Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg har en lvl 80 DT på fury, men sluttet pga. ganking etc..

Kan jeg lage en lvl 50 karakter på en annen server, eller gjelder det bare på den serveren du har en lvl 50+ karakter?

Mener å huske at man må ha den samme lvl50+ charactern på samme server som den man vil lage den nye på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betalte for en måned gametime for 10-15 minutter siden men jeg får ikke spilt.

På nettsiden står det at kontoen er åpen for spilling og betalingen gikk gjennom, men får ikke logget inn på klienten. Noen andre som har opplevd dette problemet?

edit: Fungerer selvfølgelig rett etter at jeg skrev dette :roll:

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Kan jeg lage en lvl 50 karakter på en annen server, eller gjelder det bare på den serveren du har en lvl 50+ karakter?

Bare på den serveren du har den over 50 på ja.

Dette stemmer faktisk ikke. :D

Jeg lagde nettopp en level 50 Barbarian på Crom, alle mine andre characters er på fury.

DIGG! :D

Lenke til kommentar

Så sånn jeg har fortstått det (etter ett svar) Så burde jeg starte på en PVE server? Og vilken class burde jeg velge?

Nevn en server som kansje noen kan hjelpe meg senere ingame da :)

Edit: Laste ned 12 gig med 600Kbs når jeg kan ha opptil 2 Mbps -.-' 6 timer igjen :p

Endret av Ullsokk1
Lenke til kommentar
Så sånn jeg har fortstått det (etter ett svar) Så burde jeg starte på en PVE server? Og vilken class burde jeg velge?

Edit: Laste ned 12 gig med 600Kbs når jeg kan ha opptil 2 Mbps -.-' 6 timer igjen :p

uheldig tidspunkt, jeg hadde 1.3 mb her (tyskland) for noen timer siden!

Lenke til kommentar

Bare på den serveren du har den over 50 på ja.

Dette stemmer faktisk ikke. :D

Jeg lagde nettopp en level 50 Barbarian på Crom, alle mine andre characters er på fury.

DIGG! :D

Wooot.. :O

Da skal faen meg jeg og gjøre det. :p

Lenke til kommentar
Hei! Vurderer å teste AOC! Men lurer på noen enkle ting.

Hvordan er det å levle opp til 80? Tar det like lang tid som å levle i WoW? Hvilken server er det jeg burde starte på for å få lett groups og mange nordiske?

Jeg levelet en Necro til 80 på såvidt over 4 dager played, det var ihvertfall rasende festlig. (Necro har seriøse mana-problemer atm)

Kjørte akkurat gjennom BRC Wing 3, og det gikk veldig bra med tanke på alle de dårlige buidsa vi hadde. :D

Spillet virker smoothere, load tiden virker kortere og det er mindre lagg. Kan være jeg drømmer :D

Bear Shaman fungerer veldig bra, det er enda mer trykk på debuffing etter patchen og healing/dps er omtrent som før.

Lenke til kommentar
flere som har lagd en lvl 50

Tenker jeg skulle vente litt. Har to lvl 80 og en lvl 32.

En som hadde en bra ide, og det var å vente til expansion pack, og håpe på en ny type klasse, og så bruke den gratis lvl 50 da.

da må det vel være mye morsommere å levle den opp hele veien... ?

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Crom som er PvE. Er lvl 20 nå,men får ikke spillt på ca to uker pga ferie. Så kan godt være du er i høyere lvl når jeg kan spille igjen mener jeg. Etter det kan vi seff teame opp! Mayeryk er navnet på karakteren.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å levle opp til 80? Tar det like lang tid som å levle i WoW? Hvilken server er det jeg burde starte på for å få lett groups og mange nordiske?

Jeg levelet en Necro til 80 på såvidt over 4 dager played, det var ihvertfall rasende festlig. (Necro har seriøse mana-problemer atm)

Kjørte akkurat gjennom BRC Wing 3, og det gikk veldig bra med tanke på alle de dårlige buidsa vi hadde. :D

Spillet virker smoothere, load tiden virker kortere og det er mindre lagg. Kan være jeg drømmer :D

Bear Shaman fungerer veldig bra, det er enda mer trykk på debuffing etter patchen og healing/dps er omtrent som før.

CROM er en bra server. PVE server.

Et stooooort norskt guild der "Auditor forutna juvat"

Lenke til kommentar

CROM er en bra server. PVE server.

Et stooooort norskt guild der "Auditor forutna juvat"

Er det bare og joine det guildet eller må man sende søknad eller noe? Leter etter guild på Crom. :p

Lenke til kommentar

Hei! Etter jeg patchet så får jeg ikke lenger opp noen meny i Age of Conan. Alle oppstartsvideoene gir kun sort skjerm, men lyd og alt er på plass.

Kjører Windows 7 med nyeste nVidia-drivere på to 9600 GT-kort i SLI.

Noen ideer?

Dette er alt jeg ser i hovedmenyen:

post-42579-1245959029_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...