Konkulf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Null stress, har samme problemet selv Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Merker lite til ytelses problemene jeg hadde sist jeg spilte. Brukte DX10 sist dog, nå orket jeg ikke styre med det. Spiller med følgende settings: DirectX 9 Shader 3 Anti-aliasing: FXAA HQ 600m view distance overall quality: high Kjører spillet i window mode pga. jeg har tre skjermer. Oppløsning er 1600x900. Spillet sliter med mye lag spikes, håper Funcom finner ut av problemet. Edit: Spillere ingame mener lag spikes er forårsaket av at enkelte bruker hacks, så jeg håper virkelig Funcom tar noen grep og banner de som hacker. Endret 7. januar 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Ikke mye aktivitet her akkurat. Men visst noen som spiller så lurer jeg på en ting. Har for sikkert 5 gang. startet med AoC igjen. Har en lvl 80 og et par stykker mellom lvl20-60. Men har bestemt meg for å begynne på nytt da jeg har kommet helt ut av spillet. Startet en ny barbarian på den nye serveren. Så fant jeg ut dette "In game shop" som var nytt for meg. Så det jeg lurer på er om "Jewels of Turan" som koster 6300 points er verdt det? Er lvl 10 atm. Får jeg med Rise of the Godslayer, eller må jeg kjøpe det også i tilegg? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har bestemt meg for å spille guardian. Er litt lei av å bare være dps. Guardian har også fet pvp armor (lvl 5+). Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg fikk en måned gratis "premimum" sub på Age of Conan, men er det veldig lite folk for tiden? Spurte i chat, og en sa til meg at det er maks 800 peak time, på lvl 1-20 så tok det 30 min før vi fikk en minigame. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg spiller på Rage of Fury, og det er sikkert 80% russere, og de skriver kun på russisk i chat osv. Veldig irriterende.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Har lyst å prøve meg som raid leader, men er veldig usikker på group setup. Hovedsaklig skal jeg gjøre T1. Hvordan bør gruppene være satt opp for Kylikki, Yakhmar og Vistrix? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bjohansen, hvilken server spiller du på? Har lyst og prøve T1 jeg også, siden jeg aldri har prøvd noen av de. Jeg har en lvl 80 på crom med bare blå og litt grønt gear Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Sånn til info er Crom den serveren med mest folk atm. Rage er _helt_ død (5 stk online primetime) og Fury er dårlig stilt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg spiller på Crom. Ta kontakt på en av disse: Karyana - 80 Sin Kleoh - 80 Necro Dafs - 80 BS Daif - 80 DT Xirz - 80 HoX Spahbod - 80 Barb Binki - 70 Guardian Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Sånn til info er Crom den serveren med mest folk atm. Rage er _helt_ død (5 stk online primetime) og Fury er dårlig stilt. Ja merket det der. Jeg startet en ny char på Rage, men sluttet rimelig fort da jeg så hvor daff den serveren var. Så begynte jeg på min lvl 60 conq på Fury, men der var det bare disse hælvettes russerene som ganker alt å alle. Så da fortsatte jeg bare på 80 HoXen min på crom. ^^ Kjøpte meg den Turan packet på shoppen og fikk en gratis lvl 50. Men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Har lyst på en mere PvE fyr. Healer eller tank. Men hvem er mest morsom av disse? Tenker på lvling og sånt. edit: Er du i noen guild Bjohansen? Endret 25. januar 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg er med i Angel på Karyana, Binki og Spahbod. Resterende toons er med i en guild som er i ferd med å dø ut. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Oki. Jeg er med i "The free city.. ett eller annet" Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 The Unforgiven trenger noen faste raidere fra hva jeg har hørt! Der kan du få kjøre dine egne T1 raid - opplæring får du sikkert også Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Ledet mitt første Yakhmar raid i går. Fikk god hjelp fra guilden med hvordan jeg skulle håndtere grupper osv. Gjorde selvsagt noen feil, men fikk tips underveis av enkelte som var med i raidet. Jeg hadde valgt ut to tanks til å være MT og OT, men disse to hadde rett og slett ikke gear eller erfaring til å tanke. Heldigvis var det en tank fra guilden min i raidet som tok over. Wipet en gang, men fikk fort snudd uhellet til et vellykket raid. Gruer meg egentlig til å lede flere raids dersom jeg ikke kommer over spillere som vet hva de gjør. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Si fra neste gang du skal raidet så jeg kan være med. Trenger nytt gear som fankern nå. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Si fra neste gang du skal raidet så jeg kan være med. Trenger nytt gear som fankern nå. Hva heter du ingame? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Sympozium heter jeg. Er lvl 80 HoX Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Tenker å gjøre Vistrix og Yakhmar i dag. Er du med? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Er med på det ja! Bare det er etter klokka 6 er jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå