lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har latt den "fake" downloaderen stå på bare for moro skyld. sitter med ca 230KB/sec nå. Lastet ned 10%. Blir morsomt å se om jeg får ned hele og om den evt kommer til å funke eller om jeg må laste ned på nytt når de legger det ut igjen.. Tar det ikke så tungt. Har jo 10mbit linje, så det gjør ikke så mye om jeg må laste ned på ny. Lite å gjøre ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Blir det noen gratis trail på AoC? Vil gjerne teste det ut litt mer først, før jeg kjøper det. Og hvis det er en sånn trail, må man registrere kredittkortet sitt(som i WoW) for å kunne lage konto? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Blir nok ingen trail med det første, da må du få en buddy key av noen med CE Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Gratis trial kommer nok ikke før om ei stund i så fall. Blir sikkert ganske lenge til. Men er ingen som kan vite noe sikkert da. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Okei da så, får jeg vell bare kjøpe det da Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror ikke du blir å angre ! <3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tror ikke du blir å angre ! <3 Hehe ikke jeg heller, det lille jeg fikk prøve fra Gamespot sin PvP weekend var ihvertfall for det meste bra Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Heldige jævel ! Jeg sitter bare å venter på 17. mai jeg ! ;< Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lite å gjøre ? How did you know? Hadde nattevakt i natt, så jeg sitter uansett bare å sløver. Har fri frem til mandagsmorgen, da må jeg jobbe, selv om det er helligdag. Også er det rett til Bergen med party og alt det der. Bra jeg har laptop med meg som jeg kan laste ned på mens jeg er i Bergen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Makes us two. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Haaahhaha. Det var noe folk her som drev på å sa at de skulle rapportere alle under 18 som spilte AOC o.l. Se hva jeg fant på account setnings da: Force Parental Control With Parental Control Always On, you will not be able to switch it off in the game client. Check Always On if you have children playing the game and you do not want them to be able to turn off the Parental Control in the game. With Parental Control on, the violence in the game will be less explicit. Tror ikke de har noen planer om å nekte de under 18 å spille... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ER jo klin umulig å nekte folk under 18år å spille, hvordan skulle de fått til det? Krevd personnummeret ditt? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Selvfølgelig vil ikke Funcom at alle under 18 skal holde seg unna, for da blir det et mye mer begrenset marked for dem = mindre penger og Funcom er akkurat som alle andre selskaper, de elsker penger. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har bestilt CE, og har et lite spørsmål. Får man Rhino mounten på bare en charr? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Du kan vell ta /claim på pre-order items opptil 5 eller er det 7 ganger tror jeg Altså fem eller syv karakterer vil det da fungere på, ikke at jeg kan bekrefte det. Men mener jeg leste det et sted Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som vet hvor mange Player Cites det kan være? Altså kan alle guildene ha sin egen by ? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ER jo klin umulig å nekte folk under 18år å spille, hvordan skulle de fått til det?Krevd personnummeret ditt? Jeg vet jo det, sa bare at det var noen som sa at de skulle rapportere dem o.l (: Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Noen som vet hvor mange Player Cites det kan være?Altså kan alle guildene ha sin egen by ? mener det er 8 byer (i PvP-området?) per server, så en guild må vel være blandt de 8 beste på servern for å ha by Endret 10. mai 2008 av Tremolo Lenke til kommentar
arlion Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 det er battlekeeps, mener å huske at alle guilds kan ha player cities, men battlekeeps er det kun 8 av per server. mener det var slik, om det ikke stemmer beklager jeg på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå