Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For alle melee klasser er det ikke anbefalt da det i veldig stor grad hemmer muligheten til å skade flere på en gang mens rangere (og muligens spellcastere som ikke driver med mye AoE) vil til dels dra nytte av det

 

Spørs litt på playstyle. Viss du som regel holder inne høgre museknapp for mouselook, vil ikkje autofacing snu deg i uønska retninger. Den kicker først inn når du slepper museknappen. Dermed kan det vere nyttig å ha på autofacing slik at du til ei kvar tid berre kan gå ut av mouselook, charen din snur seg automatisk til target, og du fyrer i stand crowd control eller combo finisher som er bortimot garantert å treffe.

 

Videre er muligheiten til å skade fleire på ien gang som regel negativ i pvp, siden 2 targets tar mykje mindre dmg pr target, og ein får dermed ikkje drept nokon av dei. Ideellt sett skal ein snu seg slik at ein treffer den av targeta som tåler minst dersom to står inntil kvarandre, men det gjer ein like godt eller betre uten å bruke autofacing uansett.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar

litt lyst å prøve DW med barbaren min igjen, men føler at jeg må holde meg til 2h siden jeg har en level 65 epic 2h våpen. er 67 no så er det noen som har noen formeninger om dette? vil det være ulønsomt å gå over til dw når jeg har såpass bra 2h og ingen 1h utenom hva trader kan by på?

 

Og er det noen fra nordlys her? spillte sammen med 2 fra nordlys i går :)

Lenke til kommentar

tro det eller ei, har klart å "rota" vekk CE boksen min til AoC. må ha forsvunne under en av flytte lassene siden jeg cancla kontoen. Vet ikke helt hvordan det er mulig å miste noe så stort, men har no gjordt det. Er det NOEN som helst måte å laste ned spillet på? har spillet på min pc, men vil ha det på laptopen også. 

 

finner ikke noen måte å laste den ned på via https://register.ageofconan.com/account

Lenke til kommentar
Har noen her mulighet til å ta noen bilder av sin Collectors edition og supplere med høyde og breddemål? Har aldri sett en IRL så ville sette stor pris på det

 

 

gallery_4000_182_16090.jpg

 

Boksen er ca like bred som et A4 ark lagt i bredden og like høyt som ett stående A4 ark. Som du ser på bildet så kan du brette den ut som en bok. Den er like tykk som ca en håndflate.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det ca før accounten reaktiveres om man legger til ny subscription? Jeg spilte AOC den første måneden i fjor, men som de fleste andre ble jeg lei av alle problemene. Bestemte meg for å gi det en ny sjanse nå, men det står fortsatt "Account frozen" ingame etter at jeg har betalt.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det ca før accounten reaktiveres om man legger til ny subscription? Jeg spilte AOC den første måneden i fjor, men som de fleste andre ble jeg lei av alle problemene. Bestemte meg for å gi det en ny sjanse nå, men det står fortsatt "Account frozen" ingame etter at jeg har betalt.

 

Spørs hvordan type du betaler.. kredittkort? da tar det maks 10 min.

Bank? en dag.

Lenke til kommentar

30-40...flere steder tror jeg fungerer.

 

Khopshef Province er fint sted å starte, hvis du er ferdig med alle elitequestene i Conall`s Valley som er på ca. 28-32.

 

Da sammen med Wild Lands of Zeleta så kommer du til slutten av 30 tallet, og bryter 40 tallet med Sanctum instancet lett.

 

EDIT: 40+ Fields of the dead eller Tarantia Noble District.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...