SPRCO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Whitesands pvp er veldig morsomt. På Fury er det alltid masse folk på Whitesands, men for at du skal kunne gjøre det bra bør du levle opp til 22+. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er der ikke noe arena greier eller noe for level 19 da? Han snakket om noe "premade" greier. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er ikke noe arena i Aoc. Premades er minigameteams som er ferdiglagde før matchen starter, vanligvis lag som er optimalisert slik at de klassene passer best mulig sammen. F.eks. to healere, en tank og tre castere. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg har når lastet spillet ned ferdig fra Steam, men når har det stått og patchet i 7-8 timer, alltid en fil på 5.73mb, om og om igjen. Ser ut til å ha samme innhold. Noe som er bugget eller? :S edit: Ser ut som det fikset seg etter at jeg slo av og på nedlastingen. Endret 18. oktober 2009 av genetex Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Conan er genialt, og har fortsatt MASSE potensiale! Anbefaler alle å titte innom nå etterhvert som tier3 raids etterhvert kommer. Synd spillet ble utgitt et år for tidlig... Lenke til kommentar
genetex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvordan funker det å spille AoC uten internett? Om 2 dager reiser jeg på jobb i 1 mnd der jeg ikke har tilgang til internett. Men er det ikke noe greier med at conan kan man spille første 10/20 levels uten internett? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, tror ikke det. Det er bare at i noen oppdrag går du til singleplayer for å utføre de. Fra dag til natt Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvordan funker det å spille AoC uten internett? Om 2 dager reiser jeg på jobb i 1 mnd der jeg ikke har tilgang til internett. Men er det ikke noe greier med at conan kan man spille første 10/20 levels uten internett? Du må nok være koblet til internett hele tiden når man spiller, selv om noen av oppdragene er solo. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Amphiteatre jo! Veldig bra dungeon spør du meg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det conqueror som ligner mest på en dps warrior fra wow? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tja, litt for kort dungeoun, men helt greit Vi tok den på 10 min Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dere tar ikke Amphitheatre på 10min selv om dere har med dere 2-3 lvl 80s. Iallefall ikke hele. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vi tok 2 bosser, så Devourer bossen. Vet ikke om det er hele men. Okay 15 min toppen. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 dere hoppa vel over gjerde også tenker jeg? nei det er flere bosser der inne, men de to som gir best loot. Til thom green så anbefaler jeg deg å ha noe annet på 1,2 og 3 en slag. Ha noen nasty spells der, de du bruker oftest=D Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det conqueror som ligner mest på en dps warrior fra wow? Har ikke spilt wow, men utifra navnet regner jeg med det, ja. Conq tåler veldig mye juling, og kan gå i frenzy stance for å gjøre imponerende mye skade. Skammer meg litt... Har en 80, /played over 40 dager, men har aldri vært i AoK. Ikke sett screenshots av det før nå engang, hehe! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 dere hoppa vel over gjerde også tenker jeg? nei det er flere bosser der inne, men de to som gir best loot. Til thom green så anbefaler jeg deg å ha noe annet på 1,2 og 3 en slag. Ha noen nasty spells der, de du bruker oftest=D Hmm Sant sant.. Bruker slag bare når jeg mobsa har 1hp igjen eller noe. Bruker for det meste bare fires of gehenna, som er bundet som 4 på musa mi, så bruker jeg pekeren på resten. Men kan prøve og se om det blir noe effektivt Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe, AoK er morsom instance. Imo den beste instancen etter Sanctum som man tar på lvl 38 - 42. Gjorde Vistrix ferdig med PoM'en min for første gang i går, så leverte jeg nytt quest og skal inn dit en gang til og få tak i en tann. Etter det blir det vel W1 I dag er det ny patch også, spent på updates og nye 80 instancer! Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm Sant sant.. Bruker slag bare når jeg mobsa har 1hp igjen eller noe.Bruker for det meste bare fires of gehenna, som er bundet som 4 på musa mi, så bruker jeg pekeren på resten. Men kan prøve og se om det blir noe effektivt Altså i pve er det jo ikke noe problem. Men i minigames/world pvp vil du se at det går for sakte å bruke musa, selv med demo:P men er jo litt slitsomt å venne seg til dette i starten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeeeeh, tok Halls of eternal frost igår to ganger til kl. 2 på natta Vanskelig å få folk inn dit ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå