Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Kommer meg ikke inn på siden engang, jeg... Står fortsatt pending. Skift nå til Approved!!!!!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gah, står fortsatt pending til meg. Håper pengene har blitt lagt inn for trekk på kontoen min, siden jeg ikke har så mye penger der akkurat nå men hadde mye den dagen jeg mekka AoC kontoen. :( *tar på seg tinfoilhat* Yeye, blir det problemer får jeg buffe VISA'en til mamma ^^

Lenke til kommentar
Hjelper på hastigheten å minimere vinduet, høyreklikke på ikonet og velge upload limit. Står vel forøvrig om klienten i "about" også.

Hmm.. Burde ikke ha noe å si for min del ettersom jeg sitter på 10mbit opp og ned. Laster ned med ca 780kbyte/sec og opp med ca 1,7kbyte/sec uten å ha noen limit på. :)

Holder i lange baner for min del. PC-en kommer til å stå på til over 17. mai med klienten oppe ettersom jeg tar med meg laptop til Bergen. Folder(F@H) på 2 kjerner og deler ut AoC klienten, kan vel ikke bli bedre? :p

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Kan noen direktelinke til siden de registrerte seg på? :S

funcom.com-sidene har ikke noe Age of Conan registrering, kun Anarchy Online og Shadowlands?!

https://register.ageofconan.com/account/

Kos deg. Laster selv ned fra clienten nAD la ut, og satser på at han ikkje lurer oss og at vi laster ned en trojaner på nesten 14 gb :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kommer meg ikke inn på AoC forumet en gang. Fy faen for en trafikk. Og serverne til Funcom skal holde på utgivelsesdato? Dream on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...