Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!

Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,-

Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk.

Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette..

Tviler på at du får spillet for den prisen på release..

 

Men når jeg har kvittering, og har betalt for produktet har man da lov til å endre prisen i ettertid? Så for de som betaler full pris før den i så fall blir "økt" så ere ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!

Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,-

Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk.

Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette..

Tviler på at du får spillet for den prisen på release..

 

 

Jeg aner ikke hvor "pålitelig" dette er:

 

Age of Conan Collector's Edition Details Revealed at CES 2008

Posted January 10th, 2008 by Micajah

 

by Cody "Micajah" Bye

 

The world is full of collectors. They come in all shapes and sizes, much like the multitude of products they yearn for. Collectors are meticulous in their efforts to find that one hidden treasure; that piece of the puzzle they needed to complete their collection.

 

Video gamers, like any other person on this planet, are collectors. We horde things away, storing them in safe locations so that we may one day find that old, sealed copy of Super Mario Bros. in our attic. We are always looking for the "cool new toy" and any video game that's released in the current marketplace will almost assuredly have a special, limited run "Collector's Edition".

 

CodyAndBox.preview.jpg

Cody is impresssed by the big red box.

The developers and publishers behind the upcoming AAA MMORPG, Age of Conan: Hyborian Adventures are well aware of this and have answered the call of many in the AoC community to create a specialized Age of Conan Collector's Edition specifically for the hardcore fans of the game and its world. To the delight of the Ten Ton Hammer staff at the conference, AoC's Jørgen Tharaldsen had a complete mock-up of the actual collector's edition box on display for us to view.

 

As you can see in the photo on the right, the collector's edition is an over-sized, book-style, heavy-duty tome the color of freshly spilled blood. Although it was only a cardboard mock-up, you can tell that the real version of the collector's edition will be a hefty piece of equipment. With a flip-open cover,

 

When asked about the contents of the collector's edition, Jørgen smiled. "I'm a collector of video games," he said. "The team did an absolutely incredible job on the entire presentation. This is definitely something I'm going to line my shelves with and display prominently in my home." According to Jørgen, the collectors edition will include the following details and contents:

  • Metal Embossed Cover
  • Actual Poem Written by Robert E. Howard
  • 128-page Art Book
  • The Conan Soundtrack
  • Professionally Crafted Leather Map of Hyboria
  • Bonus DVD with Various Footage
  • Five Buddy Keys
  • In-Game Item - "Ring of Asheron" - Gives 2% XP Modifier and 3% Stamina Regeneration
  • In-Game Item - "The Drinking Cape" - Free Drinks for Life!

  • Price: $89.95

With all of those goodies included in the limited edition run, how could you ever pass up the opportunity to pre-order the set? At $89.95, the collector's edition may be a bit pricey for some, but if you're a true fan of Conan you can't miss this once-in-a-lifetime opportunity.

 

 

$89.95, er jo litt under 499kroner i dag det ;)

Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? :p

Lenke til kommentar

Værste jeg har hørt. Men greit nok. Er jo ikke så ofte jeg handler på EBgames.

 

Faktisk helt utrolig dårlig. Men da ere vel bare å møte opp på dagen å påstå at jeg ikke har med lommeboka siden jeg fikk beskjed av en av deres ansatte at alt var betalt for og at jeg bare kunne komme å hente det den 20ende, så er jo ikke større problem enn å klage som en hver god kunde ville gjort mot slik behandlig.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!

Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,-

Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk.

Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette..

Tviler på at du får spillet for den prisen på release..

 

Men når jeg har kvittering, og har betalt for produktet har man da lov til å endre prisen i ettertid? Så for de som betaler full pris før den i så fall blir "økt" så ere ikke noe problem.

 

Jeg trodde noe slikt ikke var lovlig.

Syntes nå ærlig talt siden jeg har fått beskjed om at jeg må betale 449kroner for produktet når jeg henter det, at jeg skal kunne forvente dette også ;)

 

Når du forhåndsbestiller noe, så kan de da ikke drive å forandre prisen i etterkant?

Skal ta meg en tur til Stovner å prøve å få betalt hele summen med engang, slik at de ikke kan nekte meg å få den for totalt 499 uansett hva de sier

Lenke til kommentar
Prisene på AoC normal og CE utgave er ikke satt enda!

Tviler sterkt på at den flotte CE utgaven av AoC kommer til å koste 500,-

Et sted mellom 700 og 1000 er nok mer realistisk.

Han bak kassen der du har bestilt har nok dessverre ikke skjønt dette..

Tviler på at du får spillet for den prisen på release..

 

 

Jeg aner ikke hvor "pålitelig" dette er:

 

Age of Conan Collector's Edition Details Revealed at CES 2008

Posted January 10th, 2008 by Micajah

 

by Cody "Micajah" Bye

 

The world is full of collectors. They come in all shapes and sizes, much like the multitude of products they yearn for. Collectors are meticulous in their efforts to find that one hidden treasure; that piece of the puzzle they needed to complete their collection.

 

Video gamers, like any other person on this planet, are collectors. We horde things away, storing them in safe locations so that we may one day find that old, sealed copy of Super Mario Bros. in our attic. We are always looking for the "cool new toy" and any video game that's released in the current marketplace will almost assuredly have a special, limited run "Collector's Edition".

 

CodyAndBox.preview.jpg

Cody is impresssed by the big red box.

The developers and publishers behind the upcoming AAA MMORPG, Age of Conan: Hyborian Adventures are well aware of this and have answered the call of many in the AoC community to create a specialized Age of Conan Collector's Edition specifically for the hardcore fans of the game and its world. To the delight of the Ten Ton Hammer staff at the conference, AoC's Jørgen Tharaldsen had a complete mock-up of the actual collector's edition box on display for us to view.

 

As you can see in the photo on the right, the collector's edition is an over-sized, book-style, heavy-duty tome the color of freshly spilled blood. Although it was only a cardboard mock-up, you can tell that the real version of the collector's edition will be a hefty piece of equipment. With a flip-open cover,

 

When asked about the contents of the collector's edition, Jørgen smiled. "I'm a collector of video games," he said. "The team did an absolutely incredible job on the entire presentation. This is definitely something I'm going to line my shelves with and display prominently in my home." According to Jørgen, the collectors edition will include the following details and contents:

  • Metal Embossed Cover
  • Actual Poem Written by Robert E. Howard
  • 128-page Art Book
  • The Conan Soundtrack
  • Professionally Crafted Leather Map of Hyboria
  • Bonus DVD with Various Footage
  • Five Buddy Keys
  • In-Game Item - "Ring of Asheron" - Gives 2% XP Modifier and 3% Stamina Regeneration
  • In-Game Item - "The Drinking Cape" - Free Drinks for Life!

  • Price: $89.95

With all of those goodies included in the limited edition run, how could you ever pass up the opportunity to pre-order the set? At $89.95, the collector's edition may be a bit pricey for some, but if you're a true fan of Conan you can't miss this once-in-a-lifetime opportunity.

 

 

$89.95, er jo litt under 499kroner i dag det ;)

Selv om vi sikkert ikke kan omregne direkte, men det er da lov til å håpe på en grei pris, da Funcom er norske? :p

 

Om du sjekker andre spill fra statene så ser du at den Norske prisen nærmest blir doblet fra deres pris

Lenke til kommentar
Prisen du har på kvitteringen er hva du har innbetalt i depositum, ikke hva produktet koster.

Prisen på spillet kommer ikke opp før du henter det.

Altså er kvitteringen din en forhåndsbestilling med et depositum på 499,-.

 

Fungerer det slik når han faktisk alt har betalt for selve produktet?

 

Det er nå hvert fall høl i hue :thumbdown:

 

Eneste grunnen jeg valgt EBGames, er på grunn av den in-game item'en du får av å forhåndsbestiller derfra.

Virker som siste gang jeg gjør noe slikt fra EBGames hvert fall, om alt dette stemmer ;)

 

Burde ikke hete forhåndsbestilling i det hele tatt, men reservering..

Lenke til kommentar
Værste jeg har hørt. Men greit nok. Er jo ikke så ofte jeg handler på EBgames.

 

Faktisk helt utrolig dårlig. Men da ere vel bare å møte opp på dagen å påstå at jeg ikke har med lommeboka siden jeg fikk beskjed av en av deres ansatte at alt var betalt for og at jeg bare kunne komme å hente det den 20ende, så er jo ikke større problem enn å klage som en hver god kunde ville gjort mot slik behandlig.

 

Værste du har hørt?!

Siden det er ekspiditøren som har sagt feil til deg her så er jeg enig i at du bør få det til prisen han har sagt.

Men at EBGames har en pris i sitt system som ikke er endelig er vel ikke dårlig?

Åssen skal vi vite hva endelig pris er før Funcom har satt den?

Det dårlige her er at den du ble ekspidert av ikke visste dette...

 

Men for alt jeg vet så kan Funcom sette prisen til 499 så blir alle fornøyde..

Lenke til kommentar
Værste jeg har hørt. Men greit nok. Er jo ikke så ofte jeg handler på EBgames.

 

Faktisk helt utrolig dårlig. Men da ere vel bare å møte opp på dagen å påstå at jeg ikke har med lommeboka siden jeg fikk beskjed av en av deres ansatte at alt var betalt for og at jeg bare kunne komme å hente det den 20ende, så er jo ikke større problem enn å klage som en hver god kunde ville gjort mot slik behandlig.

 

Værste du har hørt?!

Siden det er ekspiditøren som har sagt feil til deg her så er jeg enig i at du bør få det til prisen han har sagt.

Men at EBGames har en pris i sitt system som ikke er endelig er vel ikke dårlig?

Åssen skal vi vite hva endelig pris er før Funcom har satt den?

Det dårlige her er at den du ble ekspidert av ikke visste dette...

 

Men for alt jeg vet så kan Funcom sette prisen til 499 så blir alle fornøyde..

 

Nei, kanskje ikke det værste jeg har hørt, men det er litt sjokkerende. Så klart ikke EBgames sin feil direkte, men skulle ønske den personen bak kassa var klar over det og enten kunne fortalt om det, eller var "tvunget" til å si at han ikke kunne ta full pris for den enda.

 

Den er jeg med på, men det føles som om jeg har blitt lurt om når jeg tenker på at prisen kan bli endret. Da hadde jeg vært mer fornøyd med at ekspeditøren ikke hadde anledning til å gi meg noen pris uansett og bare tok det standard forhånd bestillings beløpet.

 

Da får vi krysse fingra for at Funcom ikke setter opp prisen så utrolig mye, jeg har ikke noe imot å betale 700kr+ for CE, men jeg håper da at de informerer meg om det når de ringer meg isåfall :)

Lenke til kommentar

Tipper denne ekspiditøren er en deltid eller ekstrahjelp.

Dessverre er det endel butikksjefer som er dårlige til å informere sine ansatte om at prisene vi har i pre order skjermen kun er foreløpig priser..

Men som jeg sa istad så mener jeg butikken burde gi deg spillet til den prisen da det var deres feil..

 

Ble bare litt sur når det trekkes negative holdninger mot EBGames bare fordi en ansatt roter..

Lenke til kommentar
Tipper denne ekspiditøren er en deltid eller ekstrahjelp.

Dessverre er det endel butikksjefer som er dårlige til å informere sine ansatte om at prisene vi har i pre order skjermen kun er foreløpig priser..

Men som jeg sa istad så mener jeg butikken burde gi deg spillet til den prisen da det var deres feil..

 

Ble bare litt sur når det trekkes negative holdninger mot EBGames bare fordi en ansatt roter..

 

Men jeg fikk også beskjed om at jeg da måtte betale 449 når jeg henter spillet på lanseringsdatoen ;)

Burde jo bli opplyst om at disse prisene ikke er fast, og ikke gi beskjed om at. "okay, da kan du hente den 20mai, det vil koste 449kroner"

Lenke til kommentar
Lokaliserte servere er også herlig. Jeg liker å leve meg litt inn i spill, og det blir adskillig vanskeligere med tusen tyskere og franskmenn som spyr ut uforståelige gloser og starter en storm av gibberish.
Burde det ikke være lettere å leve seg inn i en verden med forskjellige språk?

Såvidt jeg kan se for meg ville det ikke vært noen "verdener" uten forskjellige språk.

 

Hvorfor skal det være lettere for meg å sette meg inn i en Hyboriansk karakter når prepubertale snørrvalper fra alskens jallaland prater i vei med obskure tegn og på et språk jeg forstår absolutt null av?

 

Edit: Og nei, min oppfatning av mangfold er ikke at andre spillere prater bambus og tøv seg imellom.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Lokaliserte servere er også herlig. Jeg liker å leve meg litt inn i spill, og det blir adskillig vanskeligere med tusen tyskere og franskmenn som spyr ut uforståelige gloser og starter en storm av gibberish.
Burde det ikke være lettere å leve seg inn i en verden med forskjellige språk?

Såvidt jeg kan se for meg ville det ikke vært noen "verdener" uten forskjellige språk.

 

Hvorfor skal det være lettere for meg å sette meg inn i en Hyboriansk karakter når prepubertale snørrvalper fra alskens jallaland prater i vei med obskure tegn og på et språk jeg forstår absolutt null av?

 

Edit: Og nei, min oppfatning av mangfold er ikke at andre spillere prater bambus og tøv seg imellom.

 

Må si meg helt enig. Ser ikke helt hva det skal hjelpe at folk driver å snakker tysk, fransk, spansk og gud veit hva.

Lenke til kommentar
Er det sånn at det er bare rouge classen som kan bli usynnelig? og at Ranger ikke kan bli det, men bare assassin og Barbarian?

 

ALLE, absolutt ALLE klassene i Age of Conan skal ha en form for "stealth" funksjon.

Bortsett fra at noen er vesentlig bedre til å "stealthe" enn andre.

 

Jeg tror nok samtlige Rogue's har gode muligheter til å bli bedre i stealth enn noen Soldier, Priest eller Mage.

Assassin's er nok helt klart de som kan bli aller best i stealth, mens Rangers sikkert også kan bli veldig gode.

 

Det er vell et slik system hvor du må trene opp stealth, så det er ikke nødvendigvis slik at en Assassin stealther bedre enn for eksempel en Barbarian, men da må jo Assassin'en ha fulltendig ignorert stealthing, og Barbarian ha fokusert noe voldsomt på det vil jeg tro :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...