nAD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lastet opp klienten her: http://home.no.net/blokia/AoC-EU-EarlyAccess.exe Spørst om den er låst til min konto? Hvem vet, kanskje den funker for dere også. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er vel helst det at folk er redde for at klienten ikke skal bli ferdig før 17., de vil jo så klart spille tidligst mulig! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 tviler på at de har laga flere tusen individuelle klienter nAD Da var vi igang ! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nice! Det funka Takker! Du er sikker på at det er den riktige? Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men hvordan fungerer dette? Jeg har ikke registrert account enda. Er det så enkelt som at jeg kan laste ned, registrere innen 17, og kunne spille da? Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 fatter ikke hvorfor folk er så stressa... det er enda ei uke før vi kan bruke det vi laster ned, og folk klikker no sidelengs for den minste ting her. Har det VIRKELIG noe å si om man starter å laste ned den 9. eller 11. ? Kjekt å få det lasta ned, så man har alt klart den 17. Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det burde jo funke. De sender jo ut samme filen til alle sammen, om du får den av en her eller av Funcom har vel ikke noe å si, så lenge nAD ikke rickroller oss? Lenke til kommentar
nAD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Med hånden på hjertet gjør jeg ikke det, selvom det er en fin tanke. *bytte downloader med den forrige* Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så da går de fleste her for klienten nAD så vennlig presenterte oss? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lastet opp klienten her: http://home.no.net/blokia/AoC-EU-EarlyAccess.exe Spørst om den er låst til min konto? Hvem vet, kanskje den funker for dere også. Takker og bukker, fineste bursdagspresangen jeg har fått i dag. Vel, det er vel den eneste også.. Men regner med det blir gavedryss når jeg reiser til Bergen i morgen.. Laster ned for harde livet. Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. Akkurat det tviler jeg alle er enig i Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. Definer morsomt Jeg hadde tatt en Niko Belic på Funcom om det var tilfellet gitt Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hadde vært morsomt å bli ferdig å laste ned og finne ut at det er en 14GB stor rickroll video. Akkurat det tviler jeg alle er enig i Ja, det hadde vel vært litt kjipt for de fleste. Selv får jeg ikke begynt å laste ned før i morgen, da jeg kun har laptop og trådløs nettverk her jeg er nå. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sitter på laptoppen i stua, gidder ikke gå inn å se hvordan fart jeg har engang Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Min laster ikke ned... Står på estimating time :/ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 uhm.. det står "Resubmit på statusen min.. hva gjør jeg nå? jeg er redd Lenke til kommentar
jvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) De som ikke har mottatt mail eller fortsatt har pending som status: Glem det. Kan være virus av en luring på forumet. Ouch, glad jeg ikke begynte på den! Endret 11. mai 2008 av jvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå