Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Norske folk" på Fury går visst internasjonalt hører jeg. Da har vi vel bare "Nordlys" igjen som eneste helnorske guild av "betydelig" størrelse. Ikke at dem er mange, men en trivelig gjeng etter det jeg har forstått.

Er ikke AuditorFortunaJuvat en betydelig stor og norsk guild?

Lenke til kommentar

Vi holder oss norske ennå, slik jeg har forstått. Men vi forandrer holdninger innad i guildet og utad. Og imageet får oggså en gjennomgang, et guildnavn som kan referere til flere.

Får håpe forandringene ikke presser oss veldig casual spillere ut av et godt miljø!

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Snakket om Fury.. Hehe, Crom og sånt har jeg ikke peiling på. Liker det litt røft på Fury jeg ^^

Godt, valg! Mange gode pvp'ere der. Mange gode guilds også.

Ta en titt på Mitt forum (laget i går)

Etter en time med PS cs4 fikk jeg laget banneren.. har enda ikke releaset forumet enda.. og kanskje noen ideer på design kunne vært godt å ha med seg!

--------

EyN

Lenke til kommentar
Axl: Hvem er "vi"?

Og PUG raids, er det Pick Up Group som i joine random gruppe (prioritert forran ditt guild's gruppe)?

Trodde jeg kom på posten under han som pratet om Norske Folk. Men jeg refererte til NF som vi:)

Ja PUG=Pick Up Group(random raid)

Til Eyn:

Veldig fin side. Det er stilig(kult banner ;)) men du burde kanskje gjøre deler av forumet uleselig for folk som ikke er der? Vi hadde problemer fra "falske" medlemmer som ødela for våre allianser ingame og masse stress å bygge opp tilliten igjen.

Ellers etter min mening så kan det være tungt å sitte på et mørkt forum etter en stund. I guildet mitt er det jo hyppige diskusjoner nå og da. Så kanskje ikke den mest brukervennelige. Men veldig hyboria. Stå på;)

Har folk fått claima veteran pointsa sine enda så det ikke er så mye lagg ute å går i byene? :tease:

Edit: Hjelpsommer, hvilken guild på fury er du i? Har du noen 19eller 59 som er opp for minigames så si fra:)

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Og PUG raids, er det Pick Up Group som i joine random gruppe (prioritert forran ditt guild's gruppe)?

Trodde jeg kom på posten under han som pratet om Norske Folk. Men jeg refererte til NF som vi:)

Til Eyn:

Veldig fin side. Det er stilig(kult banner ;)) men du burde kanskje gjøre deler av forumet uleselig for folk som ikke er der? Vi hadde problemer fra "falske" medlemmer som ødela for våre allianser ingame og masse stress å bygge opp tilliten igjen.

Ellers etter min mening så kan det være tungt å sitte på et mørkt forum etter en stund. I guildet mitt er det jo hyppige diskusjoner nå og da. Så kanskje ikke den mest brukervennelige. Men veldig hyboria. Stå på;)

Har folk fått claima veteran pointsa sine enda så det ikke er så mye lagg ute å går i byene? :tease:

Edit: Hjelpsommer, hvilken guild på fury er du i? Har du noen 19eller 59 som er opp for minigames så si fra:)

Hei, jo takk du!

Jeg vet hvordan jeg lager forums, osv. Har hatt mange "spioner" i mine forrige guilds så vet hvordan det er!.. Btw vi er i alliance med "shinigamii" De NF merget med.. husker ikke navnet på den nåværende guilden, men vi er i alle fall i allianse!

Her er topicen som alle burde lese og diskutere om DX11 til Age of Conan.. (Min egen topic allerede 14 posts). Kom igjen! Støtt topicen og kanskje funcom sticky'er den for fremtiden!

Linken til topicen!

Endret av EyN
Lenke til kommentar
Jeg har hørt rykter om at Rated XRX er et bra norsk guild. =D

he he, spiller på Crom om var med i den til den disbannet. Var en internasjonal pvp guild som var laget av noen venner som kom fra andre mmo spill. Men hadde litt problemer å få flere guild medlemmer fordi få vil joine guilden når man ikke har en t3 by. Så til slutt disbannet den og de gikk over til Aion:(

Vet ikke om det er samme guild du mener, men det var en godt kjent guild på serveren.

Lenke til kommentar

Ja, men spillet har sliti generelt på masse maskiner nå etter update 1.05.6, derfor kommer 1.05.7 inatt, som forhåpenligvis fikser endel ting.

Driver dessverre ikke med så mye lowlvl PvP, selv om jeg har planer om det etterhvert! Har en lvl 80 char ;) og noen alts i lvl 50+

EyN, DX11 er et laaangt stykke unna.. Tok dem over 1 år ifra release å få det inn på liveserverne, når det egentlig var annonsert som et DX10 spill fra begynnelsen, og selv nå kjører det ikke smooth nok til massene. Ikke mas om det ennå... Funcom har masse andre ting å gjøre på til Conan. (OG CONAN SER BRA UT!!!)

Men tanken frister jo.. 2-3 år til?

Lenke til kommentar

Til Eyn:

Hei, jo takk du!

Jeg vet hvordan jeg lager forums, osv. Har hatt mange "spioner" i mine forrige guilds så vet hvordan det er!.. Btw vi er i alliance med "shinigamii" De NF merget med.. husker ikke navnet på den nåværende guilden, men vi er i alle fall i allianse!

Her er topicen som alle burde lese og diskutere om DX11 til Age of Conan.. (Min egen topic allerede 14 posts). Kom igjen! Støtt topicen og kanskje funcom sticky'er den for fremtiden!

Linken til topicen!

Ehh NF har ikke merget med tidligere Shinigamii som nå kaller seg for Apotheosis. Vi er selv allierte med dem, og Nordly pluss The Imortals der inne på Fury.

Men NF er selv nå i en forandrings periode og her vil det skje ting.

Lenke til kommentar

Klarte endelig å fullføre Iron Tower og drepe alle bossene, ja til og med han på toppen. Instancen var dritbra, serlig Desumo (Priest) bossen var ganske utfordrende. De forandret han en god del fra når jeg spilte på Test Live og da var han for lett.

Lenke til kommentar
Ja, men spillet har sliti generelt på masse maskiner nå etter update 1.05.6, derfor kommer 1.05.7 inatt, som forhåpenligvis fikser endel ting.

Driver dessverre ikke med så mye lowlvl PvP, selv om jeg har planer om det etterhvert! Har en lvl 80 char ;) og noen alts i lvl 50+

EyN, DX11 er et laaangt stykke unna.. Tok dem over 1 år ifra release å få det inn på liveserverne, når det egentlig var annonsert som et DX10 spill fra begynnelsen, og selv nå kjører det ikke smooth nok til massene. Ikke mas om det ennå... Funcom har masse andre ting å gjøre på til Conan. (OG CONAN SER BRA UT!!!)

Men tanken frister jo.. 2-3 år til?

Du, tenk på dette. DX10 var et rent helvete. DX11 er ikke så mye forskjell på DX10.. bare en liten oppgradering :). Tenk også med tanken på Lord of the rings skal lansere DX11 om 1 år. Og da ligger ikke funcom på top lenger, og det er noe de ikke vil miste. Derfor ville jeg starte denne topicen for å så kanskje det er 1-2 developers som er ledig, som dermed kan kanskje starte en smule på DX11.. Topicen er i grunn en diskusjons/suggestion topic bare for at funcom skal få litt mer press på seg.

Til Eyn:

Hei, jo takk du!

Linken til topicen!

Ehh NF har ikke merget med tidligere Shinigamii som nå kaller seg for Apotheosis. Vi er selv allierte med dem, og Nordly pluss The Imortals der inne på Fury.

Men NF er selv nå i en forandrings periode og her vil det skje ting.

Hmm.. mulig jeg missforstod lederen i Aphotheosis (Hamanx aka Shinigamii), han er ikke den beste for å skrive engelsk, nesten like god som jeg er i grammatikken i norsk.. Noe som ikke er så veldig bra :p

Gleder meg til å fighte på Fury's server, har enda ikke bygget opp min ultimate gaming pc'e enda, men det skal nok bli gjort i en fei!

btw, var officer i shinigami før og fikk en veldig hyggelig velkomst melding når jeg kom tilbake fra en lang lang pause :p. Har snakket om allianse med dem og de var ingen problem, håper på en fresh start med den nye guilden jeg konstruerer!

Ingen grunn til ikke å skrive på den topicen jeg linket litt mer ovenfor dette!

Vi har all grunn til å diskutere dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...