Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Afternoon vil da være etter klokken 12 på formiddagen i morgen. Men så sier de "later afternoon", så kanskje rundt ettermiddagstid kl 3-4?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ville tenke meg det ja Fresh Prince.

 

Leit, ikke typisk Funcom, men vil heller ha en fungerende, god og stabil versjon en uke senere enn en ustabil, hakkete, og ukvalitets..bar en uke før.

 

At den ikke var fungerende og stabil i begynnelsen derimot... ;)

Lenke til kommentar

Hehe, begynner å bli litt "desperat" nå. Egentlig ikke, kanskje rastløs er et bedre ord. Har begynt å lete frem gamle spill bare for å ha noe å gjøre. Har sett et par sesonger med Red VS Blue, det slår jo aldri feil. alt-tabber hele tiden for å se om det er noen oppdateringer enten her eller på andre forum og account siden.. :D

Venter i spenning. Selv om jeg vet at det bare er en downloader ffs. Har god nok linje til å få det ned på temmelig kort tid, men hadde vært digg å få starte downloaderen før jeg reiser til Bergen i morgen etter jobb.

Lenke til kommentar

Må si at jeg ikke likte melee i AoC, men ToS var ganske moro. Heals, nukes, stuns, quick sand som gjør at de andre ikke kan røre på seg. Var en gang at det var meg igjen vs 4 folk i AOT, så klarer jeg å drepe 3 dem alle 1v1 siden de alle gikk alene, men så blir jeg drept av den siste pga ikke noe mana igjen. Epic moment <3

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...