Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker og bukker! ^^ Håper du skal på TG helpsommer? kanskje vi treffes av en eller annen "random" grunn :D

Uansett, support er alltid viktig, om du ikke vet hva jeg snakker om så gå til side 463 og lese nesten hele siden så forstår du :)

-------

EyN

Lenke til kommentar

Ok, har reaktivert fordi jeg var nysgjerrig på DX10. Jeg er stuck i Tortage. Jeg ER ferdig med questene der, jeg var bare dum nok til å ta båten tilbake fra Old Tarantia før jeg deaktiverte sist. Jeg fant en smuggler, som sa at jeg skulle finne en "note" på en nearby building som ville fortelle meg hvor jeg kunne finne en som ville smugle meg ut. Men jeg klarer ikke finne noen note. Åssen kommer jeg meg vekk? Jeg har ingen grunn til å være der lenger....

Lenke til kommentar

hmm, kunne ikke huske jeg måtte finne noen note for å dra fra Tortage. Pratet bare med på smugler og han smuglet meg til OT.

Hvordan har spillet blitt nå?

Sitter å lurer på om jeg skal forsøke meg på dette igjen.

Mange,mange mnd. siden jeg spilte.

Er det "verdt" det? :)

Seff er det det. Men vent heller til onsdag fordi da kommer det en patch som fixer noen bugs.

Lenke til kommentar

Lurte på om jeg skulle starte å spille igjen jeg også. En stund siden jeg har spilt og har hørt at det er mye som er fikset. Dessuten må jeg jo teste den nye pcen på noe heftige saker ;)

Har noen characters på gamle Bori. Går det ann å flytte disse over til en PvP server eller må jeg starte opp en ny char?

Lenke til kommentar

Er vel ikke akuratt Norge vs Russland. Mer typ alle mot alle. Ragnarok er eneste guild med en del nordmenn som klarer å slå ifra seg. Nidvardir har selvsagt også noen, men ikke så mange. Norske Folk, Nordlys, Mordi og de der har lite eller ingenting å si i det store bildet.

Jeg er norsk og bruker mer tid på å spille sammen med russere enn nordmenn og andre nasjonaliteter. Når man blir kjent med de er de ikke så værst som man først kan tro :)

Lenke til kommentar
Russarane på crom e hyggelige til 1000 :) er med I Iron will og har det bra der :)

På Crom? Har aldri sett russere der. For det meste bare norsker, svensker og briter.

Det med Norske og Svenskene er vel fordi jeg har navnet "Norvegiaost", og er jo mange som ikke er enig i min ostesmak x]

Lenke til kommentar
Ok, har reaktivert fordi jeg var nysgjerrig på DX10. Jeg er stuck i Tortage. Jeg ER ferdig med questene der, jeg var bare dum nok til å ta båten tilbake fra Old Tarantia før jeg deaktiverte sist. Jeg fant en smuggler, som sa at jeg skulle finne en "note" på en nearby building som ville fortelle meg hvor jeg kunne finne en som ville smugle meg ut. Men jeg klarer ikke finne noen note. Åssen kommer jeg meg vekk? Jeg har ingen grunn til å være der lenger....

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=207619

Hjelper denne?

Lenke til kommentar
Russarane på crom e hyggelige til 1000 :) er med I Iron will og har det bra der :)

På Crom? Har aldri sett russere der. For det meste bare norsker, svensker og briter.

Det med Norske og Svenskene er vel fordi jeg har navnet "Norvegiaost", og er jo mange som ikke er enig i min ostesmak x]

haha, har snakka med deg i global og sett det månge gonga eg ^^ då med einten "jegermeister" eller "Marathon"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...