nasjonaldagen.

 

Edit: Jeg fant ut at jeg uansett må ha Visa, mitt Visa Electron funker ikke. Så da er det vel ikke noe poeng å laste ned klienten siden jeg ikke skal begynne før 20. eller kan jeg laste den ned nå selv om jeg ikke skal bruke early access?

Lenke til kommentar
Kan jeg starte nedlastingen nå og kjøpe early access etterpå? Jeg ble så gira av alt snakket her at jeg også har lyst til å begynne på nasjonaldagen.

 

Edit: Jeg fant ut at jeg uansett må ha Visa, mitt Visa Electron funker ikke. Så da er det vel ikke noe poeng å laste ned klienten siden jeg ikke skal begynne før 20. eller kan jeg laste den ned nå selv om jeg ikke skal bruke early access?

 

 

 

Early Access klienten kan ikke bli brukt etter 23mai, da må du ha retail klienten (den som du får på 2x DVD-er)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Mener nå de har skrevet at man kan oppgradere klienten med CD-Keyen fra det fysiske spillet. Men nå har de også sagt at man må reinstallere, men siste jeg hørte var at man kunne oppgradere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ligger på rundt en 260KB/Sec og er 1,4% ferdig. Står at det er ca 15 timer igjen. Opptimalt kan jeg ligge på en 330-340, så jeg må si meg rimelig fornøyd med farten :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
ER det tilfeldig at Blizzard driver intensiv reklame for Lichking i dag på Gamespot ? :dribble:

 

Hege. De begynner vel å bli litt smånervøse nå. :)

Lenke til kommentar
MEN FORTSATT;

 

Kan de som ikke har registrert konto laste ned Early Access,og registrere seg så fort som mulig? :p

 

Det kan du nok helt uten problemer.

 

Mener nå de har skrevet at man kan oppgradere klienten med CD-Keyen fra det fysiske spillet. Men nå har de også sagt at man må reinstallere, men siste jeg hørte var at man kunne oppgradere.

 

 

Du kan oppgradere din subscription sa de, ikke klienten.. Det er jo to HELT forskjellinge ting

Lenke til kommentar
Kan jeg starte nedlastingen nå og kjøpe early access etterpå? Jeg ble så gira av alt snakket her at jeg også har lyst til å begynne på nasjonaldagen.

 

Edit: Jeg fant ut at jeg uansett må ha Visa, mitt Visa Electron funker ikke. Så da er det vel ikke noe poeng å laste ned klienten siden jeg ikke skal begynne før 20. eller kan jeg laste den ned nå selv om jeg ikke skal bruke early access?

 

 

 

Early Access klienten kan ikke bli brukt etter 23mai, da må du ha retail klienten (den som du får på 2x DVD-er)

 

Så da kan jeg bare drite i å laste ned klienten nå, med mindre jeg overtaler pappa, som er redd for internett, om å få låne kortet hans. Hvorfor kan man egentlig ikke bruke Visa Electron på AoC? Jeg kan det på alle andre sider.

 

 

ER det tilfeldig at Blizzard driver intensiv reklame for Lichking i dag på Gamespot ? :dribble:

 

Kom en ny trailer i dag også, tror nok ikke at det er helt tilfeldig, men selve dagen er nok tilfeldig.

 

Dagen er nok tilfeldig for det var egentlig i går klienten skulle være tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Du kan oppgradere din subscription sa de, ikke klienten.. Det er jo to HELT forskjellinge ting

 

Jeg som har misforstått da. Beklager. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...