Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Minner på at det er en 1-års jubileum i dag, i Noble Distric (utenfor inngangen til Conan). Møt opp ASAP

Denne eventen ble vel mer eller mindre en stor fail.. Det hele gikk ut på at folk skulle samles og skyte opp fyrverkeri. Skjønner ikke at funcom greier å rote det til så mye for seg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Blir jo helt på tryne å prøve å sammenligne WoW mot Aoc.

Begge to er MMORPGer, så det er ikke helt galt, problemet er heller hvorvidt man burde.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve Age of conan igjen, bare for å se hvordan DX10 var. Men jeg får ikke åpnet spillet. Får bare Failed to initialize rendering subsystem.

Nå har jeg nyeste drivere, og selve grafikkortet burde ikke ha problemer med dette spillet (GTX 280). Noen som har en rask løsning, eller finnes det ingen?

Lenke til kommentar

Er det noen som har lastet ned testlive i det siste? Jeg har gjort alt som står i fremgangsmåten, men når jeg starter opp må jeg laste ned en 13 GB patch. Er dette meningen?

Der ja, måtte bare gjøre den flyttingsgreia på nytt..

Endret av Snusmumrikk1
Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle prøve Age of conan igjen, bare for å se hvordan DX10 var. Men jeg får ikke åpnet spillet. Får bare Failed to initialize rendering subsystem.

Nå har jeg nyeste drivere, og selve grafikkortet burde ikke ha problemer med dette spillet (GTX 280). Noen som har en rask løsning, eller finnes det ingen?

Hmm...

- Mail support...

- eller bruk forumene deres..

Eller bare reinstallerer i tilfelle noe er galt med softwaren.

Lenke til kommentar

Jeg retunerer nå etter et opphold på 10mnd, gir aoc en ny sjangs :D

Spilte barbarian før jeg slutta, men tenkte jeg skulle starte med ny char nå, så rolla en priest of mitra.

Er pom en grei klasse når det kommer til solo levling?

Hvordan hevder pom seg i duels/group pvp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

PvP som PoM er mulig, men veldig tricky og til tider vanskelig. Leveling er helt greit, man dør svært sjeldent men det tar til gjengjeld temmelig lang tid. Gruppeleveling er anbefalt, i allefall etter min erfaring :)

Lenke til kommentar

For å være hetl ærlig så ser jeg ikke problemene med PoM som tydligvis mange andre gjør. Hørte ofte at healer classes var vansklige å lvl'e opp osv.

Men etter selv å ha spilt en PoM opp til 78 så er jeg så utrolig fornøyd. Utrolig lett å lvl'e med og er helt super i grupper og AoE lvling.

Har ikke hatt noen problemer med PvP for å være ærlig. Har slått de fleste classene i duells og i flere tilfeller 2-3 motstandere. PoM fungerer også supert i PvP, men husk bare at du er healer så folk går fort etter deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg sier ikke at det er vanskelig å levle PoM, bare at det går ikke like fort som f.eks. Conq eller Barb :p

Lenke til kommentar

Oh you pvp newbz!

PoM er absolutt den beste group PvP klassen å ha med, masse cc-support og god healing. Om du satser på minigames/world pvp/small-scale group pvp så roll en pom.

Duel vis, nja, de har et rimelig kjekt one shot specc, samt at de kan tanke de aller fleste klassene med armor of faith.

Absolutt en god klasse.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det er vanskelig å levle PoM, bare at det går ikke like fort som f.eks. Conq eller Barb :p
Ikke bare du som har sagt sånt, men kan ikke is det går noe saktere. Tror jeg har 5 dager å noen timer på min 78 PoM og det er uten veldig lite powerlvling så må si d går ganske så fort.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...