Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Age of Conan er jo ikke gørrkjedelig pågrunn av at du selv valgte en server som ikke passer din egen spillestil. Det høres ut som om du heller skulle tatt deg en tur over på Crom, der du selv har ansvaret over når du vil spille PvP.

Heller ikke noe betydelig ganking i PvP sonene på Crom, mest dueller og minigames som står i fokus. Man kan jo heller ikke glemme Siegene som forekommer hver uke, men som desverre er dominert av en allianse på 5 guild mot hovedsaklig 2 russiske guild.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fury, spilte på den ved release. Var nada med ganking da. Orker ikke begynne med Tortage igjen nå. Mener Funcom burde hadd litt mer variert start for hver rase osv.

Tortage tar deg vel kanskje rundt 6 timer å fullføre om quester sent, men kan godt gjøres på under 5 timer. Du burde få deg en ny start på en Rp-PvP eller kjøre over til PvE på Crom.

Lenke til kommentar

da snakker du om bare destiny quests?

5 timer var lite...

jeg har akkurat kommet meg ut av koselige tortage. Brukte kanskje 15 timer... Hox som rase, noe jeg ikke er helt vant til. baade caster og vaapen... mhm..

skjönner meg heller ikke helt hva som er best paa feat treet. Blir saa fort drept i pvp (fury) at jeg blir litt irritert. har hatt barbar i lang tid, saa det er teit aa dö med en gang! Kan väre pga utrustningen min... likevel..

Lenke til kommentar

Spilte på kontoen til kameraten min igår, skulle levle tosen hans ut fra tortage mens han var borte.. gikk fint på 5 timer.. Har kanskje noe med at jeg VET i hvilken rekkefølge jeg bør gjøre ting og ting jeg ikke bør gjøre for å levle fort ut derfra.

Lenke til kommentar

Fury ja, var knall server helt til pvp xp patchen og server merge.

Om du husker så var det allerede litt med jævler på fury. Die trying guilden var ett av dem. Og etter server mergen så kom det enda flere. + Pvp xp.

Grunnen til at folk ganker i low lvl er fordi det er så mye enklere en i lvl80, på grunn av noen classer er overpowered.

Mitt råd til de som vil starte med aoc og få en bra opplevelse, ikke prøv dere på fury. De som spiller på serveren ødelegger alt som fins av morro.

Jeg selv lagde en ny character på fury og det var vel i januar. Har ikke enda kommet til lvl80 med den.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ser på "Limited release" som AoC's 1 års jubileum.

The game launched at 11 p.m. (GMT) on May 17, 2008 in a limited way, being available to those who had pre-ordered the game and registered for early access. The full release of the game for North America was May 20, 2008 and for Europe May 23, 2008 for the PC version
Lenke til kommentar

Ikke enda, 1 års jubileet er ikke offisielt før lanseringsdatoen. Noen sier her at det er 17. mai, men siden dette var kun Early Access må vi nok vente noen dager.

Enten bruker de datoen 20. Mai for Amerika eller 23. Mai for Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...