Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Tja, om det går nedom med Funcom ettervært kan man jo spekulerer i. Men nå har jo Funcom greid å holde seg en god del år gående med Anarchy Online, som så og si er gratis å spille. Så jeg ser ikke for meg at Funcom går duken akkurat, men at det går dårlig om TSW flopper, kan nok hende.

 

Over på en annen ting, verdt å nevne at mmorpg.com ga AoC "Most improved MMORPG of 2009".

 

Edit: Skal sies at jeg ikke har noe å si om AoC fortjener denne utmerkelsen, da jeg ikke har spilt på en stund, selv om jeg reaktiverte kontoen min her for noen dager tilbake, har bare ikke fått spilt så utrolig mye siden da.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp

skjønner ikke hva som er feil..

 

Edit: holder på og re-instalerer nå, funker det ikke da kan det dra til barteland :)

 

Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

- EyN

 

Funcom går konkurs før AoC får noe legend status, spillet fikk litt for mye oppmerksomhet i starten, ble mye media tull, terningkast 6ere ble kastet ditt og datt men når folk tak i spillet sank den minst like fort til bunns.

 

Nei, AoC er nok ikke en brøkdel av det WoW er, og blir heller ikke noe større enn de gratis MMO spillene der ute.

 

Funcom konkurs? he he. Kunne huske alle de artiklene man leste i 2008/2009 at Funcom kommer til å gå konkurs og aoc kommer til å stenges. Alle sitter nå å ler av sånt. Tror folk må tenke før de skriver noe sånt ellers går jo all deres troverdighet i dass

 

Leste du bare "funcom konkurs" eller? Kan si det på en annen måte så du forstår...

 

Det er større sjanse for at Funcom går konkurs enn at AoC får noe som helst legende status.

Lenke til kommentar
Leste du bare "funcom konkurs" eller? Kan si det på en annen måte så du forstår...

 

Det er større sjanse for at Funcom går konkurs enn at AoC får noe som helst legende status.

 

Er vel heller ingen som har ytret et ønske om at AoC skal få en legende status her, er det vel? :)

 

Age of Conan er et helt kurrant MMO med sine negative sider og positive sider... Akkurat slik som WoW.

Lenke til kommentar
Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

 

Say no more!

 

Står på mitt min venn ;)

 

En eller annen gang går wow down, ikke for å være slem eller noe, men jeg bare liker ikke wow. Wow blir upopulært en eller annen gang.. Sier ikke nå at AoC blir større en wow da, siden om 1 år kommer det helt sikkert nye mmo's som får enda bedre grafikk og enda bedre features osv.. Men Funcom kommer til å slå blizzard ned i støvlene når det kommer til mmorpg etterhvert... Funcom hadde bare veldig uflaks at de ikke så de feilene de enkelt kan se i dag ;)

Lenke til kommentar
Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

 

Say no more!

 

Ahh... en god ide å lese gjennom alle postene før man skriver et innlegg.

 

./Facepalm @ me.

 

En eller annen gang går wow down, ikke for å være slem eller noe, men jeg bare liker ikke wow. Wow blir upopulært en eller annen gang.. Sier ikke nå at AoC blir større en wow da, siden om 1 år kommer det helt sikkert nye mmo's som får enda bedre grafikk og enda bedre features osv.. Men Funcom kommer til å slå blizzard ned i støvlene når det kommer til mmorpg etterhvert... Funcom hadde bare veldig uflaks at de ikke så de feilene de enkelt kan se i dag

Du bør ikke være FOR sikker på Funcom.. De roter veldig og til tider virker de som en gjeng med amatører.

 

Ser fram til en fresh start med The Secret World, håper de får på plass en del ting som var feil i AO og AoC.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

 

Say no more!

 

Ahh... en god ide å lese gjennom alle postene før man skriver et innlegg.

 

./Facepalm @ me.

 

En eller annen gang går wow down, ikke for å være slem eller noe, men jeg bare liker ikke wow. Wow blir upopulært en eller annen gang.. Sier ikke nå at AoC blir større en wow da, siden om 1 år kommer det helt sikkert nye mmo's som får enda bedre grafikk og enda bedre features osv.. Men Funcom kommer til å slå blizzard ned i støvlene når det kommer til mmorpg etterhvert... Funcom hadde bare veldig uflaks at de ikke så de feilene de enkelt kan se i dag

Du bør ikke være FOR sikker på Funcom.. De roter veldig og til tider virker de som en gjeng med amatører.

 

Ser fram til en fresh start med The Secret World, håper de får på plass en del ting som var feil i AO og AoC.

 

 

De har allerede sagt i video intervjuer at de IKKE skal gjøre de samme feilene som de andre mmo'ene de har laget. Tørnqvist eller hva han heter sa. "We will test the game untill we see that the game is perfect, no bugs, we promise you that *hehe hehe*.

 

Tror neppe de gjør samme feilene, de har btw gradvis flyttet til Canada! :D

Lenke til kommentar

Da syns jeg du skal rette på innlegget ditt, da jeg forstod det slik at du MENTE Visa og ikke visa electron.

De fleste banker skal kunne gi deg visa electron med kreditt kort funksjon til å handle på nett osv, men kan ikke gå i minus.

Vet ikke hvordan, men du kan jo høre med banken. Flere av vennene mine har slike kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...