Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

VRÆÆÆÆÆL !

 

Pokker så lei jeg blir av SCUM på Aquilonia serveren, man kommer seg ikke noe som helst sted i Kesh på level 75 og opp uten at de skal gå i lag på 20 mann å drepe deg gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang og hindre all progress i levlingen. Respad gankers kunne jeg gjerne vært foruten i AoC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VRÆÆÆÆÆL !

 

Pokker så lei jeg blir av SCUM på Aquilonia serveren, man kommer seg ikke noe som helst sted i Kesh på level 75 og opp uten at de skal gå i lag på 20 mann å drepe deg gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang og hindre all progress i levlingen. Respad gankers kunne jeg gjerne vært foruten i AoC

Hvis noen camper ress pad så er det bare å sende en petition siden det ikke er lov.
Lenke til kommentar

Da har jeg spilt i noen dager, og jeg koser meg :-) Spillet er mye mer stabilt enn da jeg ga opp like etter release. Er fremdeles en god del småbugs igjen, men det går stort sett greit. Spiller HoX, og etter jeg har ”shapeshifta” så svever våpenet mitt noen meter ekstra bakpå ryggen / nedi bakken når jeg ”holder” det. Jeg blir også enten skalla, eller får en annen frisyre :p

 

Dette og andre ”kosmetiske” feil bryr jeg meg lite om, men det som er irriterende er når jeg skal samle resources: Ca hver fjerde gang ender det opp med at jeg bugger når jeg skal gå videre etter at jeg har tømt ”noden”. Når jeg prøver å gå blir characteren min ”sugd” tilbake til noden. Jeg kommer meg ikke vekk uansett hva jeg gjør. Jeg fikk en kompis til å forklare hvordan det så ut på hans skjerm. Han sa at jeg bare satt inntil noden hele tiden…. Hver gang dette skjer ender det opp med at jeg må relog’e, og jeg har derfor slutta med gathering. Noen som vet dette skyldes / hva jeg skal gjøre for å unngå denne bugen?

 

Vi er fem kompiser som har starta å spille igjen. Presten er litt lavere lvl, så vi tenkte å vente litt på han så vi kan kjøre heroic sammen alle fem. Hvordan blir dette mtp XP/time i forhold til å kjøre normal-mode? Er det større sjanse for å få bedre loot på denne måten?

Lenke til kommentar

Når det kommer til loot, så kommer det helt an på hvor dere spiller i de forskjellige områdene. Om dere gjør epic modus og kun dreper vanlige mobs, vil ikke looten utgjøre noen forskjell fra normal. Men om dere derimot gjør heroic mode i ett område med en del sjefer, så vil hver sjef legge fra seg blått utstyr. Normal mode gir dere kun grønt utstyr.

 

Med tanke på at dere er 5 i en gruppe, og skal spille sammen mot 80, så lønner det vel seg å kjøre epic modus. Siden dere er såpass mange, vil xp'en bli en smule høyere enn hvis du hadde drept samme motstanderen alene i normal mode. Usikker på XP/time, siden dette kommer an på hvor mange dere greier å drepe i denne timen og hvilket level dere befinner dere på. Men om dere skal gå epic modus, er dere nødt til å finne ett område der det er masse motstandere, kommer til å gå treigt og bli kjedelig om dere dreper 4 - venter i 2-3 minutter til neste motstander osv.

 

Og det at du setter deg fast i noden har jeg ikke opplevd eller hørt om før, men mulig at det funker med en enkel /stuck kommando i chatten. Mener du at du setter deg fast i noden hver gang du samler ressurser?

Endret av Azraille
Lenke til kommentar

Takk for bra svar :)

 

Jeg setter meg ikke fast hver gang. Det er ganske random, men skjer vel ca 25% av gangene jeg samler ressurser. Ikke så ofte, men likevel plagsomt nok til at jeg slutta å samle.

Har ikke testa /stuck. Skal prøve dette neste gang.

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd å henge fast sånn en gang. Det var irriterende.

 

Det er akkurat som characteren er festet til en strikk. Du går et par meter, og så blir du dratt tilbake.

 

hörtes ut som funcom har funnet pä en farlig avhengighetskapende metode for ä hekte folk fast til spillet! :p

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt i noen dager, og jeg koser meg :-) Spillet er mye mer stabilt enn da jeg ga opp like etter release. Er fremdeles en god del småbugs igjen, men det går stort sett greit. Spiller HoX, og etter jeg har "shapeshifta" så svever våpenet mitt noen meter ekstra bakpå ryggen / nedi bakken når jeg "holder" det. Jeg blir også enten skalla, eller får en annen frisyre :p

 

Det at våpnet svever i lufta kan lett fikses ved å skifte våpen to ganger. Altså trykke shift+r to ganger. Har selv irritert meg over å bli skallet etter demonform, men fikset det ved å ikke gjemme hjelmen.

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd å henge fast sånn en gang. Det var irriterende.

 

Det er akkurat som characteren er festet til en strikk. Du går et par meter, og så blir du dratt tilbake.

 

Akkurat slik er det, ja :p

Kom du deg løs? Testa du /stuck?

 

Husker ikke helt hva jeg gjorde. Tror jeg relogga.

Lenke til kommentar
VRÆÆÆÆÆL !

 

Pokker så lei jeg blir av SCUM på Aquilonia serveren, man kommer seg ikke noe som helst sted i Kesh på level 75 og opp uten at de skal gå i lag på 20 mann å drepe deg gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang og hindre all progress i levlingen. Respad gankers kunne jeg gjerne vært foruten i AoC

Hvis noen camper ress pad så er det bare å sende en petition siden det ikke er lov.

 

Nope, ikke nå mer. GM's bryr seg ikke stort om det gitt

Lenke til kommentar
Hvordan er rollespillet i Aquilonia? Er det folk som lever seg inn i karakteren sin, eller er det vanlige folk som snakker OOC hele tiden?

 

Hvilket rollespill?

 

Siden jeg startet opp der så har jeg ikke sett noe slikt i Global noensinne, men det er flere guilds der som driver med det, som du kan joine hvis du interesserer seg for det. Ellers er alt som på en normal pvp server, bare mindre ganking.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvordan er egentlig AoC i forhold til WoW? Vurderer aa prove meg paa en trial

Ikke sammenlign på et forum, prøv ut selv og se hva som er best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...