nagina Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Så du mener AoC har ennå ikke klart å fikse skikkelig system for trails? hadde du betalt 100kr for å teste litt WoW? neppe. EDIT: Det er rart at det ikke står noe om 7 days free trial på Age of Conan sine hjemmesider, har brukt google til å søke dit og datt, uten noe vellykket svar... så en venn av meg ga en adresse til dagbladet hvor de kunne faktisk gi ut key.. http://www.dagbladet.no/2009/04/02/kultur/spill/funcom/age_of_conan/conan/5582221/ (Publisert tor 02.04.2009) Sigh, dårlig dette, for håpe det funker da. Endret 7. mai 2010 av nagina Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Vet ikke. Har ikke testet dette trial greiene til AoC. WoW har jeg spillt mye før. Sluttet med det etter at BC kom ut. Men jeg har betalt 100kr for en del andre mmorpgs for å teste det. Som warhammer, LOTRO osv. Men disse sugde rass, så jeg gadd ikke å fortsette. http://www.ageofconan.com/trial/index.html Testet dette da? edit: Lol, står at man kan laste det ned gratis osv. men så må man ha key. xD fail Endret 7. mai 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ja, trenger trial key noe jeg ikke har, må man få det via venner, i så fall, kan jeg få en? Edit: Hvis jeg nu skulle reaktivere accounten min, jeg hadde 57 tempest of set på "Wildsoul" realm, eksisterer realmen enda? hvis ikke, vil karakteren være slettet? Endret 7. mai 2010 av nagina Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, trenger trial key noe jeg ikke har, må man få det via venner, i så fall, kan jeg få en? Edit: Hvis jeg nu skulle reaktivere accounten min, jeg hadde 57 tempest of set på "Wildsoul" realm, eksisterer realmen enda? hvis ikke, vil karakteren være slettet? Hsuker ikke om wildsoul eksisterer lengre, men accounen blir bare overført til crom eller fury. Ja, trenger trial key noe jeg ikke har, må man få det via venner, i så fall, kan jeg få en? Edit: Hvis jeg nu skulle reaktivere accounten min, jeg hadde 57 tempest of set på "Wildsoul" realm, eksisterer realmen enda? hvis ikke, vil karakteren være slettet? Det er jo unlimited trials nå? er det ikke? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skjønner ikke hvordan det kan være vanskelig å finne trial til aoc. AoC tilbyr gratis trial så lenge du vil: http://www.ageofconan.com/trial/ Tror maks lvl du kunne komme opp i var lvl 20 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ahh, fant det nå... stoppet alltid der ved hvor man skulle taste inn trial-key er bare å klikke videre "submit" så scrolle helt ned fra siden som da kommer opp. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvordan legger jeg til spilletid og tar vekk slik at den fornyer seg hver måned ? Jeg har bare lyst på en måneds gametime. Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet når jeg kan starte og laste ned Rise of the Godslayer når jeg har kjøpt det på account stedet? (digital versjonen) Eller må jeg vente til Tirsdag morgen for det? Nettet her i gården er ikke av det raskeste slaget så da kan det jo ta sin tid for meg, og jeg vil jo helst kunne teste det ut så fort som mulig Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan jo dra på et offentlig sted, f.eks. et bibliotek, der deler de sikkert hundrevis av Mb/s Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men det forbeholder jo at han har en bærbar? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Men det forbeholder jo at han har en bærbar? Såfremt de har nok stikkontaker og at han har et trådløst nettverkskort så går det nok fint Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Ja, men er det verdt slitet? Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hehe, nei jeg har verken bærbar eller trådløst nettverkskort så det hadde nok fungert dårlig for meg det ja Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan legger jeg til spilletid og tar vekk slik at den fornyer seg hver måned ? Jeg har bare lyst på en måneds gametime. Kjøp en måneds gametime (PS, det er dyrest faktisk, lønner seg med flere hvis du vil ha) Så lar du den gå noen dager så den blir charged, så "Cancel Account" da spiller du ut tiden du har betalt for, så er det over. (Kan også være smart å fjerne betalingsinformasjonen din da) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Spilltid/autofornyelse etc gjør man i kontoen sin her https://register.ageofconan.com/account Yupp, Trial nå = unlimited, men max lvl cap er lvl 20 og man kan kun spille i Tortage om jeg ikke husker feil. Tekst fra trial siden "Get ready for the most savage, sexy and brutal MMO ever created! This trial allows you to play all of the content on Tortage Island - for as long as you want at no cost whatsoever. Please note that a trial account has some limitations to avoid 'spam' and 'gold farmers': you can not trade with others, use in-game mail, public chat channels and you can not post on the forums. All these limitations are lifted once you upgrade your account to the full version of the game. If and when you decide to upgrade your account you will receive an immediate boost to your progress through an exclusive and powerful beginner's item that increases both XP gain and your chance of performing fatality moves!" Står ingenting der om lvl cap, men jeg vil anta det. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg og en kompis har planer om å komme tilbake å spille litt AoC til sommeren. Hva server har Norske/engelsktalende brukere og få russere? Hvilke classer er OP og svake for tiden? Hørte at Barb er inne i dårlige tider, noe de også var da jeg sluttet for snart 2 år siden. Lenke til kommentar
Thunderr Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ang Age of conan og det nye expansion pakken.. er det muligt å forsette å spille Age of conan, uten å kjøpe det nye spillet? vil vente litt å avente dommen, før jeg kjøpet det Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Ang Age of conan og det nye expansion pakken.. er det muligt å forsette å spille Age of conan, uten å kjøpe det nye spillet? vil vente litt å avente dommen, før jeg kjøpet det Selvfølgelig er det mulig, men du vil ikke kunne nyte ting som AA, og fremtidige oppdateringer som er myntet på expnasion så lenge du ikke oppgraderer senere. Ellers går det helt bra. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Nå som det kommer en expansion har jeg og en kompis bestemt oss for å begynne, ettersom vi har lest en del lovord om den. Det jeg lurer på er hva jeg bør begynne å kjøpe? Er det vits å kjøpe expansion før jeg når en viss level, eller dekker den content fra level 1? Og noen med tips til hva slags klasser vi bør velge å lvle med? Healer + dmg er vel det raskeste? Vi kommer til å lvle sammen:) Takk for svar! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Russere har vel fått sin egen server tror jeg faktisk. Lite russere på Crom som er den største PvE europeiske serveren. Mange norsk/skandinavisk/engelsk talende der. Fury er vel PvP serveren om man foretrekker det. Men merk at PvE serveren har PvP områder + minigames og slikt som gir PvP muligheter. Spiller selv på Crom, veldig fin atmosfære der. Expansion skall visst være fra lvl 1 og opp. Det kommer tross alt en ny rase Kithai, så om man roller en ny character som er Kithai så vil nok den spawne i Kithai og man starter der. Neste character jeg skal lvle blir en fra Kithai. Ang 2 stk som grupper og lvl'er sammen. Klassene er ganske så balansert, alle har sine styrker og fordeler. Men om en er tank/melee dps og den andre healer/mage dps så har man en grei duo. F.eks en Dark Templar eller Conqueror og en Bear Shaman eller Tempest of Set. (Priest of Mitra burner for mye mana IMHO, så alt for lett å gå tom og vips er det wipe pga at man ikke har mana nok til å la heals gå i bakgrunnen. Så PoM trenger litt trening for å mestre. Driver å lvl'er en PoM selv nå (mest solo) og det er ikke lett, ganske hat til tider. Der BS'en min klarer å ta 3-5 lett av samme lvl som der, så er det så vidt at PoM'en klarer 2. Kommer en tredje ruslende så må man ofte løpe. Dette pga at mana tømmes for fort om du i tillegg skal ha god DPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå