EditeD Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Faen.. Synd maskina mi er så ustabil Skal så ønske og spille det <3 Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 va ikkje mykje te patching nei men svarten, klarte nesten å bli full epic igår. tapte conq shoulders Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 va ikkje mykje te patching nei tongue.gif men svarten, klarte nesten å bli full epic igår. tapte conq shoulders Nei, det kommer vel i morgen i stedet håper jeg haha, au, kjenner den, T2 eller T1? Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 men må få seie W3 raidet eg hadde sist no va det arti, med conq tanka eg AB ^^ med nåke hjelp frå ein DT og ogso tanka eg agitator med cc og gjorde begge bowl runnsa synd vi ikkje klarte å drepe leviathus va mykje pug folks og litt nye folk i w3 Lenke til kommentar
Kerv Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kjøre begge bowls har jeg ikke prøvd ennå, er greit å være to om det synes jeg Tanka faktisk AB i går jeg også med min Conq Går greit med det Hybridspeccet jeg har. Hadde nok sliti litt hvis jeg ikke hadde hatt Overcome the Odds men Du sku vært på vårt raid, der ble shoulders thrash Men nå som patch 1,6 er ute kommer jeg nok til å gå over til rein Carnage igjen. All out DPS Men dro alt for mye agro før..... Selv med minus i hate og 0 i taunt og i frenzy... Men en ting er sikkert og kommer altid til å være det. Conqs er helt klart en av de desidert artigste klassene å spille! De kan jo nesten gjøre alt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 w000t Nytt pather utseende Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så, hva syns folket om 1.06 patchen? Om det har vært noe mulighet å spille enda etter oppdateringa? Lenke til kommentar
hissimann Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 jeg syns 1.06 patchen var uber awsome alle andre i guilden syns også det, morro med de nye guilt settinga Lenke til kommentar
Suder Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Synes den er veldig bra. Liker renown systememt og kappløpsbanen i OT:). Eneste er at noen folk har fått litt lagg problemer, men det går over etter en stund. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jaja, fikk raidet litt T1 idag da.. Var så heldig å rolle så lavt som 3 på leg piece til demo D: Men fikk en Demo chest etterpå av kylle på 17 i roll Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 SYnes 1.06 virker fantastisk intil videre Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Så, hva syns folket om 1.06 patchen? Om det har vært noe mulighet å spille enda etter oppdateringa? Grei patch, ja. Dette guild renown systemet er ok, og T3 raids er jo fint, ihvertfall for de som har kommet så langt Men en annen fin ting, er stamina- og cc-nerf for alle castere. Jaggu på tide. Lurer også på om en del klasser har fått litt lavere hp. Var sikker på at demo'n min hadde over 8000 hp før patch, men den nå er på rundt 6500. En DT i guildet mitt, mente han hadde "mista" noe hp også. Også ser det ut til at denne BRC zoning-kræsjen er fiksa også, ihvertfall for min del Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noen som kan lage conq cultural? ta kontakt med en av charene mine ingame Lenke til kommentar
knegg Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Eg kan lage boots. belt og gloves fekk recipien på den for 3 daga sia send ein tell til marathon du Lenke til kommentar
EyN Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er egentlig i ferd med å jobbe med en side med mine guild kamerater til age of conan, samt andre spill. http://www.norsktorsk.com Ta en titt og gi oss litt tilbakemeldinger via pm! 1.06.01 var i alle fall vellykket fra min side. Down'ern var at pc'en min ikke kunne kjøre på medium lenger når 1.06 patchen kom ut siden det kom så mange nye folk tilbake! Noe som jeg er veldig glad for. Ta en titt her også, Funcom går oppover! http://bors.e24.no/e24.no/site/stock/stock...178000%29%29%29 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Funker Eyefinity på age of conan? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hehe litt gøy på fylleraid med guild igår Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Heisann, tenkte jeg skulle reaktivere kontoen, men jeg fikk mail fra Funcom i januar om at den ene karakteren min i level 19 kunne bli slettet. Har de gjort denne wipen enda? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Yep de gjorde den forrige uke eller uka før der igjen. De fjernet alle under lvl 20 som var inaktive en viss tid. Men null stress å lage ny da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå