neoman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Reaktiverte kontoen i går. og syns spillet var forholdsvis morsomt. bra musikk,kampsystem, og engasjerende. comunityen på crom virket også svært god. uansett. skal nå levle en ny klasse. å trenger deres hjelp. klarer jeg å finne ut hva jeg skal spille innen 1 desember kjøper jeg 12 måneders sub. det jeg er på jakt etter er. 1 god til å solo kommer til å gå veldig mye alene. sannsyneligvis prøve å ta veldig mange harde quests alene. 2ikke veldig vanskelig å få gruppe-guild med. 3 det som kanskje er aller viktigst. att klassa er lite spillt. har forøvrig en 41 assasin, 75 tos, 50 Bs,35 barb,29 demo. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvordan er ytelsen i spillet nå? Grunnen til at jeg sluttet med Age of Conan er fordi det plutselig krevde MYE mer av maskinen enn det gjorde ved launch.. Ved launch hadde jeg 60+ fps overalt, mens sist jeg spilte slet jeg når jeg sprang gjennom sonene pga. framedrops og lav fps generelt. Og hvordan er Dark Templar nå? brukbar? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hvordan er ytelsen i spillet nå? Grunnen til at jeg sluttet med Age of Conan er fordi det plutselig krevde MYE mer av maskinen enn det gjorde ved launch.. Ved launch hadde jeg 60+ fps overalt, mens sist jeg spilte slet jeg når jeg sprang gjennom sonene pga. framedrops og lav fps generelt. Og hvordan er Dark Templar nå? brukbar? Spilte du i DX9 eller DX10? Selv har jeg spilt i DX10 siden det kom, og aldri sett tilbake. Det er sant at det har vært noen tider, ofte rett etter pacther at ting blir ustabilt, men med tiden har det stabilisert seg igjen. FPSen min i DX10 er fra 25-120 avhening av størrelse på området jeg befinner meg i. Så vidt jeg vet fikk DT en buff for ikke så lenge siden, da i form av en class revamp. Noen klasser har fått så langt og flere vil få utover 2010, men teamet er opptatt med 1,06 så det vil ta tid. Neste klasse ut er Assasin. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Reaktiverte kontoen i går. og syns spillet var forholdsvis morsomt. bra musikk,kampsystem, og engasjerende. comunityen på crom virket også svært god. uansett. skal nå levle en ny klasse. å trenger deres hjelp. klarer jeg å finne ut hva jeg skal spille innen 1 desember kjøper jeg 12 måneders sub. det jeg er på jakt etter er. 1 god til å solo kommer til å gå veldig mye alene. sannsyneligvis prøve å ta veldig mange harde quests alene. 2ikke veldig vanskelig å få gruppe-guild med. 3 det som kanskje er aller viktigst. att klassa er lite spillt. har forøvrig en 41 assasin, 75 tos, 50 Bs,35 barb,29 demo. Skal du fokusere på PvP eller PvE? (server også?) Jeg har en BS selv, og startet en guard nå i november. Er jo 100% xp bonus jeg må dra nytte av før det tar slutt Jeg valgte en guard fordi i en gruppe er den viktig, og vil ikke ha noe problem med å komme med. BS er en etterpurt klasse i raids og grupper som healer. DPS er "fett" men ofte i overflod dessverre. Så jeg velger Tank/Healer som klasse først, så får jeg oppleve noe mer en solo questing. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spilte du i DX9 eller DX10? Jeg spilte i DX9 siden DX10 enda var i test-fasen og funket dårlig på mitt system. Maskinen min har følgende spec: AMD x2 6000+ 3ghz nVidia 8800GT 512mb 3gb ram Windows 7 32bit Den hadde Windows Vista 64bit før og funket knall bra, men så kom det noe som ødela ytelsen helt og jeg sluttet å spille. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Med det systemet skal du dra Conan fint. Bare husk på å sette partikler til "myself" og medium. Du bør tweake grafikkinnstillingene selv til hvor kraftig maskin du har, og om du vil ha mye view distance, eller mindre view distance, og bedre detaljer i ditt nærvær. Dark Templar fikk buff litt etter 1.05, og det gjorde dem godt. DTen er vel det man kaller castertank, imotsetning til guardian som mest mitigerer melee. Manaskjoldet er også helt utrolig imba, og med manadrain abilitesa kan du skape så jævli mye dritt for motstandere som er manabaserte. DPS kan også templaren få til, med rett build, men da mister du mye annet. Beste tanken til PvP, og like god som guard (om ikke bedre, LOL) til PvE, syntes nå jeg da. Guard har sine bruksområder også! Bare husk at DTen er vel en av de klassene som er vanskeligst å mestre, mtp. på helt utrolig mange skills å holde styr på. Egentlig ikke en klasse for "the simple-minded". Vet ikke med deg? ^^ hehe Av klasser anbefaler jeg Bear-Shaman, neoman. Med den ligger du i top5 dps og top2 heal i raids. Og hvor viktig en BS er i gruppe? Egentlig alt for god. Vi har alt, heal, damage, debuffs, vi kan tanke tildel godt også om vi må. Spør du meg er egentlig ikke dette vesentlig. DU må bare finne deg den klassen DU koser deg mest med! Alle klasser har god futt! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 takker folkens. har alerede en 50 BS. men etter hva jeg har sett på fury. virker det som jeg enten må flytte den fra fury til crom. eller starte en ny. men går sikkert fort med dobbel exp uansett Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har alle mine chars på Fury, kunne ikke tenkt meg noe annet, hehe. Liker å smashe ansikt til dem som prøver å ganke meg ^^ Men så bør du ha en kompis eller to å lvle med. Skjønner at det ikke blir helt greia for alle som vil lvle opp i ro og fred ^^ Lenke til kommentar
Suder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spilte du i DX9 eller DX10? Jeg spilte i DX9 siden DX10 enda var i test-fasen og funket dårlig på mitt system. Maskinen min har følgende spec: AMD x2 6000+ 3ghz nVidia 8800GT 512mb 3gb ram Windows 7 32bit Den hadde Windows Vista 64bit før og funket knall bra, men så kom det noe som ødela ytelsen helt og jeg sluttet å spille. Med de specca der anbefaler jeg å spille på medium/high directx9. 5gig ram vil jeg anbefale som minimum skal du dra spillet på high Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Med de specca der anbefaler jeg å spille på medium/high directx9. 5gig ram vil jeg anbefale som minimum skal du dra spillet på high Nå var ikke det et spørsmål om jeg kom til å klare å spille eller ikke, så kanskje du misforstod? Problemet mitt er at jeg kjørte spillet med 60+ fps på high(8x AA og 16x AF) på DX9, også plutselig hadde jeg bare 20-30 fps med framedrops. Jeg har reaktivert kontoen med 14 dager gratis spilletid, logget inn på Dark-Templar men logget kjapt ut igjen pga. jeg ikke orker stresset med PvP server. Alt for mange gankere, så jeg logget inn på en barbarian som jeg laget på Crom når det var tilbud om en lvl 50 character. Er heldigvis "spillbart" på bærbar pcen min, 15-25 fps med alt på low funker greit nok for solo questing Gleder meg til jeg får kommet meg på hybelen og spilt på stasjonær pcen. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det spørs egentlig hvilken oppløsning du spiller fordi jeg har geforce 9800gx2, Core Duo 8500 og min fps ligger 10-30 i byen og 30-50 i ikke krevende områder. Spiller 1680x1050. De har gjort mange grafikk tweaks i det siste. For noen har fps gått opp mens for andre har det blitt værre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg spiller også i 1680x1050, men er en stund siden jeg hadde problemer. Håper det er fikset siden den gang. Håper å få barbaren opp i level 80 ganske kjapt. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 jævli bra runn på iron tower igår, fyste gong med min ferske assasin ^^ fekk 3 gode daggers og på toppen chest armor som ser kule ut og ein gode crossbow Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tar det lang tid å bli lvl 80 i AoC? Som wow? Lei wow og vil prøve noe nytt.. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tar det lang tid å bli lvl 80 i AoC? Som wow? Lei wow og vil prøve noe nytt.. Nei mye kjappere! Kan føles litt utsom tregt når du bare går alene.. så ta med deg en venn, join en guild og gå rundt 2 & 2 eller mer -- EyN Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ok Høres bra ut.. For jobbe i to uker med eksamen så får jeg prøve det ut.. Spilte warlock og warrior i Wow.. Noen lignende raser i AoC? Og hvis noen vil joine meg så send pm Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Warlock = demonologist Warrior = Barbarian? Conqueror? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Warlock = demonologistWarrior = Barbarian? Conqueror? Jeg ville heller sammenlignet warlock med necromancer og warrior med guardian/conq. Edit: har flyttet min Dark Templar fra Fury til Crom nå Var egentlig på tide, har siden jeg kom til khes med den hatt lyst til å flytte til PvE server. Edit 2: Noen som har en kort guide til DT som tank? hvilken spec, buffs og combos bør jeg bruke? Endret 25. november 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
knegg Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 kva skal ein gjere når patcheren vil laste ned 6Gb med content? korleis avlutta eg den so eg får starta spelet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du har nok vært litt uheldig med filene. Resultatet ble at en av filene i spillmappen ble korrupt o mått elastes ned på nytt. Derfor får du en "patch" på 6GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå