JGR Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Minner på at det er en 1-års jubileum i dag, i Noble Distric (utenfor inngangen til Conan). Møt opp ASAP Denne eventen ble vel mer eller mindre en stor fail.. Det hele gikk ut på at folk skulle samles og skyte opp fyrverkeri. Skjønner ikke at funcom greier å rote det til så mye for seg selv. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Blir jo helt på tryne å prøve å sammenligne WoW mot Aoc. Og jeg ler på 1års jubileumet til funcom. Er glad jeg ikke orket å logge på idag. :!: Lenke til kommentar
psyches Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det 1-års- eventen var en stor fail, sløste bort 2 timer på å vente på ingenting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Blir jo helt på tryne å prøve å sammenligne WoW mot Aoc. Begge to er MMORPGer, så det er ikke helt galt, problemet er heller hvorvidt man burde. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ja begge er MMORPG's men føler det blir veldig vanskelig å sammenligne disse to. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tenkte jeg skulle prøve Age of conan igjen, bare for å se hvordan DX10 var. Men jeg får ikke åpnet spillet. Får bare Failed to initialize rendering subsystem. Nå har jeg nyeste drivere, og selve grafikkortet burde ikke ha problemer med dette spillet (GTX 280). Noen som har en rask løsning, eller finnes det ingen? Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Er det noen som har lastet ned testlive i det siste? Jeg har gjort alt som står i fremgangsmåten, men når jeg starter opp må jeg laste ned en 13 GB patch. Er dette meningen? Der ja, måtte bare gjøre den flyttingsgreia på nytt.. Endret 23. mai 2009 av Snusmumrikk1 Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tenkte jeg skulle prøve Age of conan igjen, bare for å se hvordan DX10 var. Men jeg får ikke åpnet spillet. Får bare Failed to initialize rendering subsystem. Nå har jeg nyeste drivere, og selve grafikkortet burde ikke ha problemer med dette spillet (GTX 280). Noen som har en rask løsning, eller finnes det ingen? Hmm... - Mail support... - eller bruk forumene deres.. Eller bare reinstallerer i tilfelle noe er galt med softwaren. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sikker på at du har rett operativsystem? Hvis jeg ikke tar helt feil nå så kan du ikke bruke DX10 med XP, som sagt, hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nei, du tar ikke feil Luchy. Man må ha Vista for å få dx10. Jeg har både XP og Vista installert på PC'en. Installerte AoC på XP partisjonen og kan fint spille i Vista (med dx10). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sikker på at du har rett operativsystem? Hvis jeg ikke tar helt feil nå så kan du ikke bruke DX10 med XP, som sagt, hvis jeg ikke tar helt feil. Har Dx10, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Seriøst... 8 timer cooldown på fyrverkeri? Fyrverkerilovene i Hyboria er jo strengere enn i Norge... 1. Lag fyrverkeri med 8 timer cd 2. Baser en "event" på allerede nevnte fyrverkeri... 3. ????? 4. Profit!! Lenke til kommentar
Winze Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg retunerer nå etter et opphold på 10mnd, gir aoc en ny sjangs Spilte barbarian før jeg slutta, men tenkte jeg skulle starte med ny char nå, så rolla en priest of mitra. Er pom en grei klasse når det kommer til solo levling? Hvordan hevder pom seg i duels/group pvp? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tror ikke PoM er en av de bedre klassene i PvP. Men i group-PvP så er det veldig kjekt å ha en healer med på laget (om ikke fler). Solo leveling, har egentlig ikke peiling. Men tipper at det skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 PvP som PoM er mulig, men veldig tricky og til tider vanskelig. Leveling er helt greit, man dør svært sjeldent men det tar til gjengjeld temmelig lang tid. Gruppeleveling er anbefalt, i allefall etter min erfaring Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 For å være hetl ærlig så ser jeg ikke problemene med PoM som tydligvis mange andre gjør. Hørte ofte at healer classes var vansklige å lvl'e opp osv. Men etter selv å ha spilt en PoM opp til 78 så er jeg så utrolig fornøyd. Utrolig lett å lvl'e med og er helt super i grupper og AoE lvling. Har ikke hatt noen problemer med PvP for å være ærlig. Har slått de fleste classene i duells og i flere tilfeller 2-3 motstandere. PoM fungerer også supert i PvP, men husk bare at du er healer så folk går fort etter deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg sier ikke at det er vanskelig å levle PoM, bare at det går ikke like fort som f.eks. Conq eller Barb Lenke til kommentar
psyches Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Oh you pvp newbz! PoM er absolutt den beste group PvP klassen å ha med, masse cc-support og god healing. Om du satser på minigames/world pvp/small-scale group pvp så roll en pom. Duel vis, nja, de har et rimelig kjekt one shot specc, samt at de kan tanke de aller fleste klassene med armor of faith. Absolutt en god klasse. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 fyrverkiet sugde... kunne de ikke heller ha gitt oss noe brukbart paa ettaarsdagen Sko til den nyfödte elnst. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg sier ikke at det er vanskelig å levle PoM, bare at det går ikke like fort som f.eks. Conq eller Barb Ikke bare du som har sagt sånt, men kan ikke is det går noe saktere. Tror jeg har 5 dager å noen timer på min 78 PoM og det er uten veldig lite powerlvling så må si d går ganske så fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå