Skrujernet Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har startet å trene på en necro fortiden, noen som har ett bra feat træ til Pvp? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 åja, så hver gang man slår med våpenet så gjør man 5-10 unholy dmg i tilegg til normal dmg? Det er hva jeg har blitt fortalt ingame Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, det stemmer =) Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Er lvl 32? nå, en ting jeg ikke har lært enda er reise. Er ferdig i C-valley nå og da drar jeg til? Bruke 90 år på å løpe rundt, reise fra sted til sted kun for å finne low-lvl eller high-lvl. WTB tog eller båt osv. Endret 27. november 2009 av War Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Etter C-Valley, er egentlig Khopshef i Stygia best. Dra til Conarch Village, og reis --> Tarantia --> Stygia --> Khopshef for lvls 3x-36/38 Deretter kommer Sanctum og nærområdet rundt der. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 La inn wild-lands eller noe mellom da jeg er 32. Fant ut det med reisingen, men jeg husker jo ikke navn/steder så skal jeg for eks til startbyen nå må jeg trykke på alle og alt og reise i flere timer, ren gjetting. Skal en lvl 80 komme for å hjelpe er det alltid 30min venting, mens han/henne reiser over alt. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Siden du bare er lvl 32 så burde du dra til Old Tarantia - Wild Lands Bruk wagonmammen fra Conarch Village til Ot Lenke til kommentar
War Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Akkuratt det jeg gjorde, flott at jeg fikk bekreftet at det var smart/rett. Hvilke yrker er gode på penger? Jeg har ikke tid til å raide/guild, spiller kun for å oppleve litt av spillet samt grafikken/musikken. Tipper det er best med sammle-yrke da og ikke craft osv. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har lyst til å bli med på et par runder i main system? Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Lyst? Ja veldig! Men, kan ikke spille for tiden =( Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bare å si ifra det. Conqen min bruker fortsatt gear fra sanctum Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Den er grei, henger kun på Fury jeg, vet ikke med deg. Skal starte enda en shaman (har en full epic geara 80) for å parkere den på litt 39 mini og 59 minigames. Gi meg en PM til jul om noen vil hooke opp! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fury her også edit: Noen som har en god 2h pvp build til conq? Endret 28. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Akkuratt det jeg gjorde, flott at jeg fikk bekreftet at det var smart/rett. Hvilke yrker er gode på penger? Jeg har ikke tid til å raide/guild, spiller kun for å oppleve litt av spillet samt grafikken/musikken. Tipper det er best med sammle-yrke da og ikke craft osv. Du kan ha alle "samle-yrkene" samt to crafting-yrker. Ressurser har en mye større betydning i AoC enn i f.eks WoW, derfor kan alle samle ressurser. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fury her også edit: Noen som har en god 2h pvp build til conq? Hva lvl? Her har du en carnage pvp build til lvl 59 http://aoc.yg.com/feat-planner?class=22&am...5,578-12,546-11 Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Var morsomt med Double XP weeks... Startet en Guardian den 14 november, var bare lvl 20 den 25. november, men avsluttet på lvl 35 i går Mye bedre enn første charactern min, enda jeg nå besøkte bare nye områder å queste i! Besøkte også Boarder Range for for første gang siden jeg startet å spille for ett år siden :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 utnytter double xp week med å levle opp 79 demoen min til 80. Gadd rett og slett ikke mer når jeg dinga 79 XD Vært det i et par uker nå Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 utnytter double xp week med å levle opp 79 demoen min til 80. Gadd rett og slett ikke mer når jeg dinga 79 XD Vært det i et par uker nå hvorfor skjer alltid kule ting rundt eksamens tiden... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ta /claim ihvertfall, så har du en 24t dobbel xp potion til når du har tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå