Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Husker da jeg sluttet med AOC, siste gang jeg spillte så var det en dust som drev og ganket meg. Etter hvert så sto han og lurte der man spawner etter å ha blitt drept og. Tok meg ut så snart jeg kom inn i spillet igjen. Dette gjorde han gang på gang.

Jeg var lvl47 eller der om kring.

Slo av spillet og har ikke rørt det siden, det er ikke pvp når folk driver på slik da er det bare plaging.

 

Han står nok og venter på deg fortsatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne noen fortelle meg litt mer om Conq vs barbar? har startet å spille igjen og fant vel ut at jeg skulle starte på nytt.

 

Har en level 69 barbar fra før og likte å spille med han, det eneste jeg kunne sette fingeren på var at han hadde litt lite surv og litt få kombos.

 

Har også en ToS og BS rund level 40 men likte ikke spell casting og BS vart litt kjedelig siden han hadde litt for lite HP og kun 2h blunt.

 

Har alltid likt MDPS og liker å være den som springer inn først (er litt barbarisk i spille stilen). Så hvordan er Conq i forhold til barbar (hva har mest dps, kan en conq sneake osv).

Lenke til kommentar
Begynner nesten bli lei pvp-serveren. Det er så inni h.... mye ganking. Men det feigeste er spillere som følger etter meg (BS lvl 35) og ser på at jeg tar ut noen vanskelige oppgaver, nesten blir drept, også går de løs på meg når jeg akkurat er ferdig. Hvor feig går det an å bli?! I går sjedde det så mange ganger at jeg ikke gadd mer, slo av hele driten.

 

det er det bitre med pvp, dog blir det bedre naar de angriper deg med litehp og de likevel taper, da er det göy!

Lenke til kommentar
Har også en ToS og BS rund level 40 men likte ikke spell casting og BS vart litt kjedelig siden han hadde litt for lite HP og kun 2h blunt.

 

Bear Shaman blir morsommere og morsommere jo høyere i level du kommer. Pass på å ha den største hot-en kjørende når du går inn i kamp, bruk charge og knockdown tidlig. Alt av equipment skal ha +health.

 

Det er også sinnsykt morsomt som BS og teame med mager, ettersom du får damage shielded deres. Da holder plutselig hot-ene følge med damagen og du er drit vanskelig å drepe.

 

På level 60 så får du tilgang til Rampage som gir deg masse natural health regen og mer damage. Du får også Weight of the World som er en 40% damage buff som du kan bruke hvert 2. minutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
det ble for enkelt... da er det ikke noe göy lenger...

Er vel strengt tatt kun på testlive de har han da for at folk skal kunne teste ut hvordan AoC vil være med den nye patchen.

Lenke til kommentar
har akkurat lastet ned trial for å se hvordan aoc er. Lurer da på hvordan aoc er når man kommer i høyere lvl. Har hørt at det blir kjedelig etter lvl 20 =/

Det er mindre voice-overs etter level 20, gameplayet blir morsommere og morsommere. :)

 

Det tok meg ca 4 dayer played = 96 timer å levele til level 80, og de siste levelene går litt tregere enn de før. (Dette er med en Necromancer, det tok meg ca 9 dager med en Bear Shaman).

Lenke til kommentar
er ganske ny her og skal lage meg en ny character. Er usikker på hvilken klass jeg burde velge. Noen tips/ideer og innspill?

 

hva liker du aa spille, brutalt: barbar/conq

litt mer koselig bear saman

magisk: DT

 

 

Mysticon: barbar er kjempe göy, har ikke prövd conq, men eneste maaten a finne ut er vel og kose seg litt med en(!)..

Lenke til kommentar
er ganske ny her og skal lage meg en ny character. Er usikker på hvilken klass jeg burde velge. Noen tips/ideer og innspill?

 

hva liker du aa spille, brutalt: barbar/conq

litt mer koselig bear saman

magisk: DT

 

 

Mysticon: barbar er kjempe göy, har ikke prövd conq, men eneste maaten a finne ut er vel og kose seg litt med en(!)..

 

Hvordan kan du kalle Bear Shaman for koselig? :D

 

Når du treffer noen med Shrewd Blow V stacket med:

Empowered Renewal (+50%),

Weight of the World (+40%),

Aspect - Blood Fever (+20%),

Blood Champion (+16%)

og Rampage (liten static damage buff), så gjør du BRA med damage. :)

 

Hele greia kan kjøres hvert 2. minutt, uten WotW ca hvert 12. sekund. (Blood champion har 40 sek cooldown og varer i 15 sekunder, så du skal klare å få avgårde to Shrewd blow med den på, og så to uten)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Da har jeg valgt class.... ble til conqueror :p Vet ikke om det er bra eller dårlig jeg. Spiller på en trial acc. Eneste minuset jeg ser hittil er at jeg møter ingen andre i spillet :( Spiller på en server som heter ScullCrusher. Blir litt ensomt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...