hvo91 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så sant, så sant . Hvilke server er det nordmennene herjer på da? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Startet en Conqueror på Crom nå, hvis jeg har items som er bundet til accounten, kan jeg få disse på flere en 1 character? Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Speller på Aquilonia, om jeg herjer så mye der vet jeg ikke men... Blir herja med hvertfall! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har jævla dårlig samvittighet nå. To grupper på lvl 25-30 driver å quester i Wild lands, så kommer jeg med assasin i lvl 33 og går bak de og dreper de en etter en, gang på gang. Gikk fra 160 killing blows til 215. huff, så slem jeg er Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Startet en Conqueror på Crom nå, hvis jeg har items som er bundet til accounten, kan jeg få disse på flere en 1 character? Ja, det er felles for accounten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Så sant, så sant . Hvilke server er det nordmennene herjer på da? Crom PVE server. Auditor Fortuna Juvat guildet har rundt 500 medlemmer (alts og sånt også da.) Hvor det er flest norkser og et par svensker Lenke til kommentar
knegg Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kjeme nukk te å joine afj, guildet eg er i no har lite aktive members, dvs dei fleste har flytta til anna server. suge forde dei lærte meg aoc og raiding, som eg no stikke frå. vertfall med nåken alts Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Du burde skjønne såpass enkel dialekt... Send meg en tell til "Norvegiaost" eller "Noodle", så kan jeg sikkert få ordnet at du får blitt med Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Da slo det level 20 Noe jeg bør gjøre rundt den levelen? Hvilke classer og leveler er det Auditor Fortuna Juvat rekrutterer fortiden, forresten? EDIT: Gir meg for i dag, rett før level 23. Cimmerian har en utrolig grei plass å springe rundt å levele i, i forhold til det jeg husker av Stygian sin sone Endret 14. februar 2010 av hvo91 Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Joina afj med Seljeseten, guardian level 80. mangla leggings, shoulders og gloves for full t1 epic Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Da slo det level 20 Noe jeg bør gjøre rundt den levelen? Hvilke classer og leveler er det Auditor Fortuna Juvat rekrutterer fortiden, forresten? EDIT: Gir meg for i dag, rett før level 23. Cimmerian har en utrolig grei plass å springe rundt å levele i, i forhold til det jeg husker av Stygian sin sone De er vel ganske åpne for alle skandinavere, men jeg vet de foretrekker et par flere conquerorer for tiden. Men sålenge du er en grei person så får du nok bli med. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jaja, mange norske guilds på fury nå ^^ - spiller på servern fury Leder for Norsk Torsk Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gaaah jeg hater måten gruppe questa i dette spillet er bygd opp ;/ Greit med gruppe quest og elite mobs i egne instancer, men i den åpne verdenen syntes jeg det blir for dumt og grp quest der mobsa eller bossene er elite. Siden det ofte er helt umulig til og få grupper til disse gruppe queste, sitter nå fast med necroen min i Thunder River der jeg har 2 grp quester igen jeg ikke får noen gruppe til. Hater virkelig questet som går ut på og drepe Lunn the Warmonger siden han er jævelig vanskelig og drepe og mange som sliter med han, og siden det også er crappy loot så er det så få som gidder og hjelpe til og drepe han ;( Det andre gruppe questet jeg har igjen der er og få drept den croc bossen under Prison Colony, ikke mange som gidder og hjelpe til med det questet/bossen heller, selv om det er blue arrows/bolts i quest reward. Gaah hater og sitte igjen med quests som jeg aldri får gruppe til. Nekter nå og forlate Thunder River nå før jeg har fått gjort disse to questene. Har også en Pom og en Ranger jeg sitter fast på med i Field of the Dead siden jeg har noen grp quester igjen der også jeg aldri får gruppe til og få gjort, det gjelder questa Death to the Vanir quest chainen som er håpløs og få grupper til og få gjort unna ;/ Nekter og stikke videre til EM eller noe med disse charene før jeg får gjort unna disse questa. Bahh skulle ha vært mulig og få tatt disse grp questa i normal mode sånn at jeg faktisk kan få gjort dem. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bare å skippe, dårlige quests. Gå over til Khesetta Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg skipper ingen quests, gidder ikke og slette quests når jeg først har tatt dem. Har jeg dem så skal dem også gjøres enten det tar tid eller ikke. Stikker dessuten ikke til Khesh siden jeg har flere quests igjen i Atzels som jeg enda ikke har gjort enda. Får heller bare bruke god tid på og få til en grp som kan hjelpe meg med disse questa. Har selv en demo på 74 som jeg også sliter med og få grupper til og gjøre de grp questene jeg har igjen i khesh blant annet. Så ja dette kommer til og ta tid Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Mehrunez? Bare ett skudd i blinde her Så det var en guildy i FotD i dag mens det var raid Endret 15. februar 2010 av Kerv Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Wohoo!! Guilden klarte i dag å kjøre BRC W1 og Athyr Bast med bare guildies i dag! Det har vi ikke klart siden før sommeren 09 så vi er relativt fornøyde nå! Og folk sier Aquilonia er en død server Pffft! Så nå skal det brukes en uke på rekruttering og hjelp til nye medlemmer Noen "norske/skandinaviske" guilds her som har tatt ned noen T3 Bosser ennå el? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mange tenker jeg, Nordlys og The Covenant of Mor'di har nok gjort det! Samme med polarbears om jeg ikke tar feil. Men gratulerer, Aquilonia er en liten server i forhold til Fury ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå