HooligaNs117 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Noen som spiller AoC for tiden? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Jeg spiller fortsatt når jeg har tid, men ikke like mye som tidligere. Driver forsatt en liten guild på Fury, men hardt å samle nye medlemmer for tiden da "alle" ønsker de nye spillerne som starter. Sikkert flere som spiller, men finner dem mer på www.ageofconan.com enn her tenker jeg. Ta kontakt med meg på PM eller her ved spørsmål. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Joda er aktiv spiller på Crom er nettopp blitt 80 og lurer på hva jeg skal finne på nå?? det blir vel raiding eller pvp men må vel google litt for å finne ut hvor jeg skal starte og hvor jeg kan skaffe raid gear Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Er jo bare å finne et aktivt guild, så har vell de raids? Det gjorde jeg iallefall når jeg ble 80. Fikk kjapt bra gear siden alle har bra gear fra før av. ^^ Jeg likte egentlig best å levle i AoC, siden det ikke er alt for mye å gjøre i lvl 80.. Tror jeg har 3-4 lvl 80. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå