Slitenkæll Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Installer spillet på nytt da. Du har tydligvis ikke fått installert spillet Hehe ikke sant, får vell gjøre det en kveld. Men ellers funker alt bra Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 jeg spiste pizza til frokost i dag! dEt var ganske godt egentlig. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 jeg spiste pizza til frokost i dag! dEt var ganske godt egentlig. digg det da. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg åpnet accounten min igjen nå, så ser jeg at Rise of the Godslayer står under "Your Products". Betyr det da at jeg får den gratis? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Å hvorfor har jeg fått det da? Er det gratis kanskje? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Niks, kjøpte nettopp 1 måned. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Dunno. Kan hende jeg fikk tilgang til beta. Frøys accounten min for 1-2 måneder siden. Og åpnet den idag. Så såg jeg at jeg hadde godslayer. Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Trur det har vært ett slags "lotteri" ang beta nøkler til Godslayer Grats! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan vil det nye kontinente bli da? Er det for lvl 80's only? Eller vil det bli fra 1-80? Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det vil bli fra lvl 1-80 med maaaaaaasse nytt stæsj Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan vil det nye kontinente bli da? Er det for lvl 80's only? Eller vil det bli fra 1-80? 20-80 lvl 1-20 vil fortsatt være Tortage. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hmm var det ikke snakk om at dem også ville lage ett nytt sted og starte på hvis man velger og lage en ny avatar i spillet med noen av de nye klassene eller noe sånt? Som da ligna mere på det vi møter i det nye kontinentet. Siden Tortage er liksom mere en del av det vi møter her akkurat nå, men denne Rise of the goldslayer er jo veldig Asia og østen preget. Hadde ihvertfall vært artig med en ny start øy også egentlig Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror alle starter i Tortage, og deretter reiser til det nye kontinentet. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ja, selvfølgeli. 20-80 jeg mente. Fett, da får jeg starte på en ny char når Godslayer kommer. Bladde tilbake i mailen min nå, og fant dette; Greetings! Funcom would like to invite you to the Closed Beta for Age of Conan's upcoming expansion, Rise of the Godslayer!! Håper det ikke er forsent. Edit: Ser ut som det er forsent ja. Warning! We could not find a valid upgrade offer by the given url Please contact Customer Support for further assistance Endret 2. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Så hva driver folka på hyboria med om dagen da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå