Helpsomer Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Har støttet deg i tråden din nå EyN ^^ Lenke til kommentar
EyN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Takker og bukker! ^^ Håper du skal på TG helpsommer? kanskje vi treffes av en eller annen "random" grunn Uansett, support er alltid viktig, om du ikke vet hva jeg snakker om så gå til side 463 og lese nesten hele siden så forstår du ------- EyN Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Tips: Helene Bøksle (AoC soundtrack) deltar på Beat to Beat på NRK1 akkurat nå! Endret 30. oktober 2009 av Atomics Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ok, har reaktivert fordi jeg var nysgjerrig på DX10. Jeg er stuck i Tortage. Jeg ER ferdig med questene der, jeg var bare dum nok til å ta båten tilbake fra Old Tarantia før jeg deaktiverte sist. Jeg fant en smuggler, som sa at jeg skulle finne en "note" på en nearby building som ville fortelle meg hvor jeg kunne finne en som ville smugle meg ut. Men jeg klarer ikke finne noen note. Åssen kommer jeg meg vekk? Jeg har ingen grunn til å være der lenger.... Lenke til kommentar
Marv Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan har spillet blitt nå? Sitter å lurer på om jeg skal forsøke meg på dette igjen. Mange,mange mnd. siden jeg spilte. Er det "verdt" det? Lenke til kommentar
Suder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 hmm, kunne ikke huske jeg måtte finne noen note for å dra fra Tortage. Pratet bare med på smugler og han smuglet meg til OT. Hvordan har spillet blitt nå?Sitter å lurer på om jeg skal forsøke meg på dette igjen. Mange,mange mnd. siden jeg spilte. Er det "verdt" det? Seff er det det. Men vent heller til onsdag fordi da kommer det en patch som fixer noen bugs. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Patcher som fikser bugs har jo kommet hver eneste patch siden starten. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hehe, men det er verdt å spille spillet igjen! Hvilken server spiller du på? Spiller du på fury får du sende en /tell Faelwen "tekst". Vet du! er i 80 så kan hjelpe deg om du trenger hjelp. Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Lurte på om jeg skulle starte å spille igjen jeg også. En stund siden jeg har spilt og har hørt at det er mye som er fikset. Dessuten må jeg jo teste den nye pcen på noe heftige saker Har noen characters på gamle Bori. Går det ann å flytte disse over til en PvP server eller må jeg starte opp en ny char? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Du kan bare flytte en.. Om ikke du har veteran points nok til å transfere en til. Alt m.m finner du på aoc forumet Anbefaler at du stikker til Skullcrusher www.register.ageofconan.com Der kan du flytte fyren din! Endret 2. november 2009 av EyN Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du kan bare flytte en.. Om ikke du har veteran points nok til å transfere en til. Alt m.m finner du på aoc forumet Anbefaler at du stikker til Skullcrusher www.register.ageofconan.com Der kan du flytte fyren din! Okey, takk =). Var litt for lat til å søke gitt. Bra aktivitet på Skullcrusher? Lenke til kommentar
EyN Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 La oss si det sånn.. Det er for mye aktivitet på Fury pvp servern.. og det er bare to.. så anbefaler deg å gå til skullcrusher.. skal dit jeg også! PM meg om du vil game med meg, seff! Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 =). Ser at det er en del ganking på Fury, kanskje best å starte på Skullcrusher til jeg har en lvl 80 ;p. Blir vel litt gaming ifra neste uke tenker jeg, kan sende deg en pm når jeg får fiksa pc Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fury er Norge vs Russland, og noen spanjoler her og der... Er ikke skullcrusher blitt ghostworld? Fury er jo tingen for dem som liker det litt røft. KILL OR BE KILLED Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er vel ikke akuratt Norge vs Russland. Mer typ alle mot alle. Ragnarok er eneste guild med en del nordmenn som klarer å slå ifra seg. Nidvardir har selvsagt også noen, men ikke så mange. Norske Folk, Nordlys, Mordi og de der har lite eller ingenting å si i det store bildet. Jeg er norsk og bruker mer tid på å spille sammen med russere enn nordmenn og andre nasjonaliteter. Når man blir kjent med de er de ikke så værst som man først kan tro Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Russarane på crom e hyggelige til 1000 er med I Iron will og har det bra der Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Russarane på crom e hyggelige til 1000 er med I Iron will og har det bra der På Crom? Har aldri sett russere der. For det meste bare norsker, svensker og briter. Det med Norske og Svenskene er vel fordi jeg har navnet "Norvegiaost", og er jo mange som ikke er enig i min ostesmak x] Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ok, har reaktivert fordi jeg var nysgjerrig på DX10. Jeg er stuck i Tortage. Jeg ER ferdig med questene der, jeg var bare dum nok til å ta båten tilbake fra Old Tarantia før jeg deaktiverte sist. Jeg fant en smuggler, som sa at jeg skulle finne en "note" på en nearby building som ville fortelle meg hvor jeg kunne finne en som ville smugle meg ut. Men jeg klarer ikke finne noen note. Åssen kommer jeg meg vekk? Jeg har ingen grunn til å være der lenger.... http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=207619 Hjelper denne? Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Reaktiverte subscription nå \o/, så får se om jeg flytter til Skullcrusher =) Lenke til kommentar
knegg Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Russarane på crom e hyggelige til 1000 er med I Iron will og har det bra der På Crom? Har aldri sett russere der. For det meste bare norsker, svensker og briter. Det med Norske og Svenskene er vel fordi jeg har navnet "Norvegiaost", og er jo mange som ikke er enig i min ostesmak x] haha, har snakka med deg i global og sett det månge gonga eg ^^ då med einten "jegermeister" eller "Marathon" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå