Papirkurven Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Laget meg en lvl 50 HoX jeg. Meeeen.. er det noen som har en HoX og som har et bra feats build de kan dele med meg? xD Aaaner ikke hva jeg bør ha velge. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Skikkelig digg patch! Ingen som spiller på hyrkania eller hva den rp serveren heter? Hadde tenkt å slenge meg på fury med norske folk, men pvp server blir rett og slett for mye pes etter og ha spilt på en rp-pvp server. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Heldig dere. Jeg får ikke spillt siden mamma ikke gidder å betale en måned til på age of conan! Er en evighet siden jeg fikk spillt det sist. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kanskje du finner et gamecard i en butikk i nærheten? Er nok bra muligheter for at du hadde likt forandringene! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nei, har enda tilgode å se et gamecard i noen spillbutikker. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det inne i spillet eller er det på Manage Account man lager en ny lvl 50? Bare gjør som du pleier når du lager ny char, når du trykker på finnish eller hva det er, får du opp: "start as level 50" OG "start from the beginning (elns, husker ikke)". Da trykker du på det første. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Nei, har enda tilgode å se et gamecard i noen spillbutikker. Så kjedelig :\ Og siden du antagelig ikke har visa kan du vel ikke bestille gamecard over nettet heller. Har du ingen kjekke kompiser som kan hjelpe deg ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har muligen en jo. Kan jo alltid spørre. Han er 17. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Må virkelig si jegliker AoC om dagen. Begynte først ved lauch og spillte til lvl 17, så testet jeg en en gang noen måneder senere, så startet jeg igjen for noen uker siden. Det er nice og jeg liker spillet virkelig bra. Spiller på pve så ser ikke helt hva folk klager over. Uansett, spillet bør testes nå som det er mulig med gratis trail. Anbefal det til vennene deres! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Du kan jo betale med pay by cash da overfører du bare penger fra bankkontoen din Levla no inni helvette idag. Eiglophian mountains + ymirs pass ftw. fra lvl 51 til 57 idag. Demonologist har blitt sinnsykt mye bedre med så mye hp. Klarte å ta en Elder yeti (lvl60) og 3 yeti(lvl58) alene i lvl 56.. lol Endret 25. juni 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Har ikke bankkonto - i think. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hvordan er barbar for tiden (etter 1,05? og hvilken build er det går i for tiden? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har ikke bankkonto - i think. - alle har en bankkonto. Spør foreldrene dine om den, så setter du inn 150 kr på den og sender til paybycash infoen. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Syntes det var litt spess å komme igang med jeg Har lagd 2 chars og begge har så vidt kommet inn i byen ;p Hvor etter det? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mener du Tortage? Bare plukk opp questene rundt der. Når du er lvl 19/20 har du mulighet til å dra til "mainland". Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 hvordan er barbar for tiden (etter 1,05? og hvilken build er det går i for tiden? Jeg tror barbaren er veldig bra, enten det eller så unngikk spilleren jeg raidet med igår å bli fearet. Han fikk ihvertfall agro ganske ofte, og i motsetning til før, så holdt han seg i live mye lenger. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Mmm vil nopk si conq > barbar anyday. Conq kan tross alt bruke full plate nå Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har ikke bankkonto - i think. Bestill fra absoluttspill.no, da kan du få det tilsendt som postoppkrav. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Hvis man velger pay by cash, får man regning i posten? Edit: sorry for dobbeltpost. Endret 26. juni 2009 av Mevon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå