Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det inne i spillet eller er det på Manage Account man lager en ny lvl 50?

Bare gjør som du pleier når du lager ny char, når du trykker på finnish eller hva det er, får du opp: "start as level 50" OG "start from the beginning (elns, husker ikke)". Da trykker du på det første.

Lenke til kommentar

Må virkelig si jegliker AoC om dagen. Begynte først ved lauch og spillte til lvl 17, så testet jeg en en gang noen måneder senere, så startet jeg igjen for noen uker siden. Det er nice og jeg liker spillet virkelig bra. Spiller på pve så ser ikke helt hva folk klager over.

Uansett, spillet bør testes nå som det er mulig med gratis trail. Anbefal det til vennene deres! :)

Lenke til kommentar

Du kan jo betale med pay by cash

da overfører du bare penger fra bankkontoen din

Levla no inni helvette idag. Eiglophian mountains + ymirs pass ftw. fra lvl 51 til 57 idag.

Demonologist har blitt sinnsykt mye bedre med så mye hp. Klarte å ta en Elder yeti (lvl60) og 3 yeti(lvl58) alene i lvl 56.. lol

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
hvordan er barbar for tiden (etter 1,05? og hvilken build er det går i for tiden?

Jeg tror barbaren er veldig bra, enten det eller så unngikk spilleren jeg raidet med igår å bli fearet. Han fikk ihvertfall agro ganske ofte, og i motsetning til før, så holdt han seg i live mye lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...