Tremolo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) det høres korekt ut.. mente å huske at de 8 var noe PvP-relatert, så det stemmer nok det du sier (edit: svar på arlion sitt innlegg) Endret 10. mai 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 btw, kan alle se byen din ? Altså kan fks jeg bare gå rundt og så møter jeg på en by ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vil jo bli noe saaaatans med byer etterhvert da... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det er vell maks 6 PvP byer eller noe er det ikke? Så kan du ha egne instanced PvE Guild byer Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 WTB enn god guild i aoc også da... Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis jeg ikke husker feil er det 6 byer per instance+npc by. I tillegg kan man være med å sloss om byene i border kingdoms. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noe nytt angående downloaden ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noe nytt angående downloaden ? Yes: http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...amp;postcount=1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 WTB enn god guild i aoc også da... Er en del ganske gode guilder( ex wowguilds) som har rekruttert folk i en god stund allerede. Axemen. tdt fra balnazzar ++ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Afternoon vil da være etter klokken 12 på formiddagen i morgen. Men så sier de "later afternoon", så kanskje rundt ettermiddagstid kl 3-4? Endret 10. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 WTB enn god guild i aoc også da... Er en del ganske gode guilder( ex wowguilds) som har rekruttert folk i en god stund allerede. Axemen. tdt fra balnazzar ++ Link til balnazzar folka ? D: Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ville tenke meg det ja Fresh Prince. Leit, ikke typisk Funcom, men vil heller ha en fungerende, god og stabil versjon en uke senere enn en ustabil, hakkete, og ukvalitets..bar en uke før. At den ikke var fungerende og stabil i begynnelsen derimot... Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noe nytt angående downloaden ? Yes: http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...amp;postcount=1 Takker, takker så meget : ) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Link til balnazzar folka ? D: http://www.thedragonfelltribe.net/aoc/ Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Se her var det stilt ja. Ingen innlegg på tolv timer? Har anspentheten deres tatt form som søvn? UANSETT. Noen som har en update fra fC og slenge ut? Lenke til kommentar
albions Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Se her var det stilt ja. Ingen innlegg på tolv timer? Har anspentheten deres tatt form som søvn? UANSETT. Noen som har en update fra fC og slenge ut? Veldig lite nytt, har ikkje høyrt noe faktisk. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe, begynner å bli litt "desperat" nå. Egentlig ikke, kanskje rastløs er et bedre ord. Har begynt å lete frem gamle spill bare for å ha noe å gjøre. Har sett et par sesonger med Red VS Blue, det slår jo aldri feil. alt-tabber hele tiden for å se om det er noen oppdateringer enten her eller på andre forum og account siden.. Venter i spenning. Selv om jeg vet at det bare er en downloader ffs. Har god nok linje til å få det ned på temmelig kort tid, men hadde vært digg å få starte downloaderen før jeg reiser til Bergen i morgen etter jobb. Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg vil over alt på jord se på download prosenten sakte men sikkert stige! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Må si at jeg ikke likte melee i AoC, men ToS var ganske moro. Heals, nukes, stuns, quick sand som gjør at de andre ikke kan røre på seg. Var en gang at det var meg igjen vs 4 folk i AOT, så klarer jeg å drepe 3 dem alle 1v1 siden de alle gikk alene, men så blir jeg drept av den siste pga ikke noe mana igjen. Epic moment <3 Endret 11. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå