Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den siste utgaven av GameReactor (altså bladet) var den en test av Age of Conan:

 

Grafikk: 9/10

Lyd: 10/10

Gameplay: 9/10

Holdbarhet: 9/10

 

Alt i alt: 9/10

 

 

 

For det første tar jeg alt GameReactor skriver med en klype salt, for det andre syntes jeg det er vell tidlig med en anmeldelse alt nå. De skal visst ha vært hos Funcom og fått testet noe som er veldig likt release klienten og spilt.

Etter min mening kan de umulig ha spilt lenge nok til å få et godt helhets inntrykk, men gode karakterer da :)

 

 

Dog stusser jeg litt over 9 / 10 på grafikken?

Dette er jo uten tvil det vakreste MMO-spillet som er utgitt til nå, hvordan kan det da få "bare" 9 / 10?

Greit nok at det ikke er Crysis grafikk, men i sin sjanger er det jo nokså suverent den beste grafikken som noen gang er levert som burde rettferdiggjøre en 10 / 10 der.

 

Som vanlig har Funcom knallgod lyd i sine spill, så 10 / 10 der overrasker vell ingen.

Lenke til kommentar
eneste jeg er noe bekymret for er det rent praktiske som en "threat addon" som finnes i WoW..

litt vanskelig å raide effektivt muligens uten det? får bare se hvordan det funker når vi får spilt det =)

Håper for guds skyld at dette ikke kommer. For meg, personlig, foretrekker jeg at folk har litt mellom øra istedet for å stirre blankt på et meter hvor man ikke ska komme over førstemann. Gir også mer spenning i kampene :) .

Om man stoler blindt på add-ons så vil ikke jeg spille med deg :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...