Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg begynnte på PvE server nå har jeg endelig fått "hekta" på spillet. Slipper denne fordømte gankingen. lvl 1 - 30 på PvE gikk like fort som 1 - 20 på PvP server.

Eneste minuse er vell at JEG ikke kan ganke folk. :p :p

Men faen så deilig det er å få queste i fred!

Lenke til kommentar

Har spilt Bear Shaman opp til level 38. Må si at klassen skuffer meg, den er lett å knekke og er fortsatt sårbar fra angrep fra de aller fleste i pvp. Prøvde meg på Necromancer, og må si at jeg koser meg mye mer. Veldig moro å spille, og AOC har tatt seg opp igjen i spillbarhet. BS er en sosial kosegutt, det skal den ha, men særlig helse og slagkraft har den ikke, og jeg ble lei den evige healingen.

Lenke til kommentar
Har spilt Bear Shaman opp til level 38. Må si at klassen skuffer meg, den er lett å knekke og er fortsatt sårbar fra angrep fra de aller fleste i pvp. Prøvde meg på Necromancer, og må si at jeg koser meg mye mer. Veldig moro å spille, og AOC har tatt seg opp igjen i spillbarhet. BS er en sosial kosegutt, det skal den ha, men særlig helse og slagkraft har den ikke, og jeg ble lei den evige healingen.

Ja sant nok, Bearshaman suger i low lvl men den er ganske OP i lvl 80.

Lenke til kommentar

Morsom at det er ALLTID en eller flere som spør om det spørsmålet der på hver eneste side. :p Bare blad bakover så finner du sikkert 100 av det samme spørsmålet. ;)

Men Ja, det er bedre enn det var da det ble sluppet ut. :)

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Ja sant nok, Bearshaman suger i low lvl men den er ganske OP i lvl 80.

Bear Shaman blir aldri OP (De er blitt nerfet for mye til det).

På den andre siden så har jeg aldri vært i et raid med mindre enn 2stk Bear Shamans. Bra healing, bra debuffing, bra buffing. DPS-en er ikke så veldig mye å skryte av, men den er ikke helt crap heller. Har ikke sjekket noen raid-logs i det siste, men lå sånn ca midt på treet etter nerfen.

Det beste med BS er at det er en veldig morsom klasse å spille. Vet ikke hvorfor du mislikte healingen, du har en big heal som du kan kjøre en gang i minuttet som tar 1,5 sekunder og en cone heal som tar 0,5 sekunder å kaste (som du gjerne har en 16% damage buff på), og til sist en group heal som er instant å kaste og gir det neste slaget (comboen) 50% mer damage.

Nå skal det sies at Necro er veldig morsom å spille den også, main characteren min er en BS og den eneste level 80 alt-en er en Necro. Necro er definitivt bedre i PvP.

Lenke til kommentar

jeg holder paa aa levle en 33 hox naa, gaar en/to levler om dagen, spiller ikke emr enn 2 timer maks. Veldig göy, men utfordrende. jeg var tidligere barbar og merker jeg blir litt irritert paa stunningen fra nettopp denne klassen. Blir jeg stunnet i 3-5 sekunder er jeg död. Unngaar jeg stunningen (flaks) saa dör dem greit ;)

som tidligere sagt, trykk riktig!

Lenke til kommentar
jeg holder paa aa levle en 33 hox naa, gaar en/to levler om dagen, spiller ikke emr enn 2 timer maks. Veldig göy, men utfordrende. jeg var tidligere barbar og merker jeg blir litt irritert paa stunningen fra nettopp denne klassen. Blir jeg stunnet i 3-5 sekunder er jeg död. Unngaar jeg stunningen (flaks) saa dör dem greit ;)

som tidligere sagt, trykk riktig!

Har ikke HoX stun-charge de kan bruke? Burde klare å gjøre nok DPS på en barbar til å få han ned før stun-en er ute? :)

Sloss mot en HoX med Bear Shamanen min, det holdt akkurat :D

Lenke til kommentar
Har noen her mulighet til å ta noen bilder av sin Collectors edition og supplere med høyde og breddemål? Har aldri sett en IRL så ville sette stor pris på det

Er på jobb nå så kan ikke hoste fram noe bilde, men forestill deg en telefonkatalog bare litt mindre og bredere så er du der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...