Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hm, isåfall starter eg på ny med engang!

Vilken pve server anbefales? :)

Crom er vel den eneste om man vil ha et utvalg av spillere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nei, dette gikk aldri igjennom. Var bare et rykte

Man kan skippe Tortage (jeg kan i allefall på min Conq) men da kommer jeg til OT i level 12 eller noe, så det er litt dødfødt.

Lenke til kommentar
Folk i dette spillet må være sykisk tilbakestående.

Litt av en hyggeli tilbakekomst. blir jo ganket hele tiden, får ikkje gjort en drit.

Netsen så eg ikkje returnerer til AOC alikevell :virkelig synn at slikt skal ødelegge.

Som jeg sa, vis du vil ha det morro ikke begynn på fury. Mest hardcore serveren i aoc.

Lenke til kommentar

Nei..faen eller xD Nå trur jeg at jeg tar natta..Skal ikke på skolen før tirsdag alikavell :)

AoC er fryktelig avhengighetsskapende..Men det kan bli litt kjedelig i lengden..Blir vel morsommere når jeg blir høyere level, får bedre gear/combo's og får gjort noen instances osv :)

Lenke til kommentar
Folk i dette spillet må være sykisk tilbakestående.

Litt av en hyggeli tilbakekomst. blir jo ganket hele tiden, får ikkje gjort en drit.

Netsen så eg ikkje returnerer til AOC alikevell :virkelig synn at slikt skal ødelegge.

Som jeg sa, vis du vil ha det morro ikke begynn på fury. Mest hardcore serveren i aoc.

Grunnen til at eg spillte der, var at eg har to i rundt lvl 60 der. tenkte eg skulle fortsette på dem siden sist eg spillte som var september. noe eg ikkje skal, lager meg ny på pve heller :)

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Nei, dette gikk aldri igjennom. Var bare et rykte

Man kan skippe Tortage (jeg kan i allefall på min Conq) men da kommer jeg til OT i level 12 eller noe, så det er litt dødfødt.

Man kan ikke skippe Tortage, så den må du lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar

Det det var snakk om var at man kunne få en lvl 20 character som begynte rett i Hyboria. Men dette ble det ikke noe av. Det nærmeste vi kommer er den gratis lvl 50 charactern vi får når patch 1.0.5 kommer ut. (alle som har en character over lvl 50, får lov til å lage en ny character som starter som lvl 50).

Lenke til kommentar

Collectors edition kontoer har flere plasser tror jeg.

Har en spesiell konto som har alt av bonuser osv (fikk av onkelen til kammeraten min som jobber i funcom) På den kontoen så er det ihvertfall MANGE flere char plasser enn vanlige kontoen min

Lenke til kommentar
Collectors edition kontoer har flere plasser tror jeg.

Har en spesiell konto som har alt av bonuser osv (fikk av onkelen til kammeraten min som jobber i funcom) På den kontoen så er det ihvertfall MANGE flere char plasser enn vanlige kontoen min

Det er nok ikke Collectors edition. Siden jeg har CE og har bare 8 plasser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...