hinduuu Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ja, spilte der før så har en del chars der. Valget faller nok på den servern, derimot er jeg veldig usikker på class egentlig. Hvilke casters er best for solo levling? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tja necro med pets er jo alltids en sikker vinner hvis du vil lvl fort med en caster Ellers så funker jo Demo godt også, god dps på den. Fin AOE dmg også. Kan jo også prøve ut HoXen men den er også en del meele da, men lett å lvl opp Har jo også ToS som gjør god dps, men også en nice heal, enkel og lvl er den også Sier bare Stormcrown + Stormfield og Idol of set = nice aoe Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ble ikke tos nerfet en del? var den classen jeg spilte opp til lvl 70 og noe. gikk drit lei lurer nesten på om jeg skal teste ut demo eller necro. Skjedd noen forandringer med necro, feks nye pet siden realse? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg hadde min "main char" på Fury, men gidde opp den serveren meget fort, da den er stapp full av idiotiske russere som ikke gjør noe annet enn å ganke oss som quester. Kunne ta flere timer bare og fullføre noen få quester. Jeg liker også world PvP, men når de ganker folk som er mye lavere i lvl enn de, da blir jeg forbannet. Har nå flyttet til Crom og storkoser meg der. Funnet meg et hyggelig guild som driver og raider ofte. Har en lvl 80 HoX der, og har nå nettopp startet med en lvl 50 DT som jeg fikk ved kjøp av noe på in game shoppen. Veldig kul klasse. ^^ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) faan var det som nå heter premium før, lagde 2 chars på den tiden. Og nå får jeg ikke rerollet fordi jeg ikke kan deelee en eneste av de 2 jeg hadde før :S edit: Fant det ut ;D ekstremt hjelpsomt community på fury, nesten lit synd og forlate servern til fordel for crom ;D Endret 8. februar 2012 av GullApE Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Tror de fleste her inne spiller på Crom. Kjøpte meg forresten Rise of the Godslayer expansionen forrige uke. At jeg ikke har gjort det enda! Starter virkelig og like dette spillet nå! Har startet på min 3. char nå. Har en lvl 80 HoX, en lvl 80 DT, lvl 60 Conq. Og har startet på nytt med en Bear Shaman som er straks lvl 30. ^^ Morosmt og lvle når man har 100% exp potions. Endret 5. mars 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Hvilke feats bruker du på DT'n din? Holder på med Faction farming, og lurer på hva som er best til det. anyway, her er min DT: Har også begynt med Bear Shaman, er i lvl 51 med den nå. Første karakteren jeg lvler fra lvl 1-80 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg hadde 47, 17, 15. Var temmelig likt buildet jeg hadde. ^^ Lenke til kommentar
knegg Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tok ned Batten i Tier 3,5 på torsdagen Rundt ein 8 regisitrert guild som har tatt han ned. Coast of Ardashir :: Temple of Erlik - Bat of Nergal Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg var i W1 raid i går, glemte å skrive noe om den opplevelsen. Det var utrolig kjipt. Ble med i raidet, fikk ingen informasjon angående loot annet enn at raid leader ønsket en relic/shard. Vi gjorde førstebossen og DT belte droppet, jeg needet og vant. Fortsatte mot neste boss og trash mobs droppet DT hansker, som jeg naturligvis trykte need på pga. jeg har dårlige hansker. Raid leader reagerte på at enkelte trykte greed, så han sa fra "no greed, or kick". Deretter ser jeg at raid leader slår på master loot og oversstyrer loot. Jeg, som eneste DT som trengte gear, reagerte. Jeg stilte et enkelt spørsmål: "Who got the gloves?" Endte med at jeg ble kicket fra raidet. Tok kontakt med en som fortsatt var i raidet og spurte han hvorfor jeg ble kicket for å neede på DT utstyr. Han spurte raid leader.... Endte med at han ble kicket. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg var i W1 raid i går, glemte å skrive noe om den opplevelsen. Det var utrolig kjipt. Ble med i raidet, fikk ingen informasjon angående loot annet enn at raid leader ønsket en relic/shard. Vi gjorde førstebossen og DT belte droppet, jeg needet og vant. Fortsatte mot neste boss og trash mobs droppet DT hansker, som jeg naturligvis trykte need på pga. jeg har dårlige hansker. Raid leader reagerte på at enkelte trykte greed, så han sa fra "no greed, or kick". Deretter ser jeg at raid leader slår på master loot og oversstyrer loot. Jeg, som eneste DT som trengte gear, reagerte. Jeg stilte et enkelt spørsmål: "Who got the gloves?" Endte med at jeg ble kicket fra raidet. Tok kontakt med en som fortsatt var i raidet og spurte han hvorfor jeg ble kicket for å neede på DT utstyr. Han spurte raid leader.... Endte med at han ble kicket. Off.. for en jævla douch. Sånne folk har ikke skulle fått vært med i raid i det heletatt. ps. Hadde vært flott om du har postet navne hans vist du husker det så jeg også ikke går i samma fella. Endret 26. mars 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg hater sånne drittsekker som kicker uten særlig grunnlag, det er så barnslig oppførsel. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ahh. W1-raid. Husker hvordan vi stanget og stanget på Yaremka og den wtf-følelsen det var å drepe Sabazios på første forsøk like etter. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Stinky(Ahazu-Zagam) var jo små gøy også men Seruah og chatha var veldig spennende, mest på grunn av loot. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Raid leaderen for W1 het Volvie. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Guildet mitt gjorde et KK HM-run i går. Fikk et nytt våpen (Massacre), men ikke noe armor :/ Lenke til kommentar
knegg Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 PUG raids kvaliteten har synket drastisk, bruk heller nudd sine signups for raid til pug raiding. hakke beidre kvalitet om du ikkje har eit guild som raider. På laurdaga raider dei Tier 3 som er ein arti instance, sjølv er eg full T3 på guard og demo via guild raids. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå