Atomics Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har dobbel xp pot & full buff på 3 chars nå, I tilfelle muligheten forsvinner snart... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan være lurt å skrive /claim før patchen i natt ja Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal gjøre det på alle acoountene mine Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 ta /claim ihvertfall, så har du en 24t dobbel xp potion til når du har tid tja, hadde jeg bare ikke avinstallert spillet for å ikke bli fristet.... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er fortsatt ikke forseint. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 når tid er det patchen kommer? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan jo legge inn denna her da: "On December 7th at 12pm PDT (20:00 GMT) Funcom developers will be giving a one-hour live demo of the upcoming expansion on Xfire.com. The play session will be streamed on the website and is accessible to everyone. Visit XFire.com for more information." henta fra det offisielle forumet til AoC Lenke til kommentar
knegg Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kor sletta ein nedlastinga frå patcheren, eg er heilt sikkert på der ligge rund 1Gb med dobbel data. hdd blir fylt opp her Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Prøv å spore opp mappen med Space Monger: http://www.aplusfreeware.com/categories/LF...paceMonger.html Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Etter å ha sett streamen, så er det vel bare en ting å si... Jeg gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Suder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Etter å ha sett streamen, så er det vel bare en ting å si... Jeg gleder meg veldig! Samma her. Level designen var syk! Må få meg ny pc før expansionen kommer, det er sikkert Lenke til kommentar
itmand Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så veldig bra ut, ja. Btw: suder, er det du som er Arnan altså? Trodde du var gresk Lenke til kommentar
Suder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så veldig bra ut, ja. Btw: suder, er det du som er Arnan altså? Trodde du var gresk Arnan kommer fra navnet Arn, så fra norden jeg;) Hvordan tippet du at det var meg? Ligger ikke mange "clues" på nettet. Med i Ambrosia eller? Lenke til kommentar
itmand Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så på screenshottet fra Xiba tidligere i tråden. Er i samme guild som Rockslide, kaller meg Decerte (demo). Har forøvrig klart Xiba hardmode med 8.30 til gode nå Lenke til kommentar
Suder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så på screenshottet fra Xiba tidligere i tråden. Er i samme guild som Rockslide, kaller meg Decerte (demo). Har forøvrig klart Xiba hardmode med 8.30 til gode nå oj digg, hvordan er det mulig? Følte vi gjorde alt perfekt før vi 3mannet siste bossen. Dere må lage video på youtube hvordan dere fikk det til:) Lenke til kommentar
itmand Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gjorde det med PuG faktisk! Hadde 2 DT's, 1 necro, 1 demo (meg), 1 tos & 1 BS. Hadde typ 13 minutter igjen når vi kom ned til Tia Shar. Sparer mye tid ned rampen viss hele gruppa (utenom 1 tank) springer ned, big heal halvveis, så big heal ved bunnen. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tok meg 5mnd å finne en pug som var erfaren nok. Endte ofte opp flere timer i Xiba med wiping og folk som forlatet gruppa etter bare en time. Tror det er trappen dere sparte så mye tid på ja. Å la alle løpe ned samtidig forkorter ned tiden en del, men det er også mye vanskligere. Håper de bygger videre på Xiba i 1.06 patchen med q til hard moden. Epic ringen er ikke helt verdt strevet. Lenke til kommentar
itmand Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tok meg 5mnd å finne en pug som var erfaren nok. Endte ofte opp flere timer i Xiba med wiping og folk som forlatet gruppa etter bare en time.Tror det er trappen dere sparte så mye tid på ja. Å la alle løpe ned samtidig forkorter ned tiden en del, men det er også mye vanskligere. Håper de bygger videre på Xiba i 1.06 patchen med q til hard moden. Epic ringen er ikke helt verdt strevet. True that, men fint å ha et "trophy" som beviser at du har klart hardmode 5 mnd altså? Så lenge man finner folk som har klart vanlig Xiba før, og har alle på vent (flestparten med mic) så går det som oftest bra etter 1-2 forsøk. Den vanskeligste bossen er dog uten tvil Tia Shar. Iziel er en skuffelse imo. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Å finne folk som har gjordt Xiba før er ikke godt nok. Da må du regne med å wipe 2-3ganger med tanke på Tia Shar bossen trenger du erfarne folk. Startet å prøve meg på hard moden i sommer. Epic ringen bryr jeg meg ikke så mye om siden jeg er tank og har ikke bruk for den, men "petten" han dropper er det jeg alltid har vært ute etter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå