Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg har en account liggende med mange high levels char. Og har tenkt til å kjøpe Rise of the Godslayer, men jeg finner ingen steder på nettet jeg kan kjøpe RotG for å oppgradere accounten min?

Fant det nå.

Endret av bekimc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Jeg er takknemlig for det uansett :thumbup:

Men jeg ser at Funcom merger serverene, og kjøpte just Rise of the Godslayer (vet ikke om jeg får 30 dager med på kjøpet?) og nå er alle serverene nede. Regner med at jeg ikke får lastet ned RotGs før imorgen? :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke spilt dette siden 2008, og tenkte jeg kanskje skulle prøve det igjen nå som det har blitt f2p. Men så har jeg en ranger på den gamle kontoen min, men jeg vet ikke om jeg kan spille på rangeren nå lengre uten å ha 'premium'. :hmm:

Men jeg installerer spillet nå, så får jeg bare håpe på det beste. Likte dette spillet ganske godt i 2008, men jeg sluttet pga datamaskinen min ikke kunne kjøre spillet godt nok.

Lenke til kommentar

Mener at barbarian er på f2p listen, over tillate klasser som de som ikke har premium kan bruke. Ranger, derimot, er et krav for premium. Men siden jeg har en ranger allerede, så vet jeg ikke om jeg kan bruke han eller ei.

Tok et par timer nå for å laste ned patchene, eller innholdet, men nå som det er 1 minutt til jeg er ferdig med nedlastingen så kan jeg sjekke om den karakteren er stengt eller ei.

Lenke til kommentar

Mener at barbarian er på f2p listen, over tillate klasser som de som ikke har premium kan bruke. Ranger, derimot, er et krav for premium. Men siden jeg har en ranger allerede, så vet jeg ikke om jeg kan bruke han eller ei.

Tok et par timer nå for å laste ned patchene, eller innholdet, men nå som det er 1 minutt til jeg er ferdig med nedlastingen så kan jeg sjekke om den karakteren er stengt eller ei.

Alle som en gang i tiden betalte for å spille skal ha tilgang til å benytte seg av to tidligere karakterer, og det er uavhengig av klasse. Pluss de klassene som er F2P, da.

Lenke til kommentar

Alle som en gang i tiden betalte for å spille skal ha tilgang til å benytte seg av to tidligere karakterer, og det er uavhengig av klasse. Pluss de klassene som er F2P, da.

Fant det ut, da jeg logget på. Dumt at jeg brukte tid på å installere og å laste ned innholdet, siden det viser seg at jeg ikke kan kjøre det like godt som i 2008. Kan være pga for stor skjerm, men det hjelper ikke å skru ned resolusjonen og å sette alt på lavt.

Trenger vist et nytt videokort, noe jeg ikke kommer til å kjøpe på grunn av at jeg trenger de få pengene jeg har. :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du bruker samme maskin nå som i 2008, og det kjører dårligere enn det gjorde da, burde det finnes en lettere løsning enn å kjøpe nytt skjermkort. Maskinen blir ikke dårligere, og jeg kan ikke tro at spille skal være dårligere optimalisert nå enn før, heller omvendt.

Reinstallasjon av Windows bør vertfall løse problemet.

Lenke til kommentar

Det eneste som er blitt oppgradert er PSU'en og en betydelig større skjerm.

Har et Nvidia GeForce 7100 GS grafikkort. Består ihvertfall 'testen av maskinen' på www.canyourunit.com, med at det er grønt helt til cirka midten (kanskje litt mindre enn til midten) av "minimum" og "recommended".

Tror ikke det er noe i veien med Windows (har Windows 7) pga at det er under 2-3 måneder siden jeg installerte Windows 7 på maskinen.

Er det andre muligheter for å få ned grafikken på spillet?

EDIT: Screenshot fra canyourunit.com i spoileren (stort bilde).

znvgb4.png

Endret av DaMole
Lenke til kommentar

Hvordan er det med oss som har kjøpt spillet og vært betalende kunder før? Får vi en masse begrensinger på kontoen vår nå? -.-

Ja, du får også begrensinger. Jeg fikk det og jeg har vært en betalende kunde før, er ikke det nå så det er derfor man får begrensinger hos meg.

Endret av DaMole
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...