Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Levla først til 27, så spilte jeg masse pvp.

Ikke et sekkund jeg kjeda meg for til go med da du queste må du følge meg og drepe andre spillere.

 

Blei ganske instense kamper etter hvert og, var i den øya province og der hadde vi 2 svære groupper mot hverandre. var guilds mot guilds. Drit fett!

 

Var mye bugs men orker ikke grine om det. Får bare håpe funcom får fjerna det

Lenke til kommentar
Update: 11th of May 16:00pm GMT+2

After the downloader is available, we can start charging the Early-Access fee over the selected paying method. After that, access to the downloader for the Pre-Order client will be provided(around 14GB).

 

Depending on the paying method used, this could cause further delay in the Pre-Order download. Once the money is collected from a player, he will get an email with information on where to get the Downloader for the Pre-Order. Everything will be done and finished within 24 hours in the worst case.

 

We are not allowed to charge the players before providing the download.

 

We are sorry for any inconvienience this may cause and hope that the fee collection goes as fast as possible for all of you. To shorten the waiting time we have put together a little Howto for the Funcom Downloader, so you get the most out of it once you receive your download-link.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg blir trukket den 14. Mai, står det hvert fall på brukeren min. Jeg venter da vel ikke til 14. Mai!! Herregud. Legg ut link hvis noen får den fra Funcom tidligere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Uhm nå blir jeg faen bare mer å mer forvirret. Jeg bestilte CE, fikk key fra platekompaniet som jeg brukte under registrering. Hvor og når får jeg lastet ned noe? Er jo helt høl i hodet av Funcom å bruke 1 topic på et forum du må grave skikkelig for å finne, for å formidle informasjon. Har ikke mottatt noe mail etter registrering heller, så nå begynner jeg å lure på om de vet hvordan de skal styre skuta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...