MysticoN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Frister å reaktivere kontoen for å sjekke hvor stor forandring denne 1.05 patchen har hatt, men føler det mest sannsynlig bare blir bortkasta penger... hmm vel.. jeg reaktiverte min konto. spiller barbar, og koste meg i pve. men pvp er et ork. Alt av rds grise banker meg, og selv healers som PoM og ToS har store nukes og kan kite meg til døde. Det vart også døden for AoC for meg. Kommet en del nytt og spillet er bedre enn release men det er enda ALT for ubalansert. Necro og demo eier jo alt som går på 2 føtter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Da har jeg iallefall skaffet age of conan gamecard! Nå må jeg bare vente litt under en uke, før jeg kan spille. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har ikke peiling på pvp, så det er veldig godt mulig det er fryktelig ubalansert. Men du kan ikke forvente at du skal være kjempe god når du ikke har spilt på lenge, og slåss mot spillere som kanskje har spilt flere måneder. Endret 3. juli 2009 av Crispin Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har ikke peiling på pvp, så det er veldig godt mulig det er fryktelig ubalansert. Men du kan ikke forvente at du skal være kjempe god når du ikke har spilt på lenge, og slåss mot spillere som kanskje har spilt flere måneder. har spillt mye selv, tok bare en pause. men når en 15 level lavere caster eier meg uten en gang å ta skade så er det noe som er galt... vil ikke si at jeg er en av de beste barbarene men jeg kan no vertfall klassen min. når jeg får første attack så klarer jeg å ta casters nær min level vist jeg er ekstremt heldig med crits og mostanderens CD. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Frister å reaktivere kontoen for å sjekke hvor stor forandring denne 1.05 patchen har hatt, men føler det mest sannsynlig bare blir bortkasta penger... hmm vel.. jeg reaktiverte min konto. spiller barbar, og koste meg i pve. men pvp er et ork. Alt av rds grise banker meg, og selv healers som PoM og ToS har store nukes og kan kite meg til døde. Det vart også døden for AoC for meg. Kommet en del nytt og spillet er bedre enn release men det er enda ALT for ubalansert. Necro og demo eier jo alt som går på 2 føtter. Er pvp for min del som frister mest, og det ser ikke ut som 1.05 patchen har gjort min 80 assassin noe bedre på den fronten. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ehms Assassin er da ofte gode i PVP de. Jeg blir ihvertfall lett drept av dem og nesten alle andre klasser Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ja vel? Har ikke spilt selv, det jeg sa er utifra hva jeg har lest på Assassin delen av det offisielle forumet, dog så betyr ikke alt man leser at det er 100% riktig. Om noen her spiller Assassin (helst pvp) så fortell gjerne om hvordan du syns klassen er blitt etter 1.05 patchen. Det som irreterer meg mest, er at det virker som at man fortsatt ikke kan hide når man er i en gruppe og folk i gruppa de er i combat, for min del virker det helt ulogiskt. Endret 4. juli 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Assasins er caster-killers. I alle fall om lotus spekka, så kan dei som regel uforstyrra ta ned alt av casters på grunn av spell immunity og silence (snap kick). Er usikker på korleis corruption specc er for tida. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hvordan skal man drepe necro med en melee klasse når de sender petsa etter deg som drainer all din stamina? er petnecro like op mot meleeklasser på lvl 80? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er nok ikke mulig vis du ikke får første cc på casteren. Ja så op er necro nå. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Noen henvisninger til en ok ordbok til fremmedord brukt i AOC? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 For eksempel. Kanskje noen med erfaring kan lage en topic med forskjellige ord som vi dødelige burde kunne ute på slagmarken? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du må slutte å lese på offisielle forumer, det er bare whine whine whine bitch bitch syt grin dere nerfa klassen min grin grin dere hater oss grin grin, akkurat som på blizzard sitt wow-forum. Lenke til kommentar
3nity Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal begynne igjen med AOC siden de første dagene det kom ut , altså litt over et år siden jeg har spillt, og jeg trenger da hjelp til klassevalg. På wow likte jeg spesielt godt å spille rogue og warrior (ps : ikke som protection , men arms, og SPESIELT fury). Som rogue var det ekstremt morsomt å stealthe seg rundt, ha ekstremt med stuns på en person , syk burst osv. Ca det samme med warrior , bortsett fra at du tålte mer, og du hadde rimelig bra dmg. Likte ikke helt paladin , liker ikke support classes, men kan kanskje prøve en spellcaster class denne gangen , men har mer lyst på noe rogue lignende... Er Barbarian noe for meg ? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 No Escape er det eneste som fungerer i Pvp for barbarian. Syk fordel for spellcasters å stå på avstand og gjøre spells i motsetning til barbs som må stå tett inntil og gjøre komboer som motstanderen enkelt bare kan gå unna slik at du bommer. FRUSTRERENDE SOM FAEN forresten. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 No Escape er det eneste som fungerer i Pvp for barbarian. Syk fordel for spellcasters å stå på avstand og gjøre spells i motsetning til barbs som må stå tett inntil og gjøre komboer som motstanderen enkelt bare kan gå unna slik at du bommer. FRUSTRERENDE SOM FAEN forresten. helt enig. alt for lett å løpe unna spells. spillte litt i dag på fury. som barabarian. slo de fleste melee folka jeg møtte. men spellcasters var helt håpløst. kunne bare bruke vanlig angreps slag med untak av når jeg stunna dem... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Du må slutte å lese på offisielle forumer, det er bare whine whine whine bitch bitch syt grin dere nerfa klassen min grin grin dere hater oss grin grin, akkurat som på blizzard sitt wow-forum. Så du sier at jeg ikke skal lære meg utrykkene fordi de nesten bare blir brukt i sammenheng med whining i forum? Jeg ønsker å lære ordene så jeg forstår hva de snakker om. Lenke til kommentar
Lillelord Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Noen henvisninger til en ok ordbok til fremmedord brukt i AOC? Er det noe slikt du sikter til? http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=148683 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå