Skrujernet Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Har leita der og Funcm ha vist glemt meg, men hvordan var fremgangmåten på dette her da? MYe lettere å svare på det enn å mange mulige måter å skaffe den mailen Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Aner ikke... Jeg ville bare tatt det tilbudet før det går ut, hehe Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen som kan si hva man må gjøre for å få de 14 dagene? ite aktivitet i denne tråden nå Lenke til kommentar
EyN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Du må ha vært inaktiv over en lang periode... De sender ikke ut gratis 14 dager til folk som har vært 1-2 måneders innaktivitet.. (: -- EyN Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 da fikk vi svar på det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 da fikk vi svar på det Kjipt at de som er aktive nå ikke får de gode bonusitemsene feks 10% XP helm, 100% XP Boost i 2 uker, Expension pack gratis om man betaler for 12 mnder etc. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Igjen har jeg tenkt å benytte meg av de 14-dagers gratis spilletid. Først må jeg jo aktivere accounten min som er frozen. Hvordan gjør jeg det uten å legge til ny spilletid? Kan hende jeg er litt fjern, men den eneste plassen jeg finne hvor det står reactivate your account krever card number og greier for Visa ... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 da fikk vi svar på det Kjipt at de som er aktive nå ikke får de gode bonusitemsene feks 10% XP helm, 100% XP Boost i 2 uker, Expension pack gratis om man betaler for 12 mnder etc. Selvfølgelig får de aktive dette, hvis de betaler for det. Bestill 12 mnder cycle, og du får alt sammen der, men du må betale for det på stedet! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har jeg forstått det rett at jeg faktisk må kjøpe gametime for å få de 14 gratis dagene? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 tuller du? Tviler på det, da de skulle være gratis. Rart at de ikke sendte ut noen veiledning for å få de Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner noen ting av AOCs sine sider :s "Congratulations" Står det etter mye tulling og herjing, accounten er nå "Playable" som det da står to ganger. Prøver å logge inn på AOC. "Your account is frozen" Halp? Endret 20. november 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Eneste jeg kjønner shiten av, er funcom sine egne sider. Ingenting annet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Her er greia: Jeg har fått mail! Now you can play Age of Conan again for 14 days completely FREE of charge! This offer does not require any purchase as long as you act before November 27th, 2009. There are also some amazing rewards available to you if you purchase game time now! Trykker på linken hvor det står "Click here to reactivate now" Da kommer jeg til account management hvor det står at jeg skal reaktivere accounten min. Eneste måten jeg kan gjøre det på er å velge PAYBYCASH og hvor lenge jeg skal betale for. Da står det at accounten min er aktiv og den er "playable" Logger inn på AOC og der står det at accounten min er frozen. Halp? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har sett noe på det før.. sjekk her: http://forums-eu.ageofconan.com/forumdisplay.php?f=8 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 reactivated, med 12 månder. men skrev inn /claim i spillet, men fikk ikke hjelmen.. hvorfor? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du hadde nok plass i bagen? Ellers, hvis den ikke dukker opp i løpet av 24 timer, mail support. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hva gjorde dere for å få det til? jeg reactivated subben min med 12 måneder, thats it, må jeg OGSÅ purchase additional game time eller? prøve /claim igjen, men har fått alt står det, men har ikke hjelmen, har sendt in petition, men tar sin tid.. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er nok litt tregere på en lørdag kveld Jeg har bare hatt min gående det siste året, så vet ikke noe om reaktivering dessverre. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kjipt at 200% xp er ut november, vi som kjøper 12mnd nå får bare en uke. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 var det ikke bare 100% da? Gleder meg til å komme til lvl 80! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå