Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer til å gjøre ett eller annet, men ingen vet enda hva det blir.

Lastly, we will be offering something else in relation to these changes during the games anniversary in May, but I’m not allowed to reveal that just yet. So keep your eyes peeled for more information as we get closer to the anniversary.

 

Så det er bare å følge med. :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle teste ut AoC igjen å se om det har blitt særlig bedre (spilte 2 chars til 80 like etter realease). Har fått med meg noen kompiser fra jobb, så det blir sikkert gøy å lvl’e selv om end-game ikke er helt det store enda(?)

 

Det jeg lurer på er om ”attack speed bug’en” har blitt fiksa (var vel slik at females gjorde mindre skade enn males?) Prøvde å google litt, men har ikke tilgang på de aktuelle sidene her på jobb. (mulig dette allerede er diskutert her på forumet, men…. fant ingenting, så:))

Endret av skraml
Lenke til kommentar
Faen, er ganske hardcore i WAR nå, men gjorde "feiltakelsen" å komme borti AoC-soundtracket nå. Syyyykt nostalgisk atm. UÆÆÆ. AoC var så bra.

hehehe... gjorde samme feilen som jeg :)

 

 

Har enda ikke kommet meg til å re aktivere kontoen siden jeg ikke har så mye spille tid tilgjengelig for tiden, men kommer til å gjøre det snart:) klarte ikke helt å slå meg iro i war.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
http://aoc.curse.com/downloads/aoc-addons/...s/platypus.aspx

 

Denne burde du bruke, sinnsykt oversiktlig og plasserer de viktige ikonene på samme plass, slik at du slipper å lete over hele skjermen etter det rette ikonet!

 

Jeg har vel brukt Plagued UI siden før jul, og kommer ikke til å endre den.

 

Screen:

post-142698-1242726276_thumb.jpg

Før da jeg spillte og lastet ned slike addons så klikket de helt etter en ny patch kom. Og måtte stikke innom mange filer og skrive over noen tall eller noe. Er det fortsatt sån? Vist ikke så tester jeg ut denne du linket til. Såg veldig bra ut. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...