Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Hva er egentlig RP servere?

 

Det er en server hvor de har kanskje noen regler som f.eks... Ikke drep folk som quester eller snakker med NPC'er, osv.

 

Og kanskje utforsker spillet mer og roligere enn det pvp'ere og pve'ere gjør.. Rp folk er ofte casual tenker jeg :)

 

Spiller selv på aquilonia rp-server (spilt siden release der) og kan si at det ikke er casual, gjerne hardcore. Det stemmer det Zeitgeist sier :yes:

 

Om du skal kalle RP mer hardcore enn pvp og pve, vell da ligger du litt ute og kjører :)

 

 

Tror ikke det nei! Aquilonia serveren er en god mix med pvp, pve og RP. Er voksne folk der også, som det blir sakt. Litt ganking må man tåle, blir det et problem er det bare å hente guilden og vennene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kjedelig å bli ganket, men å ganke, det er morsomt*!

 

Det er forskjell på å ganking og gjøre "PvP". Når en gjeng på 3-4stk i lvl 40+ står å ganker løs på de som nettopp har kommet ut av Tortage, så blir jeg irritert. Disse var overalt jeg questet. Holdte ikke ut lengre enn til lvl 24 før jeg gidde opp. Blir bare teit og queste vist man må ha med seg folk hele tiden.

 

Jeg liker og "ganke" de på min egen lvl. At folk på min egen lvl angriper meg godtar jeg. Men når disse jævla fjortisene som står i massegrupper og camper spawn-points og bare ganker løs, blir jeg forbannet.:p

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar
Da jeg spillte på Fury var det 4 stk. i eiglophian mountains som campet i den lille landsbyen der i over 3 timer og ganket. :p

 

Jeg logget ut for å vente på at de skulle stikke av, og etter 3 timer logget jeg meg på igjen for å spille, men faen om de var der enda... Så det er ikke alltid de stikker med det samme. :p

 

Haha, men dere.. Hvordan er guild rekruttering osv i Aquilonia.

 

Tenker jeg skal starte et stort community, (Skandinavisk). Lager allerede en side fra scratch :)

 

Orker neppe fury lenger, spilt der siden release. På tide å bytte server tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Det som er mest plagsomt er jævla ruskins som står i wild lands og ganker alle som spawner.

Men så jævlig artig å ta dem tilbake! Om du føler at du blir ganker mye, bare vent 15 min så logger du på igjen så er sikkert gankerne borte

Kan man ikke bare bytte instance? Eller har de tatt bort den muligheten?

Lenke til kommentar
Det som er mest plagsomt er jævla ruskins som står i wild lands og ganker alle som spawner.

Men så jævlig artig å ta dem tilbake! Om du føler at du blir ganker mye, bare vent 15 min så logger du på igjen så er sikkert gankerne borte

Kan man ikke bare bytte instance? Eller har de tatt bort den muligheten?

 

Man kan bytte instance ja, skjønner meg enda ikke de som skal absolutt klage på at de dør 3-4 ganger per dag.. (Kommer jo litt annpå hvor lenge du gamer da)

 

Om du bare liker casual pvp går du over til en RP-pvp server.. Om du liker ganking (Må tåle å bli ganket selv) går over til en pure pvp server. Samme med pve også.

Lenke til kommentar
Noen som har klart å drepe første bossen i t3 enda? Fikk magen ned til 40%, thats it.

Jupp, tok de i går på første turen. I dag skal Hathor-Ka ned. =)

Ehh T3 er da virkelig ikke åpnet enda som i Strongholdet. Er nå bare T1 og T2(BRC) som er åpnet nå, hvis du ikke spiller på Test Live serveren da.

 

Og som nevnt i andre posten, Pugs i T3 kommer nok neppe så tidlig i starten selv når T3 blir lansert. Tar nok litt tid før det blir pugs i T3 ja, tokk jo sin tid før man begynte med pugs i T2 også, og der kjører man sjeldent pugs i alle wingene, er som regel bare pugs i W1 og W2. Pluss at noen tar første bossen i W3 som jeg selv var med og drepte i går ;)

Lenke til kommentar
Jupp, tok de i går på første turen. I dag skal Hathor-Ka ned. =)

Gz med å ta ned bossen:) Vanskelig?

Nei, førstebossen er lett dersom man har raidet en god del i BRC.

 

Knertet Hathor-Ka i dag også, vanskeligere enn førstebossen, men nå som taktikken sitter inne så bør det gå greit neste uke også.

 

Tredjebossen derimot, Arbanus. Fremstod som det reneste vanvidd i de sekundene vi levde. :p

Lenke til kommentar
Noen som har klart å drepe første bossen i t3 enda? Fikk magen ned til 40%, thats it.

Jupp, tok de i går på første turen. I dag skal Hathor-Ka ned. =)

Ehh T3 er da virkelig ikke åpnet enda som i Strongholdet. Er nå bare T1 og T2(BRC) som er åpnet nå, hvis du ikke spiller på Test Live serveren da.

 

Og som nevnt i andre posten, Pugs i T3 kommer nok neppe så tidlig i starten selv når T3 blir lansert. Tar nok litt tid før det blir pugs i T3 ja, tokk jo sin tid før man begynte med pugs i T2 også, og der kjører man sjeldent pugs i alle wingene, er som regel bare pugs i W1 og W2. Pluss at noen tar første bossen i W3 som jeg selv var med og drepte i går ;)

 

Kanskje de spiller på testlive-server'n?

 

Men du har nok rett...vil vel ta noe tid før man drar igang pugs i T3 når denne blir klar på live.

Lenke til kommentar
Noen som har klart å drepe første bossen i t3 enda? Fikk magen ned til 40%, thats it.

Jupp, tok de i går på første turen. I dag skal Hathor-Ka ned. =)

Ehh T3 er da virkelig ikke åpnet enda som i Strongholdet. Er nå bare T1 og T2(BRC) som er åpnet nå, hvis du ikke spiller på Test Live serveren da.

 

Og som nevnt i andre posten, Pugs i T3 kommer nok neppe så tidlig i starten selv når T3 blir lansert. Tar nok litt tid før det blir pugs i T3 ja, tokk jo sin tid før man begynte med pugs i T2 også, og der kjører man sjeldent pugs i alle wingene, er som regel bare pugs i W1 og W2. Pluss at noen tar første bossen i W3 som jeg selv var med og drepte i går ;)

 

Kanskje de spiller på testlive-server'n?

 

Men du har nok rett...vil vel ta noe tid før man drar igang pugs i T3 når denne blir klar på live.

 

Ja, vi i Affinity har for øyeblikket 2 raid-dager på Test-live. BRC går på 2-3 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...