Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Argh. Finnes det noen oppdaterte 1.05 guider for Conqueror av typen "for dummies"?

Det jeg er ute etter er:

* 2-hander eller dualwield?

* Featbuild for 2hander PVE-DPS

* Featbuild for DW PVE-DPS

* Anbefalte rotasjoner

Og hvorfor er det ingen som driver med theorycrafting på AoC? Savner det fra WoW. Er så utrolig mye å lære fra f.eks. elitistjerks... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greetings,

We will now allow characters who have made a mistake on their new level 50 characters (either by choosing the wrong class or choosing the wrong server) to petition in-game and receive a new one. We understand that there has been some concern with the communication on this promotion and this is our way of helping resolve that concern.

To better serve everyone's request we're asking all players to not delete their newly created level 50 character if seeking in-game assistance on this matter. Please be patient while waiting as we're going to try to get to everyone as quickly as possible.

Thank you

http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...200#post2418200

:)

Er det noen måte man kan kjøpe gamecard over nett og få koden med en gang?

Endret av Sattern
Lenke til kommentar

Er det ingen nettbutikker du kan bestille med oppkrav da?

Vist ikke kan du vente til du blir 18 år. Noe du skal være for å spille det. :)

Det er jo ikke værre enn å vente til foreldra dine har sovnet da, så sniker du deg i pengpungen deres og skriver av visa infoen.

Det var det jeg gjorde back in the days vertfall. :p

Lenke til kommentar

Har da spillt 18-års grense spill i noen år nå. Så at jeg ikke er "gammel" nok driter jeg i. Joda, kunne jo gjort det. Har ekte penger også som jeg kan gi. Men hu gidder ikke.

Edit: Ingen snille sjeler her som kunne ha hjulpet meg? De får en age of conan strategy bok, og kanskje den cd-keyen.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

vist du har ekte penger som du sier, så er det vel bare å bestille et gamecard på en eller annen butikk og få det sendt til deg via post oppkrav.

Bruker du litt tid på å leite på div butikker så finner du det, men jeg orker ikke å hjelpe mer enn dette. Det er 18 års grense på dette spillet for en grunn og det er nokk av folk som oppfører seg som om de er under 18 år in game.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller påstå at spillet har aldersgrense av den grunn at man er avhengig av månedlig betaling. Men så har jo WOW 13/15 års grense såvidt jeg vet.

Gamecards finnes:

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...p;table=PRODUCT

Men spaceworld krever betaling via Visa/Mastercard

Gamezone tror jeg du kan bestille med oppkrav (regning, betales normalt i posten når du henter pakker osv..)

http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinf...4&__redir=1

Prøv gamezone du :)

Lenke til kommentar
Så du sier at jeg vil oppføre meg som en idiot der? Altså bare pågrunn av det er 18 år så er jeg ikke mentalt kvalifisert til å spille det? Jeg har da spillt det en del. Altså. De sarkastiske kommentarene kan du dra en annen plass med.

jeg sa vel ikke noe om hvordan du har oppført deg eller oppfører deg ingame. Det er en grun til at det er 18 års grense og ikke vet jeg hvor gammel du er. men når til og med din egen mor nekter deg å spille dette spillet lengre vil jeg tro det er med en god grunn. Og no kommer du hit og spør etter hjelp til å "bryte regelen" og "over kjøre mor di" ?

Synest egentlig at mods skulle blitt mer strengere på dette, de nekter jo oss å diskutere piratkopiering (slikt som de låste den posten om hvordan man kunne få spille AoC selv om man har mista platene). Så hvor går egentlig grensen? og jeg føler ikke at jeg har vært sarkastisk på noen måte, fortalte jo til og med hvordan du kunne få spille spillet, men du var mer opptatt med å "skrike" tilbake. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...