kloningen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jojo det er meg Hva heter du der? Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du kan jo evt rulle på Aquilonia da Blashyrkh. Der er det jo PvP men ikke ganking 24/7. Å joine en guild som Mõllers Tran sier her er også veldig lurt, da har man hele tiden noen å prate med og som kan hjelpe til med quests. Evt banke livskiten ut av dem som prøver å ganke Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg kaller meg sympozium. Kerv: Har en karakter på Aquilonia og, som er med i guilde ditt, vist jeg ikke har blitt kicket. For det er lenge siden jeg har spillt på den. ^^ Men jeg syns det var akkurat like mye ganking der og. Etter at jeg kom ut av Tortage, så klarte jeg meg ikke lengre enn til lvl 24 elns, for jeg ble så forbannet av all den gankingen. Endret 17. februar 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvor mange subscribers har AoC atm? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvor mange subscribers har AoC atm? Ukjent da det ikke finnes offiselle tall, da Funcom ikke slipper dem så alt for ofte. EDIT: Hmm, post nr. 666 Endret 18. februar 2010 av Atomics Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ganske mange folk på fury. Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er ganske mange mennesker på Crom/Fury. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er ganske mange mennesker på Crom/Fury. Bra med folk på Crom ja, vill tro det er generelt mye folk som spiller Aoc om dagen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Huff. Da får jeg prøve Age of Conan igjen moro med 13gb patch Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Huff. Da får jeg prøve Age of Conan igjen moro med 13gb patch Sitter du med 3-4 skjermer eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sitter du med 3-4 skjermer eller? 3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmm, forrige gang jeg så de tre skjermene dine var ikke alle like.. Eller bommer jeg nå? x] Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sitter du med 3-4 skjermer eller? 3 Lugnt Flere enn meg som ikke fikk Aoc mappe på datan etter og ha installert spillet ? Begynner og irritere meg nå ettersom jeg ikke får fram screenshots. Fikk bare en snarvei på deskope mitt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hmm, forrige gang jeg så de tre skjermene dine var ikke alle like.. Eller bommer jeg nå? x] Hmm. hva mener du like? Annen type skjerm? Vel 2 av skjermene er samme type, mens den tredje er en annen modell. Men de er helt identiske på utsiden. Lugnt Flere enn meg som ikke fikk Aoc mappe på datan etter og ha installert spillet ? Begynner og irritere meg nå ettersom jeg ikke får fram screenshots. Fikk bare en snarvei på deskope mitt AoC installerer seg standard i C:\Program files\FunCom\Age of Conan\. Du kan jo høyreklikke på snarveien > egenskaper for å se hvor snarveien linker til. Om det ikke er ei mappe med navn "screenshots" i Funcom\Age of Conan\ mappa, kan du opprette en selv, så skal screenshotsa havne der. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hmm, forrige gang jeg så de tre skjermene dine var ikke alle like.. Eller bommer jeg nå? x] Hmm. hva mener du like? Annen type skjerm? Vel 2 av skjermene er samme type, mens den tredje er en annen modell. Men de er helt identiske på utsiden. Lugnt Flere enn meg som ikke fikk Aoc mappe på datan etter og ha installert spillet ? Begynner og irritere meg nå ettersom jeg ikke får fram screenshots. Fikk bare en snarvei på deskope mitt AoC installerer seg standard i C:\Program files\FunCom\Age of Conan\. Du kan jo høyreklikke på snarveien > egenskaper for å se hvor snarveien linker til. Om det ikke er ei mappe med navn "screenshots" i Funcom\Age of Conan\ mappa, kan du opprette en selv, så skal screenshotsa havne der. Snarveien linker bare til en annen snarvei så det er jo så greit C:\Program files\FunCom\Age of Conan\. Eksisterer ikke, finner rett og slett ingen Aoc mappe kun snarveier Endret 21. februar 2010 av cola98 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva syns dere om feat træet til assasin? Er rimelig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Whooppa!! Uka som gikk kom vi dævven med opp på Rank #1 på Renown, fikk oss Battlekeep og kjørte inguild raid i BRC. Bra uke for Legio VI Victrix! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sjekk C/funcom/ageofconan eller C/age of conan Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Eksisterer ikke. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Installer spillet på nytt da. Du har tydligvis ikke fått installert spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå