AtleBer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Syns de kan lage det som i Guild Wars. Der du kan size, flytte etc etc. Alt. Uten å måtte legge til noe addons. Sånne er det i lotro og trykker Ctrl + ' så kan du flytte på alle gjører det så stort du vil, og fjerne ting. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I den siste utgaven av GameReactor (altså bladet) var den en test av Age of Conan: Grafikk: 9/10Lyd: 10/10 Gameplay: 9/10 Holdbarhet: 9/10 Alt i alt: 9/10 For det første tar jeg alt GameReactor skriver med en klype salt, for det andre syntes jeg det er vell tidlig med en anmeldelse alt nå. De skal visst ha vært hos Funcom og fått testet noe som er veldig likt release klienten og spilt. Etter min mening kan de umulig ha spilt lenge nok til å få et godt helhets inntrykk, men gode karakterer da Dog stusser jeg litt over 9 / 10 på grafikken? Dette er jo uten tvil det vakreste MMO-spillet som er utgitt til nå, hvordan kan det da få "bare" 9 / 10? Greit nok at det ikke er Crysis grafikk, men i sin sjanger er det jo nokså suverent den beste grafikken som noen gang er levert som burde rettferdiggjøre en 10 / 10 der. Som vanlig har Funcom knallgod lyd i sine spill, så 10 / 10 der overrasker vell ingen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En vurdering av grafikken vil ikke bare gå på hvor eye candy-grafikken er, man må også vurdere ting som glitches, hvor praktisk anvendelig den er og lignende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 eneste jeg er noe bekymret for er det rent praktiske som en "threat addon" som finnes i WoW..litt vanskelig å raide effektivt muligens uten det? får bare se hvordan det funker når vi får spilt det =) Håper for guds skyld at dette ikke kommer. For meg, personlig, foretrekker jeg at folk har litt mellom øra istedet for å stirre blankt på et meter hvor man ikke ska komme over førstemann. Gir også mer spenning i kampene . Om man stoler blindt på add-ons så vil ikke jeg spille med deg . Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Da er det i gang gutter :D Bare å spamme F5 til mailen lander i DIN mailinnboks :D EDIT: Og jenter! Endret 11. mai 2008 av Phannyboy Lenke til kommentar
nAD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 https://register.ageofconan.com/account/cli...secure_download laster nå ihvertfall Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 https://register.ageofconan.com/account/cli...secure_download laster nå ihvertfall Siden nede allerede? Haha Lenke til kommentar
nAD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror du må logge inn først, så paste link. Fikk ihvertfall på mail at jeg måtte inn på reg. siden Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeje. funcom.com sin loggin frøys ! :!: Endret 11. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Den kommer når Funcom har bekreftet betalingen din. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kommer ikke inn på siden. Blir bare bumpet tilbake til "startsiden" /account. Payment står pending da. Hva står det hos dere som laster ned? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 De som har muligheten til å laste ned vil få "approved". Det er denne prossessen vi venter på. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan noen laste opp klienten her? Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Litt vanskelig når ingen har lastet den ned enda? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Litt vanskelig når ingen har lastet den ned enda? Det er flere her som har startet nedlastingen. Selve nedlastings clienten er bare 1mb eller noe slikt. Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Alt er jo nede, kommer ikkje inn på accounten ein gang Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 fatter ikke hvorfor folk er så stressa... det er enda ei uke før vi kan bruke det vi laster ned, og folk klikker no sidelengs for den minste ting her. Har det VIRKELIG noe å si om man starter å laste ned den 9. eller 11. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå