Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Tja er nå ikke bare PoMen som er enkel og lvl av healer klassen. Har selv lvl'et en ToS opp til 80 for en liten stund tilbake og gikk ganske så lett det også :p Som tos klarer jeg enkelt og ta ut rundt 2-4 mobs samtidig, har mye dps(hvis man speccer seg riktig) og en grei healing. ToSen funker også ganske så godt i grupper siden vi har en del aoe og en fin health buff hvis det ikke er med noen pomer, og f.eks bare en ekstra bs. Eller som bare tosen aleine.

ToSene skulle også være greie i pvp på lvl 80, men jeg suger i pvp så jeg blir drept av alle uansett ;S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heiho, var ivrig med AoC engang. Tenker kanskje på å komme tilbake? eller er det verdt det?

Er det mange som spiller?

Er det mer stabiliserte classes? noen nye kanskje? (spilte da det kom ut)

takktakk

Svaret er JA på alt. Mye mer stabilisert, men ingen nye klasser. Spillet er ganske anderledes siden det kom ut, det er mye bedre nå. Jeg spiller på FURY serveren og har en følelse at den er overfull av og til:) Veldig mange spiller nå.

Lenke til kommentar

Hvem mener dere er den beste til å lvle alene? Altså, hvem som er best mot mobs. Har testet noen forskjellige nå, men finner liksom ingen som passer meg. :p Har lyst på noen med god AoE og dmg.

Har testet Conq(54), Ranger(23) og holder på med en Necromancer(16) nå. Men kommer det flere enn 3 mobs på samma lvl som meg, så sliter jeg litt.

Mulig jeg er litt noob og da.

Hva med HoX? Da spillet kom ut, hørte jeg at de var knallhare til å drepe maaange mobs alene. Hvordan er de nå?

Lenke til kommentar
Hvem mener dere er den beste til å lvle alene? Altså, hvem som er best mot mobs. Har testet noen forskjellige nå, men finner liksom ingen som passer meg. :p Har lyst på noen med god AoE og dmg.

Har testet Conq(54), Ranger(23) og holder på med en Necromancer(16) nå. Men kommer det flere enn 3 mobs på samma lvl som meg, så sliter jeg litt.

Hva med HoX? Da spillet kom ut, hørte jeg at de var knallhare til å drepe maaange mobs alene. Hvordan er de nå?

Dark Templar er kjent for å kunne klare å ta mange mobs på en ganng. Men han gjør ikke så mye skade da. (Har du sett Paladin i WoW drive å AoE grinde... er som den)

God AoE og DMG; ville ha sakt Demo eller Necro. Men disse går i cloth, så de dør ganske fort. Men hvis du da hadde teamet opp med en soldier slik at han kunne tatt aggroen, så får du nok gjøre litt AoE i fred.

Lenke til kommentar

Spillte Paladin da jeg spillte WoW for noen år siden.

Ja har sett litt på noen DT som springer rundt og dreper mobs, og ser de klarer seg rimelig bra. Men de er vell Tanking class (?) Vil helst være noen som er gode i PvP og. Mulig de er det og da.

Skal teste en DT på testlive serveren og se hvordan de er. ^^

Lenke til kommentar

Necromancer klarer fint 5-8 mobs etterhvert ved å AOE nuke dem rett ned med perfekt timeing. Hvis du er mindre vågal kan du bruke en instant AOE fear, men da må du ha en pet å sacrifice.

Før Necromancer får slow på Gelid Bones, eller insta-fear så klarer de ikke sååå mange av gangen.

HoX er fortsatt kickass, men de slår ikke Necromanceren ;)

AoC er faktisk litt kult lagt opp, etterhvert som du får flere powers/spells osv så klarer du fler og fler mobs - så sant du kan spille characteren din. Det er ikke som i andre spill hvor spillet er lett til å begynne med* ;)

Har grindet lower deathmaster camp alene med en Necro i ca 30 min, dette området blir gjerne okkupert av grupper på 2-6 stykker, så Necro har SYK dps og survivability.

*Gjelder ikke de første 5 levelene som er en tutorial.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Skal teste en DT på testlive serveren og se hvordan de er. ^^
DT får i allefall en stor buff i 1.5 patchen og kommer nok til å være den beste tanken etter det jeg har hørt.

Har hørt noe annet. Guardian skal fortsatt være den beste pga buffene sine. Så en som regnet det ut og guardian tålte bitte grann mer. Men kan ikke si noe sikkert fordi det kommer nye oppdateringer til 1.05 uke for uke, så mye har sikkert forandret seg siden jeg leste det.

Lenke til kommentar

Alle caster-klassene er bra på AoE og dmg. Spiller for tiden en demo (lvl 46 nå), og har ingen problemer med 3-4 mobs på samme level. Morsom klasse å spille, forøvrig :) . Har også sett demo'er farme bosser i epic Kesh....aleine.

ToS er riktignok en prest, men også caster, med bra dmg i tillegg til healing. En klasse som kommer kommer seg fort til lvl 80.

Mitt tips....finn en klasse du liker, og lær deg å spille den (riktig bruk av combos/spells, abilities og buff's).

Lenke til kommentar
Har også sett demo'er farme bosser i epic Kesh....aleine.

En liten kommentar her er at Demo har masse crowd-control. Vanligvis kan ikke Demo tanke, men CC-en bryter først etter at mob-en har tatt 20% av livet sitt i skade. Bossene i Epic Kesh har såpass mye liv at den første CC-en din rekker å recharge før den siste CC-en breaker.

En Demo kan mao ikke nødvendigvis tanke lavere level mobs så bra - de har ikke nok liv. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...