Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Har latt den "fake" downloaderen stå på bare for moro skyld. sitter med ca 230KB/sec nå. Lastet ned 10%. Blir morsomt å se om jeg får ned hele og om den evt kommer til å funke eller om jeg må laste ned på nytt når de legger det ut igjen.. :p Tar det ikke så tungt. Har jo 10mbit linje, så det gjør ikke så mye om jeg må laste ned på ny.

Lite å gjøre ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lite å gjøre ? :p

How did you know? :D

Hadde nattevakt i natt, så jeg sitter uansett bare å sløver. Har fri frem til mandagsmorgen, da må jeg jobbe, selv om det er helligdag. Også er det rett til Bergen med party og alt det der. Bra jeg har laptop med meg som jeg kan laste ned på mens jeg er i Bergen. :D

Lenke til kommentar

Haaahhaha.

Det var noe folk her som drev på å sa at de skulle rapportere alle under 18 som spilte AOC o.l.

Se hva jeg fant på account setnings da:

Force Parental Control

With Parental Control Always On, you will not be able to switch it off in the game client.

Check Always On if you have children playing the game and you do not want them to be able to turn off the Parental Control in the game.

With Parental Control on, the violence in the game will be less explicit.

Tror ikke de har noen planer om å nekte de under 18 å spille... :roll:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor mange Player Cites det kan være?

Altså kan alle guildene ha sin egen by ?

mener det er 8 byer (i PvP-området?) per server, så en guild må vel være blandt de 8 beste på servern for å ha by

Endret av Tremolo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...