Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russarane på crom e hyggelige til 1000 :) er med I Iron will og har det bra der :)

 

På Crom? Har aldri sett russere der. For det meste bare norsker, svensker og briter.

Det med Norske og Svenskene er vel fordi jeg har navnet "Norvegiaost", og er jo mange som ikke er enig i min ostesmak x]

 

haha, har snakka med deg i global og sett det månge gonga eg ^^ då med einten "jegermeister" eller "Marathon"

 

Hmmmm, var det du som klaget på LFM spammen min? x]

Var i desperate tider, når alle questene mine er gruppe-quest x]

Lenke til kommentar
Ok, har reaktivert fordi jeg var nysgjerrig på DX10. Jeg er stuck i Tortage. Jeg ER ferdig med questene der, jeg var bare dum nok til å ta båten tilbake fra Old Tarantia før jeg deaktiverte sist. Jeg fant en smuggler, som sa at jeg skulle finne en "note" på en nearby building som ville fortelle meg hvor jeg kunne finne en som ville smugle meg ut. Men jeg klarer ikke finne noen note. Åssen kommer jeg meg vekk? Jeg har ingen grunn til å være der lenger....

 

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=207619

 

Hjelper denne?

 

Det skal testes etterpå. Har søkt igjennom forumene der og ting tyder på at det er en person et annet sted i byen, men akkurat hvor er vanskelig å tolke.

Lenke til kommentar
Hmmmm, var det du som klaget på LFM spammen min? x]

Var i desperate tider, når alle questene mine er gruppe-quest x]

 

Nei eg klaga ikkje :) eg lurte på kor brunosten va elns ^^

ja, det er litt mødelegt å finne solo questa frå ca level 75 og oppover. mykje groups Q

Hvis man sliter med og finne solo quests i Khesh og Atzels som 75, da dram man til Tarantia Commons, der skal du få en del quests fra lvl 75-80. Kule quests der også :)

Ellers er det bare og skaffe seg grupper og få gjort alle grp questene man har, bedre og bli kvitt dem kjapt så de slipper og samle seg opp :p

Lenke til kommentar

lvl 75+ anbefaler jeg slaughterhouse som ligger i thunder river. Lvl 80 singleplayer instance, med 4timers quest... Noen av bossene blir litt tricky... Men fin utfordring!

 

Ja, masse å gjøre i Commons også. Keshetta, litt i atzels også. Også har du villas. Men gruppe = win, da har du: xibaluku, onyx, caravan raiders, scorp cave, atzels fort, crows nest, og nå iron tower!

Lenke til kommentar
Hmmmm, var det du som klaget på LFM spammen min? x]

Var i desperate tider, når alle questene mine er gruppe-quest x]

 

Nei eg klaga ikkje :) eg lurte på kor brunosten va elns ^^

ja, det er litt mødelegt å finne solo questa frå ca level 75 og oppover. mykje groups Q

Hvis man sliter med og finne solo quests i Khesh og Atzels som 75, da dram man til Tarantia Commons, der skal du få en del quests fra lvl 75-80. Kule quests der også :)

Ellers er det bare og skaffe seg grupper og få gjort alle grp questene man har, bedre og bli kvitt dem kjapt så de slipper og samle seg opp :p

 

Yup, kjekt at de gir questene om og om igjen i commons :D

Lenke til kommentar
Reaktiverte subscription nå \o/, så får se om jeg flytter til Skullcrusher =)

 

Med mindre du er ute etter å spille aoc som single player spill bør du holde deg langt unna skullcrusher, vil tippe de har 10 aktive personer på hele serveren nå. De pvp serverene som har folk er Fury (PvP) og Aquilonia (PvP-RP), transfer til Fury er stengt for øyeblikket dog, så om du ikke vil rerolle er nok Aquilonia beste serveren å flytte til.

Lenke til kommentar
Med mindre du er ute etter å spille aoc som single player spill bør du holde deg langt unna skullcrusher, vil tippe de har 10 aktive personer på hele serveren nå. De pvp serverene som har folk er Fury (PvP) og Aquilonia (PvP-RP), transfer til Fury er stengt for øyeblikket dog, så om du ikke vil rerolle er nok Aquilonia beste serveren å flytte til.

 

Hehe.

 

Fury er jo blitt nesten overfullt og er en server som alle de andre serverne burde vært.

Fury er den eneste servern som har blitt blokkert for transfer? om jeg ikke har sett feil.

 

Auqiolonia er ikke noe å skryte av. Spilt der i 2 uker nå, litt aktiv men er ikke noe å samle på.

 

Jeg spiller med Nicholas nå :). Om det er noen flere som vil joine oss er det bare å pm'e meg. Vi spiller på fury med lvl 14 karakterer.

Lenke til kommentar
Reaktiverte subscription nå \o/, så får se om jeg flytter til Skullcrusher =)

 

Med mindre du er ute etter å spille aoc som single player spill bør du holde deg langt unna skullcrusher, vil tippe de har 10 aktive personer på hele serveren nå. De pvp serverene som har folk er Fury (PvP) og Aquilonia (PvP-RP), transfer til Fury er stengt for øyeblikket dog, så om du ikke vil rerolle er nok Aquilonia beste serveren å flytte til.

 

 

Hehe, fant ut at det ikke var så mange der gitt ;p. Ble en reroll til Fury =)

Lenke til kommentar
WOW! Sjekk bonusene man får for å kjøpe 3,6,12 månedssub nå! Og med discount!

 

Rise of the godslayer skal visst også komme i første halvdel av 2010, sier dem!

 

Mye å tjene her mtp. Godslayer sikkert vil ligge på 300+ når det kommer ut, og 12 månedssubben bare koster 720 kr!

 

VEIT!

synd subscriptionen min går ut 12 desember+ jeg har ikke penger før 15. desember

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...