wûst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Er det bare meg eller ble patchen mye større ¨nå? :o ligger på 1,38gb nå! Var på 891mb i stad.. Endret 24. juni 2009 av Sattern Lenke til kommentar
anbar Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 jeg trodde også at jeg var blitt ferdig... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hmm jeg hadde bare 891mb så kunne jeg spille.. Anyways..OMG bra update! Demoen min har 3 ganger så mye HP som før : D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 "Nå skal endelig spillerne få spillet de ventet på"..hm. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvorfor må jeg laste ned så mye mer da?!?!?!? Jeg har lastet ned 1gb nå og mangler fotsatt 700mb for fitte Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 lasta alt ned, skjer med at alle sir man kan lage en lvl 50 kar for free? noen sier man må ha subscriba i 6 mnd, andre sier man må ha en lvl 50 fra før.. å noen sir man må ha begge. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 lasta alt ned, skjer med at alle sir man kan lage en lvl 50 kar for free? noen sier man må ha subscriba i 6 mnd, andre sier man må ha en lvl 50 fra før.. å noen sir man må ha begge. Man må ha minst en character som er minst lvl 50. Men hvis du har subcvriba i over 6 mnd så får du en ekstra character-slot. (har ikke peiling om dette er implantert i spillet enda) Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Originally Posted by Silirrion View Post Next up and I think most interestingly for most of you, there will be a new option for players who already have a character above level fifty. All players with characters above level fifty will now have a one time option to create a new character that starts life at level fifty. This character can be of any class you want to make so you can jump straight into a different class after the update without having to go through the early leveling stages. This will be available to all players from here on in after they reach the milestone of leveling a character to level fifty. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 flere som har lagd en lvl 50 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 flere som har lagd en lvl 50 Tenker jeg skulle vente litt. Har to lvl 80 og en lvl 32. En som hadde en bra ide, og det var å vente til expansion pack, og håpe på en ny type klasse, og så bruke den gratis lvl 50 da. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Vurderer å teste AOC! Men lurer på noen enkle ting. Hvordan er det å levle opp til 80? Tar det like lang tid som å levle i WoW? Hvilken server er det jeg burde starte på for å få lett groups og mange nordiske? Lenke til kommentar
alike Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hmm jeg hadde bare 891mb så kunne jeg spille.. Anyways..OMG bra update! Demoen min har 3 ganger så mye HP som før : D Men NPCer gjør deretter med dmg... Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Okei, men, kan jeg lvle en opp til lvl 50 nå å få en gratis 50, eller var det bare de som hadde 1 50+ fra før av som fikk? :9 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Går noen rykter i global nå om en kommende expansion.. Er det noen som har hørt noe konkret om det? Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Noen som kan poste eksempel på hvordan den nye patchen forandret item stats? Gjerne et bilde av hvordan stats ser ut nå. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Ser at man og kan flytte til annen server og. Da skal jeg flytte over conqen min til crom som er over lvl 50, og lage meg en ny lvl 50 der ^^ Gidder faen ikke fury. edit: Eller, det var vell spesifikke servere man kunne gjøre det? Endret 24. juni 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hei! Vurderer å teste AOC! Men lurer på noen enkle ting. Hvordan er det å levle opp til 80? Tar det like lang tid som å levle i WoW? Hvilken server er det jeg burde starte på for å få lett groups og mange nordiske? Tipper en normal leveling tar 6 dager /played. Men husk, veien til 80 er også viktig å nyte. Tror det er mange norske på både Fury (pvp) og Crom (pve). Soldier og Priest er vel som regel lettest å få group. Tror Barbarians og kanskje Necro / Demo har vanskeligst å få group invite. Okei, men, kan jeg lvle en opp til lvl 50 nå å få en gratis 50, eller var det bare de som hadde 1 50+ fra før av som fikk? :9 Du kan levle opp til lvl 50, og deretter lage en ny character som er lvl 50. Altså det gjelder ikke bare for de som har en 50+ fra før av. Går noen rykter i global nå om en kommende expansion.. Er det noen som har hørt noe konkret om det? Rykter er rykter. Men det skal komme en expansion en eller annen gang, men tror det ikke er noen detaljer om det (bortsett fra et concept-bilde. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har en lvl 80 DT på fury, men sluttet pga. ganking etc.. Kan jeg lage en lvl 50 karakter på en annen server, eller gjelder det bare på den serveren du har en lvl 50+ karakter? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 flere som har lagd en lvl 50 Vurderte det, men droppa det ...vil heller lære en ny klasse fra starten av. Men kanskje slette den gamle lvl 26 conq'en, og starte en ny på 50? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå