lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg leste enn plass at US-versionen av spillet blir "usensurert" men at den tyske blir mer sensurert, altså uten mulighet for å kutte av lemmer Noen som vet hvordan det blir i norge ? Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Norge får den mest voldeligste versjonen Endret 11. mai 2008 av agskaali Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det blir helt vanlig i Norge, akkurat som i USA. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det var da inderlig godt ! Husker at vi fikk enn sensurert version av ninja gaiden Lenke til kommentar
Danielen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 skulle ikke usa få sensur på nakenheten? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei det er bare den tyske versionen som er bitte litt sensurert. Er 3-4 combo kill animasjoner som er fjernet. Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da var open beta slutt Må si det har vært spennende og utforske det lille vi fikk se av Hyboria! Likte spillet veldig godt. Håper bare det klarer og holde interessen oppe til spillerne Lenke til kommentar
psyches Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja den siste delen av open beta var helt sjukt i mine øyne. Old Tarantia var meget pent! Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja den siste delen av open beta var helt sjukt i mine øyne. Old Tarantia var meget pent! Enig, det var helt rått Gleder meg no helt jævlig til vi får begynne og spille det igjen! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Levla først til 27, så spilte jeg masse pvp. Ikke et sekkund jeg kjeda meg for til go med da du queste må du følge meg og drepe andre spillere. Blei ganske instense kamper etter hvert og, var i den øya province og der hadde vi 2 svære groupper mot hverandre. var guilds mot guilds. Drit fett! Var mye bugs men orker ikke grine om det. Får bare håpe funcom får fjerna det Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Flott, fikk aldri mulighet til å prøve over lvl 13 Har vært fullstendig opptatt siden det ble endra, og har ikke logga inn en eneste gang : ( Jaja, får bare vente på pre-play 17. mai.. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vi får laste ned i ettermiddag, med sikkerhet, sant? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ingenting er sikkert med Funcom. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Skal ut i kveld jeg, men får forhåpentligvis aktivert en DL i natt en gang :-> Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Update: 11th of May 16:00pm GMT+2 After the downloader is available, we can start charging the Early-Access fee over the selected paying method. After that, access to the downloader for the Pre-Order client will be provided(around 14GB). Depending on the paying method used, this could cause further delay in the Pre-Order download. Once the money is collected from a player, he will get an email with information on where to get the Downloader for the Pre-Order. Everything will be done and finished within 24 hours in the worst case. We are not allowed to charge the players before providing the download. We are sorry for any inconvienience this may cause and hope that the fee collection goes as fast as possible for all of you. To shorten the waiting time we have put together a little Howto for the Funcom Downloader, so you get the most out of it once you receive your download-link. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg håper for gudsskyld at en av oss (så snart vi får en mail med link) legger ut linker her så vi andre slipper å vente! Betyr dette at jeg må vente til 15mai, er da det står at jeg blir trukket på Early Access Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) La oss for guds skyld håpe at det skjer før da... Endret 11. mai 2008 av agskaali Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg blir trukket den 14. Mai, står det hvert fall på brukeren min. Jeg venter da vel ikke til 14. Mai!! Herregud. Legg ut link hvis noen får den fra Funcom tidligere. Endret 11. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
jvik Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Uhm nå blir jeg faen bare mer å mer forvirret. Jeg bestilte CE, fikk key fra platekompaniet som jeg brukte under registrering. Hvor og når får jeg lastet ned noe? Er jo helt høl i hodet av Funcom å bruke 1 topic på et forum du må grave skikkelig for å finne, for å formidle informasjon. Har ikke mottatt noe mail etter registrering heller, så nå begynner jeg å lure på om de vet hvordan de skal styre skuta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 De roter jo til alt nå. Dette kunne de jo godt sagt i går, da jeg er sikker på at de var klar over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå