Bjonski Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Tenkte jeg skulle spille litt på min necromancer i går. Rett etter at jeg logget inn så jeg et W2 raid som trengte en necro, så jeg ble med i raidet. Har ikke spilt necro på lenge, så regnet ikke med å gjøre mye skade.. Endte som nr. 1 på stinky og den med mange adds. 1300dps om jeg husker rett. På andreplass lå en veldig god DT. Jeg trenger å kontrollere dps og få mer -hate gear, jeg døde på de to siste bossene pga. for mye aggro. Guildet som gjorde raidet inviterte meg inn i guildet, fant fort ut at han som ble kicket sammen med meg fra W1 raidet(ref. lengre opp i denne tråden) også var i det guildet og vi har faktisk vært guildbuddies tidligere i et annet guild. Veldig fornøyd med dagen i går, håper på mer khitai og t1/t2 raids i helgen. Endret 30. mars 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hvordan går det med spillet for tiden? Hadde tenkt til å ta turen, men er litt usikker på hvordan det er med dungeons og slikt (er det noen dungeons i de lavere levlene i det hele tatt?). Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Trodde du spilte AoC tidligere? Første ordentlige dungeon er rundt level 35, men det finnes gruppe-dungeons for oppdrag og lignende tidligere enn det. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tenkte starte opp litt conan igjen på crom. Fått litt oppheng i ranger class i spill om dagen. Noen som vet om de er duganes nå? Orker ikke fortsette bs tror jeg. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Trodde du spilte AoC tidligere? Første ordentlige dungeon er rundt level 35, men det finnes gruppe-dungeons for oppdrag og lignende tidligere enn det. Joda, jeg gjorde det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kanskje jeg skulle påminne om denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=968122&st=0 Det viser seg at jeg hadde ganske rett, hvor mange spiller dette? eller la meg rette meg selv, hvor mange var det som betalte for spillet før de gikk på F2P? Saklig diskusjon please. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Kanskje jeg skulle påminne om denne tråden: http://www.diskusjon...pic=968122&st=0 Det viser seg at jeg hadde ganske rett, hvor mange spiller dette? eller la meg rette meg selv, hvor mange var det som betalte for spillet før de gikk på F2P? Saklig diskusjon please. Føler du ikke helt passer inn her i tråden. Dersom du ikke liker Age of Conan så er du velkommen til å gå videre. Jeg kan godt si du hadde rett, det er få som spiller i forhold til launch, men de få som er igjen er heldigvis stortsett bra folk. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kanskje jeg skulle påminne om denne tråden: http://www.diskusjon...pic=968122&st=0 Det viser seg at jeg hadde ganske rett, hvor mange spiller dette? eller la meg rette meg selv, hvor mange var det som betalte for spillet før de gikk på F2P? Saklig diskusjon please. Du har sikkert ikke spillt spille som det er nå? Folk er vell skeptiske til og starte igjen siden de hadde så dårlig førsteinntrykk. Men de fleste som har prøvd spille igjen idag, har fortsatt og spillt, samt begynt og betale. Jeg sluttet også og ventet i et par år. Har nå startet igjen om jeg mener spille er et helt nytt spill i forhold til det var ved starten. Men egentlig liker jeg at det ikke er så populært som f.eks. WoW. For det er lite av disse umodærne 12 åringene og heller et mer voksent miljø. Iallefall i guildet mitt og på Crom serveren. På fury kan vell det diskuteres. Og jeg ser statig nye folk som kommer og storkoser seg med spillet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Lite med lvl 80s du har. ^^ Hvilken class er det du trivest best med? Har nettopp startet med Assassin, siden jeg ikke likte BS så veldig godt. Kommet til lvl 51 med BS'n Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Spiller dere med aktiv sub, eller F2P? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg spiller aktiv sub, F2P blir for begrenset for min del. Raids 1 gang i uka er ikke nok. Elsker Khitai, dungeons er bra og utstyret man får der fra er i noen tilfeller bedre enn t1-t3. Akkurat nå liker jeg necro best, men det varierer mye. Noen ganger ønsker jeg rett og slett bare å kunne tanke mange mobs uten å dø. Alle klassene er bra/artige på hver sin måte. Fikk ny kappe fra House of Crom i dag: Endret 2. april 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Noen her som vet åssen pom'en har blitt nå etter den nye rewampen av klassen? Har en pom på lvl 64 hvis jeg ikke husker helt feil, men har ikke spilt den på lenge da jeg står litt fast i Thunder River med bare mange gruppe quests igjen xD Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Spiller også sub. Fikk mange gratise måneder ved å kjøpe diverse stæsj i In Game shoppen Jeg har kun HoX og DT i lvl 80 og må si jeg liker DT'en best. Gikk veldig fort og levle da den klarer seg veldig bra aleine. Holder på med Bear Shaman nå, men med den sliter jeg litt. Ønsker jeg startet med ToS istede. De ser veldig morsom ut. Fet cloak ja! Har lyst å teste ut House of Crom jeg også. Hører det er en veldig kul dungeon. Edit: En ting jeg lurer på ang. dette med faction items. Får jeg de etterhvert av å gjøre quests, eller må jeg kjøpe de? Fikk en blue item av en quest tidligere. Men jeg er kun hallveis til Rank 3 med Last Legion. Tar jo evigheter og ranke xD Endret 2. april 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Dungeon items får du fra quests eller dungeons, mens faction items må du kjøpe for Mark of Acclaim og gull. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hadde en flott BRC wing1 run idag. Fikk T2 bootsa og T2 shoulders + Blade of the Fallen King til min DT. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Har laget meg en conqueror på Fury, håper på litt bedre PvP enn det er på Crom. Skal fortsatt spille på crom med mine andre characters, men til tider ønsker jeg bare å banke løs på noe annet enn scriptede NPC's. Edit: Men det er mulig det ikke varer så lenge, det virker som det er veldig få spillere og de fleste som er der snakker russisk. Endret 6. april 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde min main på Fury. (Lvl 60 Conq). Men jeg ga opp den serveren da det er 98% russere, og du får ikke queste i fre i et sekund. I eig mountains er det fullt av lvl 80s som bare går rundt å ganker de som lvler på pur faen. Så jeg gikk til Crom og har vært der siden. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Da høres det ut som Crom er stedet å være. Jeg orker ikke ganking av level 80s. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ja tror jeg også, men mindre du får med deg et par lvl80s som følger deg rundt. ^^ Jeg brukte ufattelig lang tid på å lvle fra 50-60. Hadde sikkert nådd 80 på den tiden har det ikke vært for de hælvettes russerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå