Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er noen av dere blitt trukket? Min står fortsatt som "pending" og at pengene vil bli trukket den 14. Mai. Jeg håper inderlig ikke jeg må vente til 14. Mai før de trekker pengene, og jeg kan laste ned. Håpløst system!!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jau, står 2008-05-15 08:33:36 på min. Det betyr at de ikke trekker noe før den datoen. Mailen med link til download skjer alt i fra noen minutter til 24 timer etter betalingen har skjedd. Det betyr at de fleste av oss har mindre enn 1 jævla dag på å få lasta ned 14GB på.

 

Haha for et latterlig opplegg!

Lenke til kommentar
Er det noen planer om en guild her på forumet? Eller at mange spiller på samme server?

 

Kunne jo vært morsomt og få samlet alle norske på en server ;)

 

Ja/jo. Litt. Men for å være ærlig foretrekker jeg ofte å spille med engelske, da de av en eller annen forbausende grunn ser ut til å ta onlinegaming mer seriøst.

Lenke til kommentar
Er det noen planer om en guild her på forumet? Eller at mange spiller på samme server?

 

Kunne jo vært morsomt og få samlet alle norske på en server ;)

 

Ja/jo. Litt. Men for å være ærlig foretrekker jeg ofte å spille med engelske, da de av en eller annen forbausende grunn ser ut til å ta onlinegaming mer seriøst.

 

Er både enig/uenig. Er like mange engelske gamere som ikke tar det mer seriøst enn norske. Spilte sjøl i WoW med en norsk guild og alle var seriøse gamere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Yay! Nå står det "timestamp" 06/05/2008. Er hvert fall bedre enn 14. Mai, slik som det først sto. :) Bra de har endret det.

 

Edit: Men så står det billdate: 14/05/2008 igjen på den andre brukerkonto siden.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Er både enig/uenig. Er like mange engelske gamere som ikke tar det mer seriøst enn norske. Spilte sjøl i WoW med en norsk guild og alle var seriøse gamere.

 

Sant nok. Men jeg er engelskspråk-fanboi, så da teller det mye. Helt tilfeldig egentlig, hvordan spillere fra land er. Men.. å sitte å skrive "Heisann karer, jeg spiser lefse hva skjer a?" i et onlinespill er så JÆVLA upassende. Mye bedre å skrive noe tilsvarende, kulere på engelsk.

 

"Vel, vel. Vi møtes igjen.

"Well, well.. we meet at last!" *charge* er bare så mye kulere. Dermed punktum.

Lenke til kommentar
Er det noen planer om en guild her på forumet? Eller at mange spiller på samme server?

 

Kunne jo vært morsomt og få samlet alle norske på en server ;)

 

Jeg tenkte ikke på alle norske. Tenkte mer på forumet her. Sånn som guilden Drøm på WoW. Den tror jeg bare inneholder forumfolk.

Lenke til kommentar
Er både enig/uenig. Er like mange engelske gamere som ikke tar det mer seriøst enn norske. Spilte sjøl i WoW med en norsk guild og alle var seriøse gamere.

 

Sant nok. Men jeg er engelskspråk-fanboi, så da teller det mye. Helt tilfeldig egentlig, hvordan spillere fra land er. Men.. å sitte å skrive "Heisann karer, jeg spiser lefse hva skjer a?" i et onlinespill er så JÆVLA upassende. Mye bedre å skrive noe tilsvarende, kulere på engelsk.

 

"Vel, vel. Vi møtes igjen.

"Well, well.. we meet at last!" *charge* er bare så mye kulere. Dermed punktum.

 

Hehe.

Faktisk enig med deg om at det høres bedre ut på engelsk.

 

Norsk språk blir til slut borte :p

Lenke til kommentar
"Vel, vel. Vi møtes igjen.

"Well, well.. we meet at last!" *charge* er bare så mye kulere. Dermed punktum.

 

"Well, well.. we meet at last" betyr vel mer noe sånn som "Vel, vel.. endelig møtes vi".

 

Finnes jo en drøss av de allerede, kan nevne Axemen. Eneste som har blitt innprentet i hodet mitt vha signatur, men er mange flere også. :)

 

The Axemen er en norsk guild hvor mange av forumbrukerne er medlemmer. Jeg tror ikke det er en forumguild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...