Papirkurven Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions. Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions. Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer. Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Stemningsbilde.. Endret 19. mars 2010 av Its me benji Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions. Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer. Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer. Hva og hvor er DMC? Har ikke vært i en eneste instance/dungeon siden lvl 40, så det vet jeg ingenting om. Har kun questet for meg selv. (Ikke rart jeg går lei ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 DMC er en camp utenfor Kheshetta hvis du har en bra gruppe kan du pulle hele tanken og får kanskje 2-3 EXP bar opp Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Startet nettopp med en barbarian. Min main er i lvl 74 nå, og jeg oorker bare ikke og lvle til 80. Går så seint. xD Selv om jeg har 2stk 100% exp potions. Men jeg vet ikke om jeg skal fortsette med barbarian nå, eller vente til godslayer kommer. Går kjempegreit å levle. Ta å join DMC, der får du 1 lv per time. Anbefale deg å bli lv80 nå og starte å bygge opp karakteren din så er du klar for all lv80 stoffet som expansion bringer. Evt. finne en gruppe for Atzel's Fortress eller Onyx, på lvl 74 får du vel rundt 13K xp pr kill. En full runde i Onyx, med quest gir deg fort 2-3 lvl's Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Å lvle alene etter ca. lvl 70 er galskap. Da alt det gøyale gruppekontentet begynner =) Skaff deg en guild / finn deg noen venner å gjøre instances med. Pluss du har tarantia common district og slaugtherhouse (lvl 76) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kan noen forklare meg hva valor er, og hvor jeg kan se hvor mye valor jeg har ? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) De beste norske guildene på Fury servern som alle bør vite om er: Ragnarok - Hvis du vil møte tonnevis av folk på engang Norsk Torsk - Møte en seriøs og nyopprettet guild med mange spillere Nordlys - Møte masse folk, vet faktisk ikke noe om Nordlys siden de er litt stille om dagen. Mor'di fortiden er litt useriøse etter min mening, men det er bare min The Covenant of Mor'di - hvis du liker tulle bukker Håper det hjalp litt for de som søker etter norsk/skandinaviske guilds på Fury servern Kan noen forklare meg hva valor er, og hvor jeg kan se hvor mye valor jeg har ? Valor points = Valor points får du når du enten dreper en mob, dreper en raid boss eller gjør quests. Du må være medlem i et guild for å se hvor mye du har tjent. Endret 24. mars 2010 av EyN Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hvordan kan man ta et guild, med navnet Norsk Torsk, seriøst?! Endret 25. mars 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
defelases Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Vurderer og begynne med Age of conan, men trenger å vite noen små ting før jeg starter. hadde vert fint om noen av dere kunne svart på noen av disse spørsmålene. - Er det mange spillere per server? Føler man seg ensom når man løper rundt og quester? - Kan dere nevne navnet på en realm/server med ett godt norsk miljø? ( Kanskje en guild også?) - Kan man sammenligne lvlinga, instancene, raids og questinga med wow? Takk for svar Endret 26. mars 2010 av defelases Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 - Tja, Crom PVE server har ganske greit med spillere - Crom PVE server og Auditor Fortuna Juvat. (AFJ har rundt 500-600 medlemmer (er endel alts osv) og er et norskt/svenskt guild) - Tja litt. Lenke til kommentar
Norsktorsk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvordan kan man ta et guild, med navnet Norsk Torsk, seriøst?! Enkelt! Du ser på innholdet til guilden og ser ann hvordan miljøet i guildet før du sier noe som helst. "Jeg personlig kan ikke skjønne hvorfor navnet Ragnarok, Nordlys eller The Covenant of Mor'di er mer seriøse navn enn Norsk Torsk. Ett guild navn er et navn, hvorfor gjøre navnet kjedelig når man kan lage et navn med litt humor i". Håper du fikk svaret ditt! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hei yo, kjøpte meg AoC i går og det er jo morro. Men når jeg går tom for gametime om 36 dager, kan jeg da kjøpe gamecard i en butikk og isåfall hvor i Bergen kan jeg kjøpe et? Det slo meg nemlig at jeg ikke har sett gamecard til salgs på f.eks playcom selv om de har solgt selve spillet der, men kanskje jeg bare er blind. Og er minigamesene cross-server eller er det bare med andre på Fury? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Har ikke spilt på ca. 2 mnd'er nå, men i morgen skal jeg spille. Spille mye. Lenke til kommentar
Fabian1105 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tenkte å reaktivere aoc. Hvilken server er best for group questing? Spilte på fury og aquilonia, men ble lei av ganking og at det var vanskelig å finne folk for å queste. Har toons på rundt lvl 60. Suggestions? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Crom vil vell passe for deg da, vist du ikke er så glad i ganking. Det er den største PvE serveren, og det er mange spillere der. Har ikke hatt så mye problemer med og finne folk og queste sammens med ihvertfall. Lenke til kommentar
Fabian1105 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tenkte på crom, men det er lite fristende å starte fra lvl 1 igjen. Hvordan er det med lowbies der? Ser for meg at det er sparsomt... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tenkte på crom, men det er lite fristende å starte fra lvl 1 igjen. Hvordan er det med lowbies der? Ser for meg at det er sparsomt... Det er nok av folk å spille med på Crom Lenke til kommentar
Halky Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er godt med folk på Fury også, enten du er low lvl 1-40, eller high lvl 40-80 Kom til Fury vi trenger folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå