Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror samtlige bluescreen skyldes noe tull med drivere, mistenker sterkt de elendige Audigy2 ZS driverne til CREATIVE for Vista 64bit :thumbdown:

 

 

Men hadde ikke mer tid til å fikle med det nå, må jo starte nedlasting av klient osv.. så snart som det blir tilgjengelig, også er det Age of Conan for alle pengene!

Lenke til kommentar

Må si dette er en av de bedre bursdagspresangene jeg har kjøpt til meg selv(håper jeg). Gleder meg som en unge på 17.mai og julaften. 25 år i morgen. Blir bra. Synd jeg ikke får begynne å spille før 17. mai. :/

 

*edit*

 

Skal feire skikkelig 16.mai, både meg og landet. Så jeg tviler på at jeg er opplagt nok til å spille så mye AoC første kvelden.. lol

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Må bestikke kjerringa med et eller annet , noen som har et tips ? Kommer til å bure meg inne på "furterommet" med conan ;)

Enten får du la henne prøve og satse på at hun blir hekta (og ikke blir svimmel som min), ellers gjelder det og stikke frem med dådyrøynene og be fint. Jeg fikk min CE vel og merke som forsinket julepresang (lol), if she only knew :p

Lenke til kommentar

Det er da ingen som har laget en fake nedlasting?

 

Det var jo hostet på Funcom sine egne servere, så om det var en dårlig spøk så var det Funcom som tullet med oss..

 

 

Nei, det var nok rett og slett Funcom som har gjort noen forandringer på klienten og derfor må legge den ut på nytt, det er ikke snakk om at noen har laget noe som helst "fake" her i det hele tatt ;)

Lenke til kommentar
Det er da ingen som har laget en fake nedlasting?

 

Det var jo hostet på Funcom sine egne servere, så om det var en dårlig spøk så var det Funcom som tullet med oss..

 

 

Nei, det var nok rett og slett Funcom som har gjort noen forandringer på klienten og derfor må legge den ut på nytt, det er ikke snakk om at noen har laget noe som helst "fake" her i det hele tatt ;)

 

Gledes drepende var det i alle fall :(

Lenke til kommentar

Har latt den "fake" downloaderen stå på bare for moro skyld. sitter med ca 230KB/sec nå. Lastet ned 10%. Blir morsomt å se om jeg får ned hele og om den evt kommer til å funke eller om jeg må laste ned på nytt når de legger det ut igjen.. :p Tar det ikke så tungt. Har jo 10mbit linje, så det gjør ikke så mye om jeg må laste ned på ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...