Halky Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Trenger virkelig hjelp her nå ;O Altså går det an og forandre på gruppe formasjonene? Altså det normale er jo og ha dem 2 og 2 under hverandre. Men hos meg på denne ene charen min så står dem alle sidelengs og ikke i loddrett 2 og 2 sånn som de gjør på alle de andre charene mine. Finnes det en mulighet til og få det tilbake til det normale igjen, eller må jeg bare leve med at det er fucket opp sånn som det er hos meg nå at alt står i vannrett. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Prøvd å sendt petition til admins? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Trenger virkelig hjelp her nå ;O Altså går det an og forandre på gruppe formasjonene? Altså det normale er jo og ha dem 2 og 2 under hverandre. Men hos meg på denne ene charen min så står dem alle sidelengs og ikke i loddrett 2 og 2 sånn som de gjør på alle de andre charene mine. Finnes det en mulighet til og få det tilbake til det normale igjen, eller må jeg bare leve med at det er fucket opp sånn som det er hos meg nå at alt står i vannrett. Hvilke gruppeformasjoner? De plassene til å ha ting i? Høyreklikk på enden av de. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ikke de hotbarene. Men vanlige gruppe grupper liksom. Isteden for og stå 2 og 2 over hverandre så står mine sidelengs i vannrett formasjon isteden for i loddrett som de skal stå i normal. Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Er vel bare til å høyreklikke på selve groupoppsettet, så endrer de seg tilbake. Må kanskje høyreklikke på det grå området rundt hp barene til gruppemedlemene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du er en demo. Det der bør gå greit. Video fra gårsdagens T1-run: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du er en demo. Det der bør gå greit. Video fra gårsdagens T1-run: Når dere tar Yakhmar på rundt minuttet, hvilke klasser kjører dere med da? Så ut til å være godt besatt med necro's ihvertfall Lenke til kommentar
anbar Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 det der var jo helt sykt... hva er det dere gjør som guildene mine aldri har gjort? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når dere tar Yakhmar på rundt minuttet, hvilke klasser kjører dere med da? Så ut til å være godt besatt med necro's ihvertfall Vi prøver å ikke gå så veldig langt utenfor et vanlig raidoppsett. Litt forskjell vil det alltids være, men vi føler at det blir "juks" å kjøre med altfor mange av en spesifikk klasse, bare fordi at den er overlegen på den aktuelle bossen. Kunne kjørt med 10+ necroer, men det hadde blitt feil. det der var jo helt sykt...hva er det dere gjør som guildene mine aldri har gjort? Affinity er noe for seg selv. Her skal man være litt dpsgal. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fett, gleder meg til jeg dinger 80 snart :] Er 71 nå Er selv med i det skandinaviske guildet Auditor Fortuna Juvat på serveren Crom Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Haha! verste er at den stemmer. minigames er helt tragisk Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Fett, gleder meg til jeg dinger 80 snart :] Er 71 nåEr selv med i det skandinaviske guildet Auditor Fortuna Juvat på serveren Crom Jeg og er med i det guildet. Hva heter du da? Endret 5. oktober 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Norvegiaost du da? Endret 5. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hehe, gode gamle AFJ. Det er mitt gamle guild. Har fremdeles karakteren Larsp (demo) der. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 skulle det vere ein update på 6GB idag?? eller berre med meg ting er bugga Lenke til kommentar
knegg Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Yess, det va eg alt fungera no, einaste no som mangla er dissa folka som transportera deg til andre land, and andre datatsyrte folk som mangla haud Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvordan er det med level 19 PvP i Conan? Kompis av meg som vil ha meg med på det og sier det er morsomt, så vurderer det siden da trenger jeg ikke levle opp til max level og bruke så mye tid på slikt. Er det umulig å vinne på twinking low level pvp? Er det for det meste ferdighet det går på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå