Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funcom spammer meg med e-mails her om dagen.. så begynte jeg plutselig og savne Hyboria og den store byen hvor spillet klikka all the time..!(tarantia?) Ahh, tider. Jeg har en lvl 75 conqueror elns om jeg husker rett og en lvl 40-50 bear shaman, husker de var temelig overpowered i den tiden jeg spilte. Når jeg spilte så spilte jeg kun PvE, var veldig ny innen MMO da.

Dermed lyder spørsmålene mine slik:

 

- Hvordan er pvp systemet i AoC? Er det bare det å gå rundt og ganke? eller er det spesielle plasser, battlegrounds etc?

 

- Hvordan er det med raids og generelt end-game stuff?

 

- Er det like bugga som før? memory loss hele tiden osv?

 

- Er det mange som spiller AoC for tiden?

 

- Er det noen andre gode grunner til at jeg skal starte med AoC igjen?

 

Edit:

Nytt spørsmål

- Noen som har en aning om hvordan jeg kan fikse dette?

Endret av Sv3tt
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk klager på at spillet er/var så buggete. Jeg har spillt siden starten og har ikke opplevd noe annet en litt grafiske bugger og et par quester som ikke virket helt som de skulle. :p Men ingen bugs som har gjort at spille ikke var spillbart. :S

 

Men for å svare på noen av spørsmålene dine:

 

-Du kan ganke hvem som helst, nesten hvor som helst + at det er og PvP-minigames du kan være med på.

 

-Det må noen andre svare på, siden jeg ikke har blitt lvl 80 enda. (Ja jeg er treg :p)

 

-Som sagt, jeg har ikke opplevd noen bugger. Hvertfall ikke store.

 

-Det er en del som spiller ja, på serverene, Fury (PvP) og Crom (PvE) hvertfall

 

- Det har skjedd mye forbedringer og div. andre ting siden start, så ja du bør absolutt gi spillet enda en sjangs.

 

Det siste spørsmålet ditt, Hvilken komponenter har du i PCen?

Det der ligner veldig på da spillet først fikk DX10. Da var det noe slikt jeg og fikk.

Har du prøvd en annen skjermkort driver? Jeg har har komme til og prøvd det i første omgang, vist du har en litt gammel og utdatert driver.

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

har prøvd og avinstalert og instalert nye drivere flere gang idag.. virker ikke som om det er noe som funker :dontgetit: 9800GX2 kort btw

 

edit: leif

 

edit2: Kan legge til at med DirectX 9 klikker spillet mongo med en gang, med DirectX 10 blir det som på filmen.

Endret av Sv3tt
Lenke til kommentar
jepp

skjønner ikke hva som er feil..

 

Edit: holder på og re-instalerer nå, funker det ikke da kan det dra til barteland :)

 

Ingen barteland for age of conan, skal hjelpe deg personlig om jeg så må gjøre det :)

 

Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

 

Ved feil får du experience, med experience kan du gjøre mye!

 

Jeg vedder på at de ikke failer med TSW (The Secret World) Beta kommer snart.. Og de har sagt flere ganger at de ikke skal release et spill lenger før de vet at spillet ikke er like mye bugget som aoc var.

 

Er også en veteran fra aoc, og kan si at aoc er vært å spille.. Wow kan så absolutt ikke sammenlignes siden det er to forskjellige spill bare i samme genre;)

 

- EyN

Lenke til kommentar

har re-instalert osvosv. men, nå klikker pc'n helt når jeg starter spillet(den fryser seg så må jeg tvinge den av).. begynner og lure på om det er pc'n som begynner og ta kveld :new_woot:

 

Edit:

btw så logget jeg inn på AoC en liten tur i går, på pc'n til en kompis. Jeg så jeg hadde rundt 100 veteran points elns. Kan noen forklare meg hva de er til? :)

Endret av Sv3tt
Lenke til kommentar

Veteranpoeng er en måte for Funcom å belønne trofaste spillere. Det er noe du opparbeider deg over tid, og kan brukes til å kjøpe forskjellige greier i spillet... Anbefaler å bruke dem på en gamp eller andre fremkomstmidler. Du kan få mye hest for 100 poeng...

Er nå på level 45 og er enda langt unna å få råd til en hest:) . Jeg er lei av å løpe!

Endret av Vale
Lenke til kommentar
jepp

skjønner ikke hva som er feil..

 

Edit: holder på og re-instalerer nå, funker det ikke da kan det dra til barteland :)

 

Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

- EyN

 

Funcom går konkurs før AoC får noe legend status, spillet fikk litt for mye oppmerksomhet i starten, ble mye media tull, terningkast 6ere ble kastet ditt og datt men når folk tak i spillet sank den minst like fort til bunns.

 

Nei, AoC er nok ikke en brøkdel av det WoW er, og blir heller ikke noe større enn de gratis MMO spillene der ute.

Lenke til kommentar
jepp

skjønner ikke hva som er feil..

 

Edit: holder på og re-instalerer nå, funker det ikke da kan det dra til barteland :)

 

Spillet er vært å spille, aoc er noe unikt som ingen andre har engang tenkt å lage før om mange år. Så aoc blir en legende like mye som wow er i dag. Det tar sin stund men det blir vært å supporte dem!

- EyN

 

Funcom går konkurs før AoC får noe legend status, spillet fikk litt for mye oppmerksomhet i starten, ble mye media tull, terningkast 6ere ble kastet ditt og datt men når folk tak i spillet sank den minst like fort til bunns.

 

Nei, AoC er nok ikke en brøkdel av det WoW er, og blir heller ikke noe større enn de gratis MMO spillene der ute.

 

Funcom konkurs? he he. Kunne huske alle de artiklene man leste i 2008/2009 at Funcom kommer til å gå konkurs og aoc kommer til å stenges. Alle sitter nå å ler av sånt. Tror folk må tenke før de skriver noe sånt ellers går jo all deres troverdighet i dass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...